Cristi:Donez eu!
Doctorul:Trebuie să vedem dacă sunteți compatibili.Veniți să vă facem niște analize.Spune și mă duce într-un salon.
Diana povestește...
Eu:Dacă nu va fi bine?Ce se va întâmpla dacă Cristi nu va fi compatibil?spun plângând.
Valentin:Va fi bine.Să sperăm că e compatibil.
Eu:Și dacă nu va fi?
Valentin:O să donez eu și sper să fim compatibili.
După ceva timp apare doctorul și Cristi care era foarte trist.
Eu:Ce s-a întâmplat?
Doctorul:Din păcate,nu e compatibil.
Valentin:Ce??
Eu pur și simplu am rămas mască și nu mai puteam spune nimic.
Doctorul:Îmi pare rău!spune și dă să plece.
Valentin:Stați!Vreau sa donez eu.Asta dacă sunt compatibil.
Doctorul:Veniți să vă luăm sânge.
După ce i-au făcut analizele lui Valentin,acesta s-a întors la noi și am așteptat împreună rezultatele.Silvia dormea fiindcă i se făcuse o perfuzie pentru a-i calma durerile.
Doctorul:Au venit analizele.spune ieșind pe o ușă.
Valentin:Sunt compatibil?
Doctorul:Din fericire...da.Sunteți compatibil.Dar mai trebuie sa vă spunem ceva.
Eu și Valentin:Ce?spunem amândoi odată.
Doctorul:Se pare că,în urma analizelor,voi doi sunteți frați.
Valentin:Frați?
Doctorul:Da.
Valentin:Imposibil.Eu nu am frați sau surori.
Nu mai știam ce să spun.Silvia și Valentin?Frați?Am trăit să o aud și pe asta.
Doctorul:Poftiți analizele!Uitați-vă pe ele.
Valentin a luat analizele,s-a uitat pe ele și s-a uitat uimit la mine.
Valentin:Poftim!spune și îmi întinde hârtiile.
Le iau și le citesc.Oh doamne!Chiar sunt frați!
Valentin:Ce facem acum?
Cristi:Chiar nu știu.
Eu:Credeți ca ar trebui să îi spunem cum stă situația?
Valentin:Da.Clar că ar trebui sa ii spunem.Daca nu se va mai trezi?Trebuie măcar sa ne luam rămas bun de la ea.
Eu:Nu.Nici sa nu te gândești!Silvia va fi bine!spun și încep sa plâng.
Valentin:Nu mai plânge.Gata.Calmează-te!
Eu:Nu.Nu pot sa ma calmez!Înțelege ca nu pot sa ma calmez.Cum dracu' ai vrea sa ma calmez?Îmi spui și mie?Prietena mea e acolo în nenorocitul ăla de salon și tu îmi spui sa ma calmez?Poate muri în orice clipa și tu îmi spui sa ma calmez?Ce voi face eu fără ea?Îmi spui?Ce o sa fac eu fără sfaturile ei,fără îmbrățișările ei,fără starea ei care tot timpul ma făcea sa zâmbesc?Cum îmi poți spune sa ma calmez știind ca sora mea,cea cu care am crescut,cea pentru care mi-aș da și viața,e pe moarte?Nu e ușor!La dracu'!Nu e ușor deloc!Ai idee cât îmi doresc ca eu sa fiu acum în locul ei?Pentru ce?Pentru ce i-a făcut ei Dumnezeu asta?Pentru ca e buna și pentru ca a fost mereu lângă mine?Nu!Nu asa se răsplătește un om ca ea...spun plângând și dând cu pumnii în pereții salonului.
Valentin:Crezi ca mie mi-e ușor?Crezi ca e ușor să aflu ca sora pe care nu știam până acum ca o am,e acolo?spune arătând cu mana spre salon.
Mă las ușor în jos,lipită de peretele rece,strângându-mi palmele în pumni.
Eu:Vreau sa intru la ea.
Cristi:Pot sa merg eu primul?
Eu:Zic sa mergem toți și sa ii spunem cum sta treaba și după sa intram pe rand la ea...
Băieții:Bine.
Intram în salon și Silvia ne-a văzut.
Silvia:Ce faceți?Ce ați pățit?De ce plângeți?
După jumatate de oră...
Silvia:Deci...pot sa mor dacă nu reușește operația,nu?
Eu:Nici să nu te gandesti la asa ceva.
Cristi:Noi vom fi lângă tine și vom trece peste tot.
Silvia:Dacă în caz ca nu o sa ma trezesc...
Eu:Oprește-te!
Silvia:Te rog,lasă-mă sa continui.Daca nu o să ma trezesc,vreau să le spuneți copiilor ca îi iubesc și ca nu îi voi uita niciodată.Si pe voi va iubesc enorm.O sa va veghez de sus și o sa ma asigur ca sunteți bine.Cristi...Ai fost soțul ideal și te iubesc nespus de mult.Mi-ai dat iubirea ta și îți mulțumesc că mi-ai dăruit o fetita minunata și un băiețel care urmează sa se nască.
Vlad...Tu ai fost ca un frate mai mare pentru mine.Iti mulțumesc pentru toate amintirile frumoase și pentru toate prostiile făcute împreună.Valentin...Și tu ai fost ca un frate mai mare pentru mine și vreau sa știi ca Diana e cea mai norocoasa ca te are.
Și în sfârșit...Diana.Ce pot eu sa îți spun?Știi deja tot ce trebuie sa știi.Stii ca ești sora pe care nu am avut-o niciodată și mai știi ca te iubesc enorm de mult.
Valentin:Noi...Trebuie să îți mai spunem ceva.............P.S:Capitolul necesită corectare!
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanfictionAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!