Aşk zoRa tUtkUn 5

944 109 20
                                    

    Yorulan dizlerini ileriye doğru uzattı Selin.

14 Kasım gecesine döndü. Günlüğünü okuyan bir insan güzel bir gün geçirdiğini düşünürdü. Lakin kimse o gecenin sonunun ne denli bir karanlık sabaha erdiğini anlayamazdı. 

   Ahmet'in mesajını hatırladı ilkönce. Elini kolunu bağlayan, iradesini çaresiz bırakan o mesajı.

"Tarık ile bir daha konuşmayacaksın, yanına oturmayacaksın! /Ahmet"

"Sen kim oluyorsun da beni tehdit ediyorsun. Sana mı soracağım kiminle konuşup konuşmayacağımı? /Selin"

"İlişkimizi her hangi birine söyledin mi, aramızda değil mi? /Ahmet"

"Sen de ilişkin de umurumda değilsiniz. Rahat ol, kimsenin haberi yok! /Selin"

"İnsan sevdiğine, aşkına karşı böyle mi konuşur ;) /Ahmet"

"Ya sen ne aşağılık bir insansın, def olsana hayatımdan! /Selin"

"Özür dilerim Selin. Beni affet! Biliyorum seni kırdım, bir hata yaptım. Ama inan ki Esra'ya karşı bir duygum yok. Ben sadece seni seviyorum. Lütfen bana dön geri, sensiz yapamıyorum. :(  /Ahmet"

"Sen de Esra da umurumda değilsiniz. Anlamıyor musun bunu? Çık git hayatımdan artık! /Selin )

"Tarık olsa şimdi böyle konuşmazsın değil mi? /Ahmet)

"Tarık'ın adını ağzına alma, o kalitede bir insan değilsin! /Selin"

Ve elini kolunu bağlayan zinciri dolamıştı Ahmet son mesajında:

"Bana bak! Eğer Tarık ile bir daha konuşursan O'nu attırırım dershaneden. Zaten İmam Efendi'ye, Harekete saygısızca laflar ediyor. Bana bunu yaptırma?"

Elinde telefonuyla o an yatağa yığıldığını hatırlamıştı Selin. Bu aşağılık adamdan her şey beklenirdi. Bu kişilerin hizmetinden, imanından soğumuştu.

Müslüman'ın elinden ve dilinden diğer insanların emin olduğu kişi tanımını yapan peygamberin ahlakını düşündü sonra kendilerine yüzyılın din, hizmet erleri diyen bu insanları gözünün önüne getirdi.

"Hayır!" demişti.

"Din buysa ben bu dine inanmıyorum!"

...

BİR YÜREĞİN DİRİLİŞ ÖYKÜSÜ RAFLARDA!!  (RAFLARDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin