assalamualaikum and hi !
siapa dari 2015 yang ikut setiap bab dari 2015 ?
me
notits been 2017 right now.
sorry siapa yang always comment suruh update tu . bukan tak nak update but tak de masa and phone lama ade problem so im stop doing this novel.
now phone dah okay so kita akan buat yang terbaik,acehhhh.
siapa ada cadangan untuk news update yang akan datang or someone nak cerita dia jadi novel? Or nak nombor phone I ? hahahahahah.
dari zaman tak matang weh buat novel ni saje je first-ii buat sebab bosan tapi tak tahu lah yang korang minat cerita putar belit nih.during pertengahan tahun ni ade orang bash aku weh.
aku dah warn awal-ii kat bab 13 tu yang memang story tu belit-ii then dia boleh comment kata nenek moyang dia pon boleh buat novel tu ,dude.
kalau dia ade novel kat work dia tak pelah and activity dia pon asyik kecam orang,lol. kalau ade novel boleh aku kecam kau gak nak tengok hebat mana story kau. tapi haram tak de satu pon. bila kita private message dgn dia tak balas pulak. dah lah silent readers. aku tumbuk kang.dush kau.hahahah. sesi luahan dah tamat.
jap , siapa sini memang faham aku ? perasaan aku buat novel tu camne nak tak kita buat novel sama-ii ? kongsi idea ? nak tak? comment if nak.
Na akan continue this novel around last month of October or during november because Na still have a final exam right now.
keep supporting me !
Thank You.Sincerely,
NabiatulHuda