Cristi m-a luat pe sus tip mireasa și m-a dus la un taxi care ne-a dus înapoi la cabană . Ceilalți erau în urma noastră.
Ajunși la cabana...
Eu:Iubitule,trebuie sa ne facem bagajele.
Cristi:De ce?
Eu:Mâine dimineață plecăm!
Cristi:Unde?
Eu:În România!
Cristi:Deja?
Eu:Da.Au trecut cele 2 săptămâni.
Cristi:Off.Bine.
Eu:Acum hai sa ne facem bagajele!
Cristi: Ok.
După ce ne-am făcut bagajele,am făcut mâncare sa mâncăm. Cristi era sus și se uita la televizor,iar ceilalți erau în camere...
Eu:La masă!
Într-o secunda,toți erau jos.
Cristi:Iar ai...Ți-am spus sa te liniștești și sa te odihnești.
Eu: Dar...
Cristi:Nici un dar...
Bianca:Fată hăi,ești culmea!
Eu: Dar de ce va comportați toți asa cu mine?
Bianca:Pentru ca trebuie sa te odihnești.
Cristi:Asa ți-am spus și eu. Nu te mai obosi.
Eu: Dar stai liniștit ca nu pățește nimic copilul și nici eu de altfel.
Cristi:Trebuie sa ma asigur ca asa este și sa am grija de tine.
Eu:Parca aş avea cinci ani...
Cristi vine la mine,ma ia în brațe și îmi spune:Iubit-o,știi ca tu și bebe sunteți cel mai scump lucru pe care îl am și nu vreau sa pățiți ceva.
Eu: Dar nu o sa pățim nimic.
Cristi:De asta o sa am grija eu de voi si nu va voi lăsa singuri niciodată.
Eu:Si pentru asta te iubesc!
Cristi:Si eu.
Eu:Acum hai să mâncăm ca mi-e foame!
Cristi:Vad ca acum ai pofta de mâncare.
Eu:Dap!Haideți sa ne punem la masa.
După ce am mâncat,ne-am băgat toți în patul meu și al lui Cristi pentru ca era cel mai mare și am povestit tot ce am petrecut pana acum de când am venit la Constanța.
Raul:Eu mi-am întâlnit idolii!Desigur,toate astea nu ar fi fost posibile fără ajutorul Silviei.
Costi:Pentru mine a fost super sa stau cu voi!
Vlad:Eu am întâlnit cea mai frumoasa și scumpa fata pe care am văzut-o.spune și se uita la Bianca iar ea roșește.Dar astea nu ar fi fost posibile fără ajutorul Silviei din nou...
Bianca:Eu l-am întâlnit pe Vlad ceea ce nu credeam vreodată in viața aceasta ca se va putea întâmpla.spune și îl sărută...
Cristi:Eu am întâlnit-o pe Silvia,e cea mai minunată și mai puternica fata.Sunt bucuros ca o am lângă mine și ca va fi ea,mama copilului meu...
Eu:Eu ma bucur ca visul meu s-a indeplinit.Niciodata nu am crezut ca eu,o simpla fata,voi fi cu vloggerul cel mai iubit și preferat de toate fetele,dapăi sa am si un copil cu el.Dar mna...Vad ca Dumnezeu exista și face minuni...
Am făcut multe greșeli în viață dar cea mai frumoasa greșeală este aceea ca am făcut un copil cu Cristi...Defapt nu este o greseala,ci o dorință indeplinită.Te iubesc și îmi doresc sa trăim amândoi fericiți până la adânci bătrâneți.Sa îmbătrânim împreună.
Cristi:Asta îmi doresc si eu!Si eu te iubesc!
După aceste cuvinte toți au adormit iar eu şi Cristi ne-am pus la culcare și noi...
Dimineața toți dormeau pe noi!
Eu:Heii ce faceți? Treziți-vă!Trebuie sa plecăăăăăm...
Când au auzit ca trebuie sa plecam au sărit ca arși din pat.
Bianca:Grăbiți-vă!
În 20 de minute eram toți gata.
Cristi:Aici am petrecut cele mai importante momente din viata mea...O sa îmi fie dor de locul ăsta!
Eu:Si eu la fel.Si mie imi va fi dor.spun și Cristi ma ia în brațe.Haideti sa mergem ca ne așteaptă un taxi afară.
Cristi: Ok.
Ne-am urcat în taxi și ne-a dus la aeroport.
Am urcat în avion.Aveam iar senzația aceea de greață . Cristi a observat.
Cristi:Te simți bine iubit-o?
Eu:Nu prea!Mi-e puțin greață!
Cristi:De la sarcină!
Eu:Probabil!
După câteva ore,în sfârșit am ajuns acasă.
Eu:Casă-dulce-casă!Ce bine e acasă!
Am intrat,am despachetat,și eu cu Cristi am ieșit în parc.
Eu:E asa de cald aici!
Cristi:Pai în Antarctica e frig!
Eu:Ai dreptate!
Cristi:Mergem în parc?
Eu:Da.Mă cam dor picioarele și vreu sa stau pe o banca!
Cristi ma ia tip mireasa și ajungem în parc.Ne-am așezat pe o banca și am început sa vorbim!
Eu: Oare ce o sa zică mama când o sa afle ca sunt insarcinata?
Cristi:Nu știu!
Eu: Dar ai tai ce o sa zică?Mi-e frica.
Cristi:Eu sunt aici,lângă tine!Nu o sa zică nimic!Nu o sa le permit sa îți spună ceva.Sa nu îți fie frica!
Eu:Dacă mama o sa ma ia acasă în București?
Cristi:Nu o sa permit sa se întâmple asta.Ti-am mai spus.
Eu:Te rog,ai grija de tine!Cine știe ce o sa fie cu părinții tai...
Cristi:Nu o sa fie nimic cu parintii mei!O sa am grija de toți trei!TU ȘI CU BEBE SUNTEȚI FAMILIA MEA!Hei lume!Scuzați ca acest capitol este scurt!Dar mna...Csf?M-a lăsat inspirația!
Sper sa va placă și sa nu pierdeți capitolul următor pentru ca se va lăsa cu multe certuri!
Happy night!❤❤
Ps:Scuzați greșelile gramaticale!
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului
FanficAceastă poveste este un pamflet și trebuie tratată ca atare!