După o lună...
Eu:Nu îmi place!
Cristi:Dar nu ți-au plăcut nici celelalte 20 de modele...spune, răsfoind catalogul cu poze.
Am decis,împreună cu Cristi,să împărțim camera Maiei in două jumătăți.O jumătate va fi a Maiei,și o jumătate va fi a băiețelului nostru pe care încă nu știm cum să îl numim.
Eu:Uite!Asta îmi place!spun și arat cu degetul pe catalog.
Cristi:În sfârșit!Mult îți ia să alegi mobila pentru camera.
Eu:Pai dacă nu îmi place,ce vrei sa fac?Vrei sa iau ceva și când ajunge acasă sa nu îmi placă?
Cristi:Nici chiar asa.Eşti o mofturoasă.spune cuprinzându-mi talia cu palmele și sărutându-mă.
Eu:Ce să spun...Semăn cu tine.
Cristi:Eu nu sunt aşa de mofturos ca tine.
Eu:Ai dreptate...Nu ești asa de mofturos ca mine...
Cristi:Vezi?
Eu:Ești mult mai mofturos ca mine.spun râzând.
Cristi:Sună telefonul!
Eu:Am auzit.E al tău,geniule!
Cristi:E Vlad.
Convorbire telefonică...
Vlad:Alo,frate!
Cristi:Alo,frate!Ești pe speaker.
Vlad:Perfect.
Cristi:Ce mai faci?Cum o mai duci?
Vlad:Nu prea bine.
Cristi:De ce?Probleme la serviciu?
Vlad:Nu.Bianca...
Cristi:Ce e cu Bianca?
Vlad:M-a înșelat!
Eu:Poftim?întreb mirată.
Vlad:Da!M-a înșelat!
Eu:Cum aşa?
Vlad:Pai veneam într-o zi de la treabă.Terminand munca mai repede,am plecat acasă mai devreme.Când am intrat în apartament,petale de trandafiri și lumânări terminate erau pe jos.Ma gândeam ca vrea sa îmi facă o surpriza și fiind obosita,a adormit.Am intrat în dormitor și acolo...Ce sa vezi!Bianca și-o trăgea cu unul în patul nostru.L-am scos pe ăla afara fără sa îi dau hainele și pe ea am luat-o la întrebări.Se scuza spunând ca nu e ceea ce pare.Am întrebat-o unde e copilul și acolo spus ca l-a trimis la o vecina.Iti dai seama?Mi-a trimis copilul de acasă doar ca ea sa și-o poată trage cu nenorocitul ăla.
Eu:Doamne...
Cristi:Acum ea unde e?
Vlad:Nu știu!Am dat-o afara din casă.
Eu:Și copilul?
Vlad:A spus ca ea nu are nevoie de plozi și ca pot sa fac ce vreau cu el.
Cristi:Asta înseamnă că în tot acest timp te-a mințit?
Eu:Bianca nu ar face asa ceva.O cunosc de când eram mici.
Vlad:Ei bine...uite ca a făcut-o!
Cristi:Te simți bine?
Vlad:Nu.Nu ma simt bine.Cristian tot mă întreabă unde e mă-sa.Nu știu ce să îi spun.
Cristi:Vei rămâne acolo?
Vlad:Nici gând.Pot veni acasă?
Cristi:Stai...tu chiar ai întrebat asa ceva?Normal ca poți veni când vrei tu.Tu și Cristian aveți locul asigurat aici.Faceți parte din familie.
Vlad:Bine.Ne mai auzim.Va sun eu când plec de aici.
Eu:Bine.Ne auzim.Va pupam.Aveti grija de voi!
Vlad:Și noi vă pupăm.Şi voi să aveți grija de voi.Paa.
Cristi:Pa!
Convorbire încheiată...
Eu:Nu pot sa cred ca Bianca chiar a făcut asta.
Cristi:Pai sa crezi.
Eu:Nu o credeam în stare de asa ceva.Nu am știut pe cine am avut lângă mine în toți acești ani.
Cristi:Lasă asta acum.Mai mergem la magazin sa luam tot ce trebuie pentru bebe?
Eu:Bineînțeles.Auzi...au spus Diana și Valentin ca merg și ei să ia odată cu noi.
Cristi:Ce bine.Macar nu sunt singurul bărbat ciudat care cumpără haine pentru nou-născuți.
Eu:Te bat!
Cristi:Gata șefa!Tac.
Eu:Vezi ca ne înțelegem?spun râzând.Maia!
Maia:Da,mami!spune apărând de după ușa.
Eu:Vino sa te îmbrac ca mergem în oraș.
Maia:Vleau să mă îmblac singulă.
Eu:Îmbracă-te!Dar mai repede,da?
După ce am făcut cumpărăturile și ne-am plimbat puțin,am mers acasă.
După câteva ore...
Făceam mâncare împreună cu Diana și vorbeam ca fetele.
Diana:Tu ce nume o să îi pui băiețelului?
Eu:Robert Ștefan.Am hotărât împreună cu Cristi.Tu?
Diana:Dragoş Andrei.
Eu:Dragoş?
Diana:Da.E urât?
Eu:Nu...Doar că...
Diana:Știu.Asta a fost în trecut.Dragoş e un nume frumos chiar dacă e purtat de toți proştii.Băiețelul meu nu are legătură cu...știi tu cine.
Eu:Valentin ce zice?
Diana:Nimic...Chiar m-a încurajat să îi pun numele ăsta.După cum am mai zis,dacă este numele fostului meu soț,asta nu înseamnă că eu încă țin la el sau ca îl iubesc.Nici pomeneala...Sper sa nu îl mai văd niciodată.Îmi place numele ăsta și i-l pun băiețelului meu.
Eu:Ești sigură că nu mai ții deloc la el?
Diana:Sunt foarte sigură.L-am iubit enorm de mult dar pentru ce mi-a făcut nu o să îl iert niciodată.Si-a bătut joc de mine...Am fost doar o joacă pentru el.spune trântind cuțitul pe masă.
Eu:Ei...Gata.Calmează-te!Ce-a fost,a fost.Acum ai pe cineva care te iubește.Nu trebuie sa îți faci griji de asta...spun luând-o în brațe.
Diana:Ce m-aș face fără tine?spune uitându-se la mine.
Eu:NU O SĂ AFLI ASTA NICIODATĂ...
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanficAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!