Jsem lepší voják než vy, Kapitáne

2.3K 114 5
                                    

,,Čas si pořádně pořádně promluvit.'' jako poslední zakončil partu Tony. Jen jsem se usmála a oba jsme si ve stejný moment zkřížili ruce na prsou.

,,Však už všechno podstatné znáte ne? Ale jestli mi chcete vidět přímo do hlavy, tak MONDAY.'' upozornila jsem umělou inteligenci, která vytvořila hologram mého mozku.

,,To není možný.'' točil si hologram do všech stran a různě si ho zvětšoval.

,,Tak asi to možné bude, když tu teď stojím.'' pokrčila jsem rameny. Stark se mi koukal do očí, ale poprvé jsem nevěděla, co v nich hledá. Rozhodla jsem se ho přesvědčit ohledně mých několika zvláštních schopností. Zahlédla jsem mu hluboko do očí, než jsem převzala jeho podobu. Se vším všudy. Dokonce jsme měla i jeho hlas. Poté jsem se otočila na Captaina a přeměnila se na něho. Vedle něj stála Natasha. Čekala, že budu vypadat jako ona, ale ne. Přeměnila jsem se na jejího miláčka Bruce Bannera. Za ten její pohled bych i platila. Vždycky, když se na někoho přeměním, získám tím i jejich schopnosti. Tuhle schopnost mám i bez Golden Princess.

Když jsem spatřila naštvanou Wandu, ihned jsem změnila tvar na Pietra. Bylo vidět, že jí bolí vidět falešnou podobiznu jejího bratra a tím byla moje práce hotova. Přeměnila jsem se v podstatě zpět na mě v mé uniformě.

,,Kde je moje cela, o které si tady Wanda myslí, že se z ní nikdy zaživa nedostanu?'' mrkla jsem na Wandu.

,,Pojďte se mnou, slečno.'' ozval se z chodby Fury a já se vydala za ním. ,,Proč jste šla dobrovolně s námi?'' ptal se mě zvědavě cestou

,,A proč by ne? Nové životní zkušenosti, hádám. Zatím si to docela užívám.'' pokračovala jsem v cestě po jeho boku. ,,Víte, že mi říkali, že nejsem připravená?'' přerušila jsem ticho, které mezi námi nastalo.

,,Skutečně?'' chtěl znít nezaujatě, ale zajímalo ho, co chci říct.

,,Opravdu. Prý jsem moc mladá, moc divoká, roztržitá a slabá. Ale podívejte se na mě teď. Jsem v základně našeho úhlavního nepřítele. '' usmála jsem se.

,,Ale pokud se nepletu a jak sama říkáte, víte všechno. Už dávno jste musela vědět, kde jsou naše základny a mohla jste se do nich jednoduše dostat. Přeci už jste to jednou udělala, když váš agent Berns od nás zmizel, hned poté, co byl přemístěn do menší.'' zastavil se Fury a otočil si mě obličejem k sobě a tvrdě mě držel za paži. ,,Proč jste vašemu vedení neřekla, kde máme hlavní sídlo, o kterém jste určitě věděla?'' měřil si mě tím jeho jedním okem.

,,Neříkám jim hodně věcí.'' škubla jsem paží a on jí konečně pustil. Protočila jsem očima a pokračovala v cestě do mého nového pokoje.

Konečně jsme tam došli. Ozbrojení agenti mi otevřeli dveře do mé cely. Sedla jsem do tureckého sedu do středu místnosti a čekala až všichni odejdou. Dveře se zase zavřeli, ale věděla jsem, že venku stojí několik ozbrojených agentů a míří na mě několik kamer. Nastavila jsem je, aby přehrávali falešný obraz mě, jak tam jen v tichosti sedím a začala jsem alespoň na chvíli pracovat.

Po několika minutách práce na laptopu, jsem poznala, že se někdo blíží. Uklidila jsem svůj laptop a vrátila kamery do původního stavu.

,,Kapitáne.'' pozdravila jsem ho s šíleným úsměvem. Posadil se a já okamžitě začala číst jeho myšlenky. ,,Samozřejmě, že vám můžu ukázat, co dokážu. Spíš se mi nechce, ale hádám, že nemám na výběr. A ohledně Barnese. Co jsem ho naposledy kontrolovala, což bylo před 5 měsíci, tak byl v pořádku, kretén. Ne, Hydra neví, kde se nachází. '' řekla jsem a zvedla se ze země. Captain se bez jediného slova také postavil a já ho následovala z mé cely na nějaké bojiště.

,,Nechceš se napít nebo najíst?'' řekl tiše po cestě Rogers. Zavrtěla jsem jenom hlavou na nesouhlas. Překvapilo mě to, nebudu lhát, avšak, nenechala jsem se vynést z míry.

,,Kvůli mě přišel celý SHIELD? '' prohlédla jsem si přeplněnou tělocvičnu.

,,Nejdřív uvidíme, jak bojuješ s normálními agenty a pak zkusíš bojovat proti někomu z nás.'' řekl tiše mým směrem, než se vydal ke zbytku jeho týmu. Tahle scéna musela vypadat vtipně. Agenti SHIELDu společně s Avengers natěsněni v tělocvičně, jen aby mě viděli bojovat. Viděla jsem, že většina z nich stojí za nějakým sklem, jen pár hloupých agentů stálo před ním.

Z mého pozorování mě přerušil výstřel. Rána. Pohled mi spadl na stehno, z něhož teď tekla červená kapalina.

,,Vážně?'' protočila jsem očima, naklonila jsem se a zabořila prsty do rány, než jsem nahmatala kulku a odhodila jí na zem. ,,A já zbraně mít nemůžu?'' falešně jsem si vzdychla. Rozeběhlo se proti mě 5 agentů. Musím uznat, že se jim podařilo dát mi několik ran. Ale stejně všichni zůstali ležet na zemi v bezvědomí. Ověřila jsem si, že jsou všichni v bezvědomí, než jsem odstoupila dál od všech dál a zařídila, aby na mě nikdo alespoň chvíli neviděl. 

Moje černá uniforma se přeměnila na dlouhé zlaté šaty a až poté se otočila zpět k nim už v novém oblečení. 

Zvedla jsem ruku a ukazováčkem naznačila, ať proti mě jdou Avengers. 

,,Bojíte se, Kapitáne?'' moje podpatky klapaly po dřevěné podlaze. Po krátké konverzaci mezi Avengers se Rogers konečně zvedl a obešel ochranné sklo. Po cestě i samozřejmě nezapomněl vzít svůj štít. ,,To je sladký.'' naklonila jsem hlavu lehce do strany nad pohledem, jak se blíží sebevědomě ke mě. Nenechala jsem ho ani dojít ke mě, než jsem ho nechala létat po místnosti. Po několika otočkách po tělocvičně jsem ho postavila kousek ode mě. 

Chvíli jsem s ním opravdu bojovala do doby, než ležel zády na zemi a moje noha byla na jeho krku. 

,,Víš, co chci slyšet..'' zasmála jsem se mu do ucha. 

Dvakrát mě poplácal po lokti a já lehce povolila sevření. 

,,Jsi lepší voják než já. '' zasýpal. 

,,Jsem lepší voják než vy, Kapitáne.'' smála jsem se od ucha k uchu a zvedla se z něho. ,,Tak, kdo mě odvede do mé cely?'' podívala jsem na zbytek týmu a nepřestávala jsem se smát. 

Konec dnešní kapitolky, lidičky.

Dejte hvězdu, napište co můžu zlepšit a váš názor do komentářů, sdílejte ať si tento příběh přečte co nejvíce lidí a hlavně pokračujte ve čtení.

Jelikož jsem stále nemocná, tak je dost pravděpodobné, že vyjde další kapitola ještě dnes a alespoň si udělám náskok, jelikož zítra už pádím do školy.

Peace 🖖

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat