Aşk zoRa tUtkUn 13

946 98 14
                                    

Sevdiğine emindi artık.

Bir insanın kendisini sevdirmesi için uzak kalması yetiyordu.
Formül buydu.
İlkönce görünecekti sevdiğine, sonra uzaklaşacaktı.
Sevdiğinin beyninde "beni kaybettin!" imajı yaratacaktı.
Çünkü insan kaybettiğini özlerdi, yanındakini değil.

Tarık bunu mu yapmıştı? Kendisini göstermişti, sonra hiç üstelememişti. Mesaj dahi atmamıştı.
Biliyor muydu acaba kalbine giden yolu? Farkında mıydı kendisine âşık ettiğinden? Tarık da Ahmet gibi her gün ısrar etseydi, Selin sever miydi yine acaba Tarık'ı?

Düşündü.
Cevap veremedi.

Ama bir şeyden emindi.
Yine sevebilirdi.
Çünkü Tarık karakterliydi.
Gururluydu. Seviyordu ve bunu içinde saklayabiliyordu.
Lakin bu kadar yanmazdı eğer ısrarcı olsaydı. 

"Bir kızın kalbinde yer etmek istiyorsanız O'na kendinizi gösterin ve sonra kaybolun." dedi Selin aşkın formülünü bulmuş gibi.

Gülümsedi. 

   Telefonun mesaj sesini duydu. İlk zamanlar heyecanlanırdı. Tarık'ın yazdığını düşünür, yüreği ağzına gelirdi. Ama şimdi o heyecan yoktu artık, belki de vardı ama azalmıştı. Çünkü günler birbirine ekleniyor lakin Tarık'tan ses çıkmıyordu.
Ve Selin umutlarını kaybediyordu.

Tarık'a da kızıyordu son günlerde aslında. Esra ile neredeyse ayrılmıyorlardı.
Esra'yı hatırladıkça kinlendiğini hissediyordu. Önce Ahmet, şimdi de Tarık'ı mı elinden alıyordu?
Bu kız nasıl bir insandı?
Hiç mi onuru yoktu?
Kendisi O'na ne yapmıştı bu düşmanca tavırları görmek için?
Esra'nın Tarık'ı sevdiğine inanmıyordu. Kendisi Ahmet'i terk edince, Ahmet'te kendini affettirebilmek için O'nu terk etmişti.

Peki, neden şimdi Tarık'a sarıyordu bu kız? Etrafta başka bir erkek mi yoktu?
Acaba kendisinden mi intikam alıyordu?

Ne yapıyordu bu kız?

...

BİR YÜREĞİN DİRİLİŞ ÖYKÜSÜ RAFLARDA!!  (RAFLARDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin