,,Stávej.'' snažil se mě nějaký vetřelec probudit.
,,Ne!'' zamumlala jsem a zachumlala se do peřinky. Moje akce mi připomněla jednu dívku, kterou jsem znávala. Přesněji mě, než mě a mého nevlastního bratra unesli a zbytek příběhu...
,,Dělej! Nejsi tady na dovolený!'' křičel ten hlas na mě. To už mě naštval. Takhle mě budit. Já rada spím. Ani jsem neotevřela oči a dotyčného připevnila myslí ke zdi a začala ho škrtit.
,,Ohh, Kapitáne. Vy jste si mě nějak oblíbil no ne?'' sedla jsem si na postel a podívala se na člověka na zdi. Debilní Rogers. Dusící se Rogers. Promnula jsem si oči a vrátilo ho zpět na zem.
,,Nevěřte si Roinestadová. '' odkašlal si.
Zatvářila jsem se uraženě. Nejdřív mě probudí a pak i urazí mou čest. Nádherné to probuzení.
,,No jo no, hold nikdo není jako Peggy, že? '' usmála jsem se ,,Tak v jaký přesně laboratoři na mě čekají? Oh, okay.'' četla jsem mu myšlenky. Rychle jsem se převlékla do jiného oblečení a došla si do mé odporné koupelny. ,,Jdeme?'' otočila jsem se na něj, když už jsem stála ve dveřích, které nechal otevřené. Zakýval hlavou a přešel ke mě. V tichosti jsme došli do nějaké laboratoře.
,,Tohle je...'' začal, ale já ho opět přerušila.
,,Já vím, kdo jsou.'' koukla jsem se na něj s falešným úsměvem. ,,Vím jak jste natěšení, že uvidíte můj mozek.'' prohlédla jsem si všechny osoby v místnosti. ,,Ukážu vám hologram, když vy mi dáte skalpel a budete úplně z ticha. '' oni to poslušně odkývali a já jim ukázala hologram mého mozku a oni mi podali skalpel podle dohody. Sedla jsem si do křesla a před sebe jsem si dala zrcátko.
,,Co to děláš?'' ozval se vedle mě hlas, který mě i před chvílí probudil.
,,Jdu si vyndat miniaturní bombu v mém krku ,která by mi mohla odpálit celou hlavu.'' neřekl ani slovo, jen na mě koukal s vykulenými očima. ,,Teď buď zticha.'' mrkla jsem na něj. ,,Jinak ti budu muset vzít hlasivky a to ty asi nechceš. '' falešně jsem se na něj usmála.
Zhluboka jsem se nadechla a vydechla. Mávla jsem rukou nad konkrétním místem na mém krku, a tím odstranila skrytou jizvu.
Pomalu jsem zařízla skalpel přesně do jizvy. Prsty jsem vnikla do rány a chvíli lovila, než jsem našla malou fazolku. Opatrně jsem jí vzala a vyndala.
Rychle a nedbale jsem si to zašila a poté znovu zašila.
,,Hele, Bucky se vrátí. Toho se nemusíte bát. Je po Civil War a dali jste se zase dohromady, i když to bylo jedno z nejtěžších období, co jste kdy zažili. Předpokládám, že tak do týdne bude zpátky. '' řekla jsem Rogersovi, když jsem házela fazolku do jedné z misek. Zvedla jsem se a přešla k lidem, kteří si pořád prohlíželi hologram mého mozku. ,,Víte, umím stejný věci jako Loki i mnohem víc. Sice vím, že on je něco jako bůh a tak, ale já jsem hezčí.'' mrkla jsem na ně. ,,Kapitáne, potřebuju do kanceláře Starka, abych si s tímhle mohla pohrát.'' ukázala jsem na fazolku v misce.
,,Tak jdeme.'' dal rozkaz a vyšel ze dveří.
,,Jako pěšky?'' zvedla jsem obočí. ,,To si nemyslím.'' usmála jsem se a přenesla nás do místnosti, kterou jsem potřebovala navštívit. ,,Teď můžete jít.'' řekla jsem a poté se vydala ke strojům, které jsem potřebovala.
,,Jo jasně, při vašich schopnostech.'' odfrknul si a přešel ke mě. ,,Co dělá tato bobulka?'' chtěl na miniaturní bombu v misce šáhnout, ale já ho plácla přes ruku.
,,Hej.'' křikla jsem. ,,Jak jsem říkala. Když byla v mém krku, mohla nechat vybouchnout celý můj mozek a tudíž mou existenci. Sledovala každý můj krok. Když se Hydře nelíbí co dělám, dokáže mi dát elektrický šok. Mohla mě ovládat. Teď mám hodinu na to, abych jí mohla přenastavit. Chci vytvořit něco jako malou elektronickou mušku, která bude vždycky u mě a když tak vybouchne jenom ona. Takže v podstatě mě bude pořád sledovat, ale už mi nic neublíží.''
,,To je...působivé a divné zároveň.'' koukal na mě zmateně.
,,Jako bych to nevěděla.'' vzdychla jsem si a sedla si na židličku. Za 30 minut už jsem fazolku stihla dát do uměle vytvořené elektrické mušky. ,,Když teď Hydra spustí spoušť, mě se nic nestane. Jen umře tahle neživá muška.'' ukázala jsem na miniaturní mušku poletující kolem mě.
,,Dobře.'' řekl jednoduše. ,,Teď máme jít za Furym.'' nad jeho slovy jsem protočila očima. Nechci vidět piráta. ,,Pěšky.'' dodal. Vzdychla jsem, zvedla se ze židle a následovala ho. Vyjeli jsme několik pater a pak jsme zastavili před Furyho kanceláří.
,,Nenene, vy jdete se mnou. Chci vám ukázat jak moc necitná jsem.'' řekla jsem až chladným hlasem. Vstoupili jsme do jeho kanceláře. ,,Tak,teď mě nemůžou zabít,alespoň prozatím. Bomba je venku z mého těla. Chtěl jste vědět jestli vážně nic necítím. Tak tady je odpověď.'' otočila jsem se k nim zády a přenesla do kanceláře Baldricka.
,,Beatrice! Co to kurva má být? Panebože SHIELD.'' zvednul svojí zbraň proti Furymu.
,,Baldricku,Baldricku. Začít si se strojem.'' škádlila jsem ho. Miluju hry.
,,Tohle nejsi ty!'' křiknul na zpět.
,,Kvůli tomuhle chlapovi jsem zůstala na živu a celou dobu mě trénoval a jestli chcete intimnosti,spali jsme spolu.'' rychle jsem vzala mojí zbraň a zmateného Baldricka zastřelila. Alespoň si to všichni mysleli. Nevím jak,ale stihnul mě střelit do břicha. Oba dva stáli jako sochy. ,,Jsem stroj bez citů. Moje povinnost je chránit Hydru a její členy. Moje povinnost je zabíjet i prosté lidi. Moje povinnost je zabíjet nepřátelé. Nejsem člověk. Jsem stroj a zabiju všechny,kteří se mi postaví do cesty.'' se slzami jsem se posadila na zem. Je to tady. Od nějaký určitý doby,vždycky když jsem zastřelila agenta Hydry,jsem tohle musela odříct. Já bych vážně mohla být herečka. Falešný slzy,jsem talent. Akorát ta věc o Hydře a tom že jsem stroj je pravá. Sakra! Něco se pokazilo. Nemohla jsem slzy zastavit. Tak strašně to bolelo. Něco v mém žaludku mi posílalo něco do hlavy,co mi způsobovalo strašný bolesti. Nesnesitelný. Takový jsem ještě nikdy necítila. ,,Musíte se mnou něco udělat. Zastřelit. Uškrtit. Cokoliv. Nechápu co to se mnou je.'' nemohla jsem slzy zastavit. ,,Počkat. Už vím! Fury. Jedno zrnko CPH-4 do 24 hodin nebo mě nebudete moci využít. '' vyndala jsem si ze sebe kulku a koukla se na moje břicho. ,,Sakra,kdybych teď byla v Hydře. '' zaklela jsem si naposledy a pak si pamatuju jenom studenou podlahu.
Sluší to Scarlett víc s blonďatými nebo zrzavými vlasy?
Jinak určitě čtěte dál💕 Začínám se to trošku rozjíždět,nemyslíte?
Co myslíte, že se Beatrice stalo? Můžu vám jenom říct, že to opravdu nehrála. To o tom jak musela něco říct, když zastřelila člena Hydry, je taky pravda. A můžu vám říct, že Baldrick skutečně nezemřel.
Do komentářů prosím napište váš názor nebo něco co můžu zlepšit. Klikněte na hvězdu, sdílejte mezi ostatní a pokračujte ve čtení.
Peace🖖
ČTEŠ
Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]
FanfictionPozor! Obsahuje sprostá slova a nesmyslná spojení. Někde sexuální,vulgární nebo provokativní scénky. Upozorňuji předem! A také na chyby. Gramatických chyb bude vááážně hodně,tak se připravte!!! Čtení jen na vlastní nebezpečí ⛔ 10.5.2018 1. místo...