Držte se ode mě dál [NEUPRAVENO]

1.6K 82 0
                                    

,Jsem připravená zabíjet a sloužit Hydře.'' řekla jsem s chladným tónem. Nasadila jsem chladný výraz a upravila se.

,,Ne! Trice!'' přiběhl ke mě muž s železnou rukou. Winter Soldier. Toho jsem měla zabít. Dala jsem levý hák a tím odletěl na druhý konec místnosti. Aspoň,že jsem na sobě měla ty úžasné zlaté šaty.

,,Winter Soldier. Dlouho jsem vás hledala.'' dostala jsem se k němu. Vstal,chytnul mě kolem krku a přirazil ke zdi.

,,Trice! Prober se!''

,,Měli bychom jít vojáku. Sem ani jeden z nás nepatří. Patříme k Hydře. Musíte se podvolit. ''

,,Svašte jí,připoutejte,dejte do nejhlídanější cely. Mám jí rád,ale teď mě nezná. '' řekl tomu druhému chlapovi. Někdo se ke mě blížil s jehlou,kterou mi zapíchl přímo do ramene.

***

,,Po té injekci,bude spát celý dnešek. '' slyšela jsem neznámý hlas. Doktorka Kelly Myers. Pomalu jsem otevřela oči. ,,Co to?''

,,Asi jste se zmílila doktorko. Stejně jako jste se zmílila při volbě partnera.'' sedla jsem si na postel na které jsem doposud ležela. Moje nohy a ruce jsou spoutané. Nádhera. Lehce jsem škubla nohou,abych zjistila z jakého jsou materiálu. Všichni kromě Winter Soldiera odešli.

,,Kdo si?'' zeptal se mě váhavě.

,,Agentka Hydry.''

,,Je mi to líto.'' přistoupil ke mě a dal mi facku. ,,Kdo si?''

,,Golden Princess.'' a dostala jsem další. Ne,že by mě to bolelo.

,,Kdo si? Jinak. Kdo jsem já?''

,,Zběhlík,zbabělec, Winter Soldier.''

,,Trice. Co s tebou udělali?''

,,Nevím,kdo je ta Trice,ale zdá se že na ní dost myslíte. Jste připravený sloužit opět Hydře?'' Natáhla jsem k němu ruku,ale on ustoupil.

,,Nedají mě do vězení,i když bych si to zasloužil. Stark mě pořád nemá v lásce,ale to já sebe také ne. Trice,ty jediná si mi pomohla,ikdyž si v Hydře a věděla si co to s tebou udělají. Ale teď jseš jiná. Jseš jako předtím než si mě potkala a zachránila. Sakra schop se!'' při poslední větě se zvedl ze židle na který mezitím seděl. ,,Trice. Beo. Beatrice. Golden Princess. Agentko Hydry. Agentko Roinestad. Zabijáku. Prober se. Prosím. '' přistoupil ke mě a chytl mě za ruce. Zakoukala jsem se mu do očí. Tolik neštěstí,zármutku,ale někde tam hluboko naděje. Tyhle oči znám.

,,Bucky?'' začali mi téct slzy a on byl taky na měkko. ,,Pořád mě ovládají. Musíš být ode mě dál.'' brečela jsem ještě víc.

,,Trice?'' ulevilo se mu.

,,Drž se ode mě dál.'' začala jsem po něm posílat ohnivé i zlaté koule. To zvládnu i přes pouta. ,,Promiň,ale do mého života patřit nemůžeš a já do tvého taky ne. '' nebyla jsem vůbec soustředěná a taky jsem byla celá ubrečená,tak jsem nevěděla jak přesně to bude fungovat,ale luskla jsem a tím jsem mu mě vymazala z paměti. Buckyho mám ráda,takže pro něj bude nejlepší,když se ode mě bude držet dál. Jakmile zaklapli dveře,věděla jsem,že se mi to moc nepovedlo,ale při mém teď psychickém stavu se nedá čemu divit. Jsem připravená zabíjet a sloužit Hydře. Pošeptala jsem si ještě. Chvilku mi to trvalo,ale nakonec jsem se z pout dostala. Zkontrolovala jsem si,že mám stále miniaturu mého batohu u boku a představila jsem si u mě nějaké zbraně. Všechen vztek jsem nahromadila a přeměnila šaty. Vzala jsem si dva tazery a vykopla dveře do celý. Tazerama jsem trefovala všechny kdo se mi připletl do cely. Došla jsem až do Furyho kanceláře. Ten seděl u svého počítače a tak jsem si trochu pohrála s časem. Na 15 minut jsem vše zastavila. Na flešku jsem přetáhla všechny soubory,které jsem na rychlo našla. Mezitím co se to přetahovalo jsem Rogersovi vzala krev a pořádně mu prošla paměť. Pak už jsem jenom hledala věci na Furyho a na Avengers. V posledních sekundách jsem na zeď v obou mých celách vyryla nápis Není dobré si se mnou zahrávat. Radši se držte se ode mě dál. P. S. Zase jsem vyhrála.-Golden Princess. Jakmile se spustil znovu čas,přenesla jsem se do Washingtonu DC. Přesněji do jedné z tajné základen Hydry. Setkala jsem se s generálem Williamsem. Řekla bych,že jsem dostala vynadáno,ale spíš jsem dostala výprask. Elektrošoky,vstupy do mojí mysli,fyzické násilí. Donutili mě,abych jim vrátila všechny soubory,které jsem jim předtím vymazala. O mě a o Avengers jsem vrátila všechny a nějaké dokumenty o Buckym jsem trochu poupravila,aby na něj nemohli. Pak jsem jim předala informace o SHIELDu,o Furym a o Kapitánovi. Za to mě dali alespoň najíst a někdy nechali vyspat. Dál už si toho moc nepamatuji. A hned jak jsem jim dala všechny,ikdyž poupravené informace,přišlo vymývání paměti a křeslo.

Konec kapitoly...

V médiích Bucky💖.

Zmáčkněte hvězdu,napište komentářích,co mě potěší,sledujte mě,doporučte ostatním a hlavně...čtěte dál.

Peace 🖖

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat