Următoarea zi,de dimineață am plecat cu toții la şcoala.
Când am ajuns la scoala Cristi mi-a spus ca trebuie sa se ducă într-o clasa.Părea cam dubios.
Bianca:Ce are Cristi?
Eu:Nici eu nu știu.
Bianca:Hai în clasa ca trebuie sa se sune.
Se aude clopoțelul.Profesoara intra în clasa și face prezența.Ajunge la Cristi.
Profesoara:Cristian Munteanu.
Clasa:Absent.
Din fericire Cristi a apărut înainte ca profa sa îi pună absent.
Cristi:Va rog frumos sa ma scuzați.
Profesoara:Să nu se mai repete.
Eu:Unde ai fost?îl întreb în şoaptă.
Cristi:Am avut ceva de făcut.
Orele s-au terminat.Am ajuns acasă și mi-am deschis laptopul.Aveam un mesaj.Era Alexandra de la scoala la noi.
Alexandra:Ai grija mare!Cristi te înşeală.
Eu:Mai poți minți?Vrei sa ne faci iar sa ne certam?
Alexandra:Crede-mă!
Eu ii dau cu seen.
Ma duc în bucătărie și îmi fac o cafea.
Când intru înapoi în camera și ma uit pe laptop vad iar 2 mesaje de la Alexandra.Le deschid și încep sa plâng.
Erau poze cu Cristi și cu o fata din liceu la noi.Se sărutau, se țineau în brațe.Eu m-am ridicat de pe scaun și am scăpat ceașca de cafea din mana și a căzut pe parchet,spărgându-se în zeci de cioburi.Bianca s-a speriat speriat și a venit repede sa vadă ce am.
Bianca:Ce ai pățit fata?
Eu nu mai puteam vorbi și arătam cu degetul spre calculator.
Bianca sa dus sa se uite.
Bianca:Nu pot sa cred!Nenorocitul!Eram sigura ca se va culca cu tine și își va bate joc de tine și după te va lăsa.Asta urmăresc toți.
Eu:Vreau sa mor!
Bianca:Off scumpa mea fii tare.Trebuie sa ii arăți ce a pierdut și sa nu îți mai pese de el.
Eu:Da!Nu mai vreau sa aud de el în viata mea!spun eu ştergandu-mi lacrimile de pe față.
Bianca:Te poți baza pe mine pentru orice.
Am stat cu Bianca și am vorbit despre amintirile noastre pana s-a făcut noapte.
Eu:Hai sa ne culcam ca mâine avem scoala și vreau sa fiu concentrata pe ceea ce am de făcut.
Bianca:Ce vrei sa faci?
Eu:Ai sa vezi.
Bianca:Sper sa nu faci vreo prostie.
Eu:O sa fac dreptate.
Bianca:Bine.Faci dreptate mâine.Acum ia și te culca ca ești obosita.
Dimineața eu și Bianca am plecat amândouă la scoala.Vlad și Cristi nu erau încă ajunși.Era perfect.
Ma duc eu și Bianca la aia care era cu Cristi pe nume Laura.
Ce nume de țigancă are.(dacă pe cineva dintre cititoare o cheamă Laura sa știți ca nu v-am jignit pe voi).
Eu:Auzi fa fufo?
Ea:Pardon.Cu mine vorbești?
Eu:Mai vezi vreo curva pe aici?Eu nu!
Ea:Cum îți permiți sa ma faci curva?
Eu:Da cine ma rog pizda mătii ești tu?
Ea:Vrei te rog sa nu mai vorbești asa cu mine?
Eu:Si dacă nu vreau?
Ea:O sa te fac eu sa vrei.
Eu:I-auzi la ea mă...Fa curvo ție nu ți-e rușine sa te dai la iubiții altor fete?
Ea: Dar ce treaba ai tu cu ce fac eu?
Eu:Pentru ca am.
Ea:Știi ceva?Fă paşi.
Eu:Fa da cine dracu te crezi tu sa vb asa cu mine?Vezi ca dacă ma înfing odată în tine nici căcatul nu mai rămâne de tine.
Ea:Ți-am zis sa vorbești frumos cu mine.
Eu:Futu-ti gura mătii de curva penala.
Ea:Nu știu de ce nu s-a despărțit Cristi de tine când i-am zis eu...Oricum ești proasta.
Eu:Fă futu-ți gâtu mătii,ai draci?
Ea:Da am!Probleme?
Eu:Vino încoace ca ții scot eu.
Mi-am suflicat mânecile bluzei,m-am scuipat în palma,şi înfingete tată în părul lu' aia.
Eu:Fă te mai dai la Cristi?Te mai dai?Hâ?Fă futu-ți Ardealul și Bucovina mătii,dacă nu îl lași împace îți tai capul fă,ai înțeles fă,ai înțeles?
Ea:Da,da.Gata îl las împace dar te rog dă-mi drumul.In momentul acela vine directoarea.
Directoarea:Ce faceți aici?
Eu:Nimic important.
Directoarea:Ia uite la ea,mai are și tupeu.Ia treceți voi frumos în biroul meu.
Ne-a luat în biroul ei și i-am explicat toată treaba.I-am spus ca ne-am certat din cauza lui Cristi.
Directoarea:Ia cheamă-l pe Cristian Munteanu aici.îi spune ea Biancăi.
Intra Cristi pe ușa și directoarea ii spune sa ia loc.
Cristi:Ce s-a întâmplat?De ce m-ați chemat aici?
Directoarea ia povestit tot lui Cristi iar el se uita și la Laura și la mine în același timp.
Eu:Doamna directoare,vreau sa plec.Nu pot sta în aceeași camera cu mincinoșii și cu trădătorii.Cristi ma strigat.
Ma ridic de pe scaun,o iau pe Bianca și ieșim pe ușa .
Bianca:Doamne!Era să fii exmatriculata din cauza asta.
Eu:Las' că merita.
Bianca:Ai dreptate.
După ore eu și Bianca am plecat acasă.
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanficAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!