Sincer era un film de groaza foarte bun și destul de înfricoșător...Țip și ma cuibăresc lângă Cristi...
Filmul s-a terminat și noi ne-am împărțit pijamalele...😂😂
Eu:Cristi hai sa ne culcam ca mie somn...
Cristi:Ne culcam dar trebuie sa ne schimbam în pijamale...O sa dormi în blugi?
Eu:Ai dreptate.Intoarce-te.
Cristi:De ce?
Eu:Să mă schimb...
Cristi:Tu râzi de mine?
Eu:Nu.
Cristi:Da ce,ți-e frica ca te vad dezbrăcată?
Eu:Nu,dar mi-e rușine.
Cristi:Si când te-ai culcat cu mine tot dezbrăcată,nu ți-a fost rușine?
Eu:Nu realizam ce fac.Ca dacă nu,nu ma dezbrăcam...
Cristi:Si făceai dragoste cu mine îmbrăcată?zice râzând.
Eu:Off.Nu știu...
Cristi vine la mine și ușor-ușor începe sa îmi dea jos hainele...
Eu:Cristi ți-am mai spus ca nu vreau sa fac iar asta...
Cristi:Adică vrei sa dormi în blugi?
Eu:Futu-ți şarmul mătii...Ma refeream la...Știi ce?Nu contează...
Cristi:Pai eu doar voiam sa te îmbrac în pijamale.
Eu: Ok.
Am rămas goala.
Cristi îmi ia pantalonii și ma îmbracă apoi ma așează pe pat,îmi ia bluza,și ma saruta de pe abdomen,ușor spre gât și pe buze...Îmi da bluza pe mine și ne băgam amândoi în pat ca doi porumbei.De dimineața ma trezesc devreme...Cristi încă doarme.Bianca și Vlad la fel...Ma îmbrac în ceva gros pentru ca afara este destul de frig.
Plec repede la un magazin de bilete pentru avion (sper ca am zis bine).
Și iau 6 bilete.Acum cred ca vreți sa ma întrebați de ce sase bilete...Pai vin și Raul și Costi cu noi.Astazi vor ajunge în Constanța.Vreau sa le fac o surpriza lui Cristi,Vlad și Biancăi...Și la ea m-au ajutat Costi și Raul. Vreți sa știți unde mergem?În Antarcticaaaaa.Si vă întrebați,oare de ce în Antarctica?
Deoarece era cel mai romantic loc cu zăpadă pentru a-i sarbatorii ziua lui Cristi.Da!Ați citit bine.Peste câteva zile v-a fi ziua lui Cristi.Si vreau sa ii fac o surpriza în Antarctica.Si nu va fi o problema dacă vin și Raul cu Costi deoarece am aflat de la Bianca,ca Vlad și Costi s-au împăcat.Deci totul e perfect.Ajung acasă cu biletele și toți erau la masa mâncau deja dejunul.Si de asemenea erau și Raul și Costi.
Eu:Ați ajuns?
Raul:Da.
Cristi:Stai.Tu știai de asta?
Eu:Da.Eu i-am chemat.
Cristi:De ce?
Eu:Pentru ca m-au ajutat cu ceva foarte important.
Cristi:Cu ce?
Eu ma duc și îl iau pe Cristi în brațe.
Eu:Stiu ca peste câteva zile este ziua ta,și ți-am luat un cadou dar vreau sa ți-l dau înainte.
Cristi:Ți-am spus ca nu vreau cadouri.
Eu: Dar acesta e diferit.E un cadou pentru voi toți.
În acel moment eu scot din geanta biletele și le arat lor.
Cristi:Ce sunt astea?
Eu:Bilete de avion pentru noi toți.
Cristi:Serios?
Bianca:Nu pot sa cred...
Cristi:Unde mergem?
Eu:În........Antarctica.....
Cristi:Nu cred.
Bianca:Doamne ce frumos.
Eu: Dar exista o problema...
Cristi:Care?
Eu:Plecam în după amiaza asta la 4...Nu am găsit alt zbor...
Toți au fugit,având în vedere ca ceasul era 12.
Am făcut toți dus pe rand și ne-am făcut bagajele.Bianca avea cele mai multe.
Eu:Hai fato ca nu ne mutam...
Ceilalți încep a râde.Era ora 3.Am băgat valizele în mașina și am plecat spre București.Am ajuns în 45 de minute.Raul a condus foarte repede....
Am ajuns în aeroportul Henri Coandă.Am dat valizele la control,am dat biletele și am urcat în avion.Ne-am așezat pe scaune si ne-am pus centurile.
Eu:Mi-e frica!
Cristi:Nu ai mai fost cu avionul pana acum?
Eu:Nu.
Cristi:Eu da.
Eu: Ohh doamne,pornește!
Cristi:Pregătește-te iubit-o...Decolăm!E cam scurt dar mna,ma lăsat inspiratia...M-am gândit la un posibil capitol nou pentru voi.In Antarctica se va întâmpla ceva wow...Aveți puțină răbdare și o sa vedeți.Voi încerca să fac acel capitol cat mai curând.Pentru a vă da seama care este acel capitol important,după titlu voi pune o steluță"☆" ca sa știți.
Va pup și va iubesc mult.Aş aprecia mult dacă mi-ați da un vot la capitole.Pupici.
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanfictionAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!