Hei,dragilor.Nu va gândeați ca o sa mai vedeți vreun capitol la povestea asta,nu?Nici eu nu ma gândeam dar chiar trebuie sa va spun ceva.Cand am terminat cartea cu Cristi,am primit multe comentarii cum ma veți susține în continuare și cu următoarea carte.Dar nu a fost asa.Poate unora nu le place cartea cea noua.Si nu va subestimez pentru asta.Dar din câți cititori și fani înfocați dăruiți cu totul,am avut la prima carte,doar câteva fete ma susțin în continuare.Unde sunteți ceilalți?Am avut foarte multi cititori.Inteleg ca unora nu le place cartea noua,dar ceea ce nu înțeleg este ca de ce sunt atâția cărora nu le place?Îmi luminați ziua cu comentariile și voturile voastre la prima carte și eram atât de fericita când vedeam ca suntem o comunitate unita și ca ne înțelegem atât de bine.Unde e acea comunitate?Unde a dispărut?
Tot ce am spus nu a fost cu răutate.Am spus-o pentru că îmi e dor de comentariile unor fete care spuneau ca vin după mine să mă bata dacă nu pun capitol mai repede sau de unele care îmi scriau niște cuvinte atât de frumoase încât la fiecare comentariu,plângeam de fericire.Imi e dor de voi,fetelor.Imi e dor de comunitatea noastră unita și de cum eram înainte.
Vreau sa va spun ca va voi iubi în continuare și ca vă voi fi toată viata datoare pentru ce ați făcut din cartea "O relație cu Cristi Munteanu".
Țin sa le mulțumesc fetelor care s-au ținut de cuvânt și ma susțin și acum la noua carte.Va iubesc și sper sa rămâneți mereu cu mine.
Love you!❤❤
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
ФанфикAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!