Cristi fugea după mine dar am avut noroc ca l-a oprit Alexandra.Am intrat repede în scoala și m-am lovit de un profesor,eu căzând pe jos.Ghiozdanul m-i s-a desfăcut,cazându-mi din el toate caietele și cărțile.Am stat vreo trei minute sa le strâng și atunci intrau Vlad,Cristi și Bianca pe ușa.
Cristi:Eu...
Eu:Taci!
Atunci se auzise clopoțelul(salvată de clopoțel).Prima ora am avut fizica si profesoara m-a scos la tabla.Eu nu puteam nici sa ma uit la profesoara si nici sa ma concentrez pentru ca de fiecare data când ma uitam la Cristi sau la Bianca, îmi aduceam aminte de cum m-au trădat ei.In acea zi am luat un 4 la fizica din cauza lor.Orele s-au terminat și eu am plecat de la scoala.Cei trei erau ca de obicei în spatele meu.Am grăbit pasul și am ajuns acasă.
Eu:Tu ce cauți aici?
Bianca:Hmmmm....Aici locuiesc!
Eu:Mă refeream la...Știi ceva?Nu mai contează.
Bianca:Vrei sa mănânci ceva?
Eu:De la o trădătoare ca tine?Hmmmm...Mai bine nu!
Bianca:Eu chiar nu...
Eu:Iar începi?De ce ma tot minți atât?Ramai frate cu Cristi ca pe mine oricum nu ma interesează.Daca vreți va și botez copiii și va și cunun.E bine asa?
Bianca:Nu,nu e bine.
Eu:Hai sa terminam odată cu circul.Spune-mi de câți bani aveți nevoie sa ma lăsați împace?
Bianca:Eu nu vreau nimic de la tine!Nici bani,nici sa îmi botezi și nici sa ma cununi.Eu am nevoie sa ma lași sa îți explic ce sa întâmplat.
Eu:Știi...Eu nu am nevoie de explicații.
Ma refugiez in camera și Bianca după mine închizând ușa cu cheia.
Eu:Te rog sa ma lași împace.
Bianca:Sigur dar eu te rog sa ma asculți.
Eu: Dar nu...
Bianca:Gata!Ce te superi.A fost o provocare.Atâta tot.De ce Vlad m-a iertat asa de simplu?
Eu:Pentru ca l-ai manipulat.
Bianca:Nu.Pentru ca tu ești mai încăpățânată ca el.Si nu vrei sa înțelegi.
Eu: Ok ascult.Dar repede.
Bianca: Ok.A fost o simpla provocare.Eu ma uit în ochii tai și îți jur ca nu simt nimic pentru Cristi și ca nu vreau sa am de aface cu el.Jur!
Eu:Si atunci de ce l-ai sărutat?
Bianca:Ți-am mai spus.A fost o provocare.Nu trebuie sa o iei în serios.
Eu:Bine!Dar Cristi de ce nu mi-a spus?
Bianca:Mdaa...De parcă ar fi asa de ușor sa vorbescă cineva cu tine când ești supărată.
Eu:Mda asa este...
Bianca:Pai și atunci?Ce m-ai aștepți?
Eu:Chiar asa.Trebuie sa ma vad cu el și sa ne împăcăm.
Convorbire telefonică...
Eu:Hei!
Cristi:Hei!
Eu:Azi la trei sa fii în parc ca vreau sa vorbim.
Cristi:De c....
Eu:Paaa
Ma pregătesc puțin și ies în parc acolo îl zăresc pe Cristi.Se certa cu Alexandra. Alexandra ma vede și îl saruta repede pe Cristi.Cristi se întoarce și ma vede.
Cristi: Ohh nu...
Eu încep a plânge și alerg rapid spre casa.Ajung acasă,trântesc ușa și fug în camera fără a-i spune ceva Biancăi.Închid ușa și ma așez lângă ea,plângând în continuu.Bianca vine în camera la mine iar eu ii povestesc totul.
Bianca:E clar ca aici e mâna Alexandrei.Te-a văzut și cum ea a vrut sa te facă sa te cerți cu Cristi,l-a sărutat.
Eu:Nu prea as crede asta.
Bianca:Ba da.
Eu:Îmi aduci un pahar cu apa te rog?
Bianca:Imediat.
Eu închid ușa cu cheia pentru a nu mai putea intra Bianca.
Bianca:Hei ce faci?M-ai păcălit. Dă drumul la ușă acum ca dacă nu o sparg.zi
Eu:Am nevoie sa fiu singura.
Am rămas plângând lângă usa.
Au trecut câteva ore bune și Bianca își face apariția.
Bianca:Vino sa mănânci.
Eu:Nu mi-e foame.
Bianca:Nu ai mâncat nimic azi.
Eu: Offf....
După cate va minute bune se aude soneria.Bianca deschide și am auzit ca se aude o voce de bărbat. Era Cristi.
Cristi:Ce face?
Bianca:Oricum, bine nu face.Nu a vrut sa mănânce nimic toată ziua și acum sta și plânge la ușă.
Cristi:Off.
Bianca:Convinge-o.E numai a ta.
Cristi:O sa încerc.
Cristi vine lângă usa mea și se roagă sa ii dau drumul ca are sa îmi dăie ceva important.
Eu deschid ușa.
El se uita în ochii mei roșii de lacrimi și ma saruta.Intra în camera si încuie ușa cu cheia.Eu ma uit cu silă la el stergandu-ma pe buze.
Eu:După ce ai pupat-o pe aia vii si îmi dai și mie veninul ei?Nu ți-e de ajuns ca mi-ai umplut inima cu veninul tău?Acum vrei sa mi-l dai și pe al ei?
Cristi:Scuze dar nu eu am sărutat-o ci ea pe mine.A văzut ca erai acolo și a profitat de moment sa ma sărute și sa ne facă sa ne certam.
Eu:Nu știu ce sa mai cred.Mi-ai spus atâtea minciuni încât...
Cristi:Nu te-am mințit. Crede-mă.Eu pe tine te iubesc.
Eu:Si eu.
El vine la mine și ma saruta ușor și tandru.
Ma întinde pe pat și îmi da bluza jos.
Eu:Te rog...Nu pot face asta!
Cristi:Înțeleg!Nu vreau sa te forțez.Astea sunt niște decizii pe care trebuie sa le iei tu singura.
Eu:Mulțumesc ca ma intelegi.
Cristi:Ți-am pus ca te iubesc și voi fi mereu lângă tine la bine și la greu.
Apoi ma saruta pe frunte grijuliu.Așteptați următorul capitol cu nerăbdare?Și eu.
Va dau un indiciu despre el:Va avea loc un accident.Dar atenție, nu va spun cine va fi implicat.Asa ca așteptați sa vedeți cine va fii.Va puuup.❤
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanficAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!