Kızım, Tarık'ın seni rahatsız ettiği ve Ahmet Hoca'nın seni koruduğu doğru mu?"
Selin, konuyu yeni anlamış olmanın verdiği şaşkınlıkla müdür beyin yüzüne baktı.
Sonra Ahmet Hoca'ya gözlerini çevirdiğinde bir çift gözün kendisine tehditkâr bir ifadeyle baktığını gördü.
Sonra tekrar Tarık'a baktı.
Tarık, hiçbir tepki vermiyor sadece pencereden kıpırdamadan dışarıyı seyrediyordu.Selin ani bir hareketle yönünü ve yüzünü dershane müdürüne döndü:
"Hayır hocam, asıl ben Tarık'ı rahatsız ettim. Sizin yanınızda özür dilerim ondan."
Ahmet Hoca'nın yüzünden bir şok dalgası daha geçti.
Artık gevşettiği kravatı bile nefes almasına yetmiyordu.
Selin Tarık'a baktı.
Fakat görmek istediği o gözler yine kendisinde değil dışarıdaydı.
Selin kararlı bir şekilde ayağa kalktı. Eliyle öfkeli bir şekilde dershane müdürüne Ahmet Hoca'yı gösterdi ve:"Beni kendisine âşık eden sonra beni sınıfımdan Esra adında bir kızla aldatan bu insandır hocam.
Ben sonradan Tarık'ı gerçek anlamda tanıdım. Dürüstlüğü, gururu, saflığı onda gördüm.
Ama bu adam peşimi bırakmadı.
Beni her gün her gece rahatsız etti."Selin, yüzünü kendisine bakmayan Tarık'a doğru çevirdi ve son cümlesi ağzından hıçkırıkla döküldü.
"Tarık bana tertemiz duygularıyla bir defa açıldı. Ama ben ondan özür dilerim ki korktum.
Onun adına korktum.
Ona bir zarar gelmesinden korktum benim yüzümden.""Neden korktun kızım?" diye sordu meraklıca dershane müdürü.
"Ahmet Hoca beni tehdit etti hocam. Tarık'ı dershaneden attırmakla tehdit etti."
Selin çantasından çıkardığı mendille gözlerinden yanağına doğru inen iri damlaları sildi. Sonra selpağını tekrar çantasına koydu ve çantasının fermuarını çekti.
Başını kaldırdı.
Tarık'a doğru baktığı anda iki ela gözün kendisini süzdüğünü fark etti.
Tarık kendisine bakıyordu.Bakışlarını gözlerinin içinde hissetti Selin.
Tarık, pencerenin önünden Selin'e doğru iki adım attı.
Durdu.
"Sen gerçekten de o gün beni tehdit edildiğin için mi reddettin?"
Selin, elleriyle gözlerindeki ve yanaklarındaki ıslaklığı sildi ve Tarık'a baktı.
Tam karşısına dikildi."Ne sandın aptal!"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR YÜREĞİN DİRİLİŞ ÖYKÜSÜ RAFLARDA!! (RAFLARDA)
Lãng mạnHayatının anlamını yüklediği kişi tarafından aldatılan bir kız... 18 yıllık hayatında aşağılık komplekslerinin altında ezilmiş, umursanmamış, özgüvensiz, kendini ve 'Ben'liğini arayan bir genç... Her ikisinin de karşısına dikilen bir örgüt mensubu d...