Kış ruhları da öldürür 9

995 139 10
                                    

Gözlerini açtığında hala derin derin nefes alıyordu.

Yatağından anında doğruldu.
Terlemişti.

Yanaklarının üzerinden aşağıya doğru ilerleyen damlaların sıcaklığını hissedebiliyordu. Yüreği sıkışıyordu aldığı hırıltılı nefeslerden. Ellerini, gözünü silmek için yüzüne değdirdiğiyle çektiği bir oldu.

"Aman Allah'ım" diyerek çığlık attı.

Terden sırılsıklam olmuş sıcak vücudunun aksine elleri buz gibiydi. Yüzüne dokunduğu anda irkildi.
Korkuyordu.
Oturma odasının kapısının açıldığını duydu. Bir ayak sesi kendi odasına doğru yürüyordu. Kapı yavaşça açıldı:

"Oğlum, ne oldu, niye bağırdın kuzum?" diye korkmuş bir ses tonuyla odaya girdi annesi.

Biraz rahatladı Tarık. Yatağının ucuna, yanı başına gelen annesine sarıldı. Kokusunu doya doya içine çekti.

"Kâbus gördüm anne." dedi ve ekledi.

"Gerçi kâbus mu, güzel bir rüya mı belli değil."

"Kurban olsun anan sana, rüyaymış olum korkma!"

Tarık'ın yanaklarından öptü ve göğsüne yasladı başını annesi. "Benim asıl cennetim, huzurum, burası işte; bir annenin yüreği..." diye geçirdi içinden.

"Hadi yat oğlum sabah dershaneye gideceksin." dedi annesi ve yorganı Tarık'ın boynuna kadar çekti. Sonra odanın soğuyan havasını fark etti. Eğildi, sobanın altını açtı. Sobanın altındaki çubuğun çekilmesiyle sobadan çıtırtıların gelmesi bir oldu.
Sonra oğlunun yüzünü öptü tekrar ve odadan dışarı çıktı.

"Sana ne hediyeler alacağım canım annem!" dedi arkasından Tarık.

Yorgundu lakin korkusu gitmiş gibiydi. Eliyle telefonunu yokladı. Sonra yastığının altında, her zamanki yerinde olduğunu hatırladı. Saate baktı. 2.43 ü gösteriyordu telefon. Sadece saati göstermemişti, alttaki yazıya dikkat etti.

"3 Yeni Mesajınız Var."

..,

BİR YÜREĞİN DİRİLİŞ ÖYKÜSÜ RAFLARDA!!  (RAFLARDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin