Avengers

2.9K 130 6
                                    

,,Hej." Zakřičela jsem na ně a přistála několik metrů od nich. Zámavala jsem a nechala zmizet moje křídla. Tohle bude zábava... Nemohla jsem se přestat smát.

Sledovala jsem, jak postupně vyskakují z quinjetu. Poznala jsem je všechny. Tony Stark v jeho Iron Man obleku, který mu momentálně nefungoval, stejně tak jako nefungoval Rhodesovi nešel jeho War Machine suit. Steve Rogers v plném obleku Kapitána Ameriky, Natasha Romanoff v jejím černém oblečku jako Black Widow. Vision, Clint Barton oblečen v jeho Hawkeye obleku a Wanda v červeném oblečení, takže jí můžu říct Scarlett Witch.

Věděla jsem, že už naše letadlo přistálo a blíží se k nám naši agenti.

,,Je to jen dítě." Zastavil se Captain a promluvil do jeho sluchátka.

,,Který mělo křídla." Otočil se na něj Rhodes.

,,A udělala mi něco s oblekem. Friday mi neodpovídá." Přidal se do konverzace Iron Man.

Povídali si spolu zatímco jsem před nimi stála a jen se usmívala.

,,Talent. Čistý talent. " nabourala jsem se do jejich komunikačního systému.

Pomalými krůčky jsem se k nim rozešla a lehkým mávnutím ruky jsem je zastavila.

Nemohli se hnout, nemohli mrkat a ani nic neviděli, nemohli mluvit, mohli jen dýchat nosem.

,,Jak jsem řekla, čistý talent. " když už jsem skoro došla k ním, přiběhli k nám agenti Hydry.

Došla jsem k Wandě a pohladila jí po tváři.

,,Zrádce." Pošeptala jsem jí do ucha, než jsem se jí mohla dostat do hlavy a nastavila jsem jí, aby začala útočit proti Visionovi. ,,Koho chceme?" Otočila jsem se zpátky na Baldricka, který v plné výzbroji doběhl za mnou.

,,Barton." Křikl nazpátek Baldrick a já se otočila k postavě, která stála kousek od Wandy, takže i kousek ode mě.

,,Párty může začít." Usmála jsem na něj a na zbytek agentů a povolila jsem Avengers pohyb. ,,Čau." Usmála jsem se na Bartona. Cvrnknula jsem ho do čela a pozorovala jak padá k zemi, zatímco Wanda začala útočit na jejího miláčka.

,,Co to kurva?" Snažila se vzpamatovat Natasha.

,,Language." Napomenul jí Captain, nad čímž jsem musela protočit panenkami. Všimli si, že Hawkeye leží na zemi a zarůstá ho tráva a tak se vydali ke mě. Naši agenti se je snažili zastavit, ale většinou je čekala kulka.

Jen jsem lehce mávla rukou a všechny jejich kulky na mě zmizeli a je tlaková vlna vyhodila do vzduchu.

Bartona, který upadl do bezvědomí, jsem nechala levitovat vedle mě a vydala jsem k našemu letadlu.

Snažili se mě zastavit, ale to bylo marný.

,,See ya." Otočila jsem na ně a rychle se otočila dokola, aby se moje vlečka začla točit. To vyvolalo neuvěřitelně silný vichr, který je tlačil zpátky k jejich quinjetu. Akorát Wanda a Vision polétavali ve vzduchu. Vision se jí snažil uklidnit a říkal jí, jak jí nechce ublížit, zatímco na něj Wanda mířila červené koule.

Do našeho letadla jsem došla jako první. Ostatní členi týmu byli totiž pořád na louce a snažili se bojovat proti Avengers.

Posadila jsem Bartona do židle a já si sedla naproti něm. Lehkým přimhouřením očí a zaměřením na jeho mozek se probudil. Byl zmatený a nevěděl, kde je a co se děje.

,,S'up?" Kývla jsem hlavou a jeho pohled se zaměřil na mě. Trhal sebou, ale držela jsem ho v židli. ,,Váš quinjet byl až moc blízko k našemu letadlu, jak je to možné?" Na otázku mi neodpověděl, jen na mě něco křičel. Nevšímala jsem si toho a spíš četla jeho myšlenky. ,,Kam jste měli namířeno? Víte, že já jsem měla namířeno za vámi. Údajně máte jednoho z našich agentů. Co vám řekl? On vás sem navedl? Kde je agent Berns?" Mlčel. A jen si užíval pohodlí židle. ,,K." Pokrčila jsem rameny, zvedla se ze židle a postavila se před něj. ,,Asi to bude bolet." Položila jsem mi palce na spánky a začala jsem putovat jeho pamětí. Nemohl nic dělat. Odpovědi na mé otázky jsem našla rychle, ale to mi nestačilo. Už jsem byla v jeho hlavě, tak proč nezjistit všechny jeho nejhorší vzpomínky. ,,Díky." Dala jsem mu malou facku a zase se vrátila do mé židle. Pamětí jsem se přenesla zpátky na bojiště a vzkázala agentům Hydry, že se mají vrátit co nejrychleji do letadla a stejně tak Wanda.

Než všichni dorazili do letadla, ještě jsem si chvíli hrála s Bartonovou myslí a jeho frustrací, že se nemůže hnout a mluvit.

Jakmile se všichni dostali do letadla, pilot vzlítnul jak nejrychleji to šlo. Řekla jsem Wandě, ať se posadí vedle Clinta a jakmile jsem jí v židli upevnila, vrátila jsem jí zpátky její vlastní myšlení. Chtěla začít křičet, ale nešlo jí to. Otevírala pusu, ale nevycházel žádný zvuk.

Baldrick si mezitím stoupl za mě a položil mi ruku na rameno.

Nastavila jsem jejich quinjet, aby automaticky letěl k nim do základny, takže jsem se nebála, že nás sledují.

,,Je na čase to vypnout." Zašeptal mi do ucha a já se na něj naštvaně otočila. Začal se potit. ,,Přesně kvůli tomu." Otřel si pot z červeného obličeje. ,,My se o ně už dokážeme postarat." Čtyři agenti si stoupnuli za Clinta s Wandou a namířila na ně jejich zbraně.

Protočila jsem očima, zvedla se a odešla do kouta.

Když jsem byla v mém normálním oblečením, moje vlasy měly normální hnědou barvu a byly svázané v nedrbalém drdolu.

Wandu s Clintem vyhodili ven z letadla. Byli v pohodě, Wanda je oba zachránila.

Všichni se začali odzbrojovat a tak jsem si co nejrychleji vlezla do sprchy a nechala ze mě vše smýt.

Z mokrých vlasů jsem si udělala francouzské copánky a oblékla si na sebe červeno-bílé pyžamo se znakem Hydry.

Lehla jsem si do postele, abych dohnala ukradnutý spánek. Zanedlouho si ke mě lehnul Baldrick a objal mě ze zadu.

Přeci jen to vyčerpalo trochu mé energie, i když bojovalo moje 'alter ego'.

Asi jsem jediná,ale pořád jsem neviděla Thora a nenávidím se za to! Plánuju do tohoto příběhu zapojit Lokiho,Thora i Hulku,tak kdyby to nedávalo smysl,tak se velmi omlouvám

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Asi jsem jediná,ale pořád jsem neviděla Thora a nenávidím se za to! Plánuju do tohoto příběhu zapojit Lokiho,Thora i Hulku,tak kdyby to nedávalo smysl,tak se velmi omlouvám. Ale stejně se objeví možná až na konci,ještě jsem se nerozhodla.

Čtěte dál,dejte hvězdu a napište názor na novou kapitolku.

Peace🖖

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat