Değerli okurlarım,
Öncelikle, bir hafta önce yayımlanmaya başlamasına rağmen bu kadar kısa zamanda yaklaşık 2k okunma oranına gelen romanıma gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ediyorum☺️ Amacım bir yığın işe yaramaz kitap içerisinde sizlere edebi anlamda kaliteli bir kitap okutmak... Roman nasıl yazılır, kurgu nasıl yapılır, merak nasıl uyandırılır, roman tekniği nedir, psikolojik ve ruhsal tahlil nasıl yapılır bunları size öğretmek... ben bir edebiyatçıyım ama benim de hatalarım vardır kuşkusuz... Lakin siz değerli okurların fikir ve görüşleriyle bunları düzeltiyorum ve sizlere çok teşekkür ediyorum🙏
Romanımı ilk günden beri takip eden, hiç heyecanlarını kaybetmeyen okuyan ve görüşler sunan değerli okurlarım ellabibaska16 ask-ve-gurur Murataliersan a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Hepside değerli okur ve yazarlar.. eserlerini gönül rahatlığıyla takip edebilirsiniz.
Bayram tatili nedeniyle;
Hem okuyan arkadaşların iyice ilerlemeleri,
Hem yeni başlayacak arkadaşlar için zaman tanıma amacıyla "Bir Yüreğin Diriliş Öyküsü" adlı romanıma üç günlük bir ara veriyorum...Yeni bölümler de neler olacak?
1. Gördüğü rüyadan sonra gece yarısı uyanan Tarık'a gelen 3 mesaj acaba kimden?
2. Birkaç bölüm sonra yayınlanacak, büyük sürprizler barındıran ve nefesinizi kesecek olan ikinci sezon finalinde neler yaşanacak?
3. İlerleyen bölümlerde roman hangi sürpriz kişinin gözünden anlatılmaya devam edecek?
4. Tarık-Esra ve Tarık-Selin ilişkisi nasıl devam edecek ve henüz çok belli olmayan Ahmet Hoca faktörü ne gibi sürprizlerle karşımıza çıkacak?
5. Esra ve Selindeki büyük gizem acaba ne?
Tüm bu ve daha başka soru işaretlerinin cevabı bayramdan sonra sizlerle buluşacak..
Kurban bayramınızı en içten dileklerimle tebrik eder, size ve ailenize mutlu bayramlar dilerim. Kısa zaman sonra görüşmek dileğiyle...
Kalın sağlıcakla...
lisanihafi
Yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR YÜREĞİN DİRİLİŞ ÖYKÜSÜ RAFLARDA!! (RAFLARDA)
عاطفيةHayatının anlamını yüklediği kişi tarafından aldatılan bir kız... 18 yıllık hayatında aşağılık komplekslerinin altında ezilmiş, umursanmamış, özgüvensiz, kendini ve 'Ben'liğini arayan bir genç... Her ikisinin de karşısına dikilen bir örgüt mensubu d...