Batoh,do něj patří peněženka,klíče,sluneční brýle,mobil,notebook. Kabelka,do ní musím dát všechny mé zbraně a náboje. Na sebe legíny a podpsenku Nike a přesto černé tričko. Jako doplňky prsteny a náramky,kteří jsou pro mě dost důležité. Na nohy černý air maxi. Vlasy myšlenkou změnit na mikádo a změnit barvu. Do auta,benzín,elektroniku,neprůstřelný skla,zpravené součástky,batoh,kufr s oblečením a boty,Beebse,Beggie,Behati,mě a Lokiho a jeho věci. Hotovo. Všechno mám,můžeme vyrazit.
,,Kam jedeme?'' zeptal se nervózně Loki,jelikož se mu nelíbilo moje řízení.
,,Teď jenom kousek za New York,pak zkusím přenést nás i tuhle krásku do takového parkoviště v Německu,pak najdeme takový dva příšerný lidi,ty zabiju,pak se vrátíme zase do států,já si zaparkuji auto ve Seattlu a pak jsem celá tvoje.'' můj plán jsem mu vysvětlila. ,,Beebsi,pomůžeš mi s ním,viď?''
,,Ovšem slečno Beatrice.'' odpověděl mi vlček. Řídila jsem neohleduplně a hodně rychle,zacož jsem od Lokiho schytávala několik poznámek za každou minutu. Zatočila jsem to do takové prázdné budovy.
Přenést auto je fakt těžký,ale zvládla jsem to. Přenesla jsem nás do opuštěného obchoďáku. Docela mě to vyčerpalo a tak se řízení ujala Behati a já si povídala s Lokim.
,,Jaký to bylo ve vězení?''
,,Proč vždycky když tě vidím,je ti vidět tohle?'' ukázal na moje prsa a já se pro sebe usmála.
,,Neodpověděl si mi.''
,,Dobrý,akorát by tam mohli dát lepší postele. Až skončíme,pomůžeš mi najít kameny.''
,,Tak fajn,ale nespíš mě jim dát. Jsem pro tebe víc cennější,než celá Hydra a SHIELD. '' ukazovala jsem mu prstem do obličeje. Vím,že přemýšlel o tom,že když mě najde,dá mě Hydře za informace,ale jelikož už se mu můžu dostat do hlavy,může na to zapomenout. ,,Víš,že budeš mrtvej,když mě podrazíš. Jenom,aby bylo jasno. Behati,najdi nějaký dobrý hotel a zarezervuj dva pokoje prosím.'' v půlce jsem změnila cíl mých informací a začala jsem dávat úkoly Behati. Je dost pozdě,já jsem trošku vyčerpaná z přenášení auta a chci si lehnout a musím připravit Beggie a Beebse.
Vysvětlování a přemlouvání Lokiho potřebovalo hodně dřiny,nadávky a trpělivosti,ale zvládla jsem to a Loki neměl na výběr. Auto jsem nechala na jejich parkovišti a dala jsem nabíjet Beebse a Beggie.
Nakonec jsem skončila v jednom pokoji s Lokim,ale každý ve svojí postely. Osprchovala jsem se a pak jen v kalhotkách a podprsenkách jsem si lehla do postele a hned usnula.
Vzbudil mě Loki,jelikož do mě pořád strkal nohou.
,,Dělej,probuď se.'' strkal pořád do mě,když jsem se ani nehnula.
,,Fajn.'' nakonec jsem vstala,jelikož jsem měla pocit,že by mě stejně nenechal. Oblékla jsem si stejné oblečení a vyčistila zuby,vlasy jsem jenom trošku prohrábla a pak už jenom boty a Lokiho. Loki vypadal jako nějaký normální kluk a prostě nešlo odolat a tak jsem si v hotelu hrála na jeho holku. Stejně jsem vypadala jinak než normálně a tak mi to ani divný nepřipadalo. Vyšli jsme z našeho apartmá a já propletla naše ruce.
On se na mě podíval stylem co-to-kurva-děláš a zároveň ihned-mě-pusť-nebo-tě-uškrtím. Já se jen usmála a táhla ho pryč z hotelu. Behati za nás zaplatila a my jsme mohli vyrazit za těma sráčema.
Ruku v ruce jsme se posadili do auta,já nastartovala a mohli jsme vyrazit. Řídila jsem rychle. Kdyby policie měřila mou rychlost,asi by jim jejich radar vybouchnul.
Bez jediného slova jsme dorazili do lesa. Tam jsem nechala auto. Beggie jsem dala úkol,aby nás neustále sledovala a kdyžtak nám dala vědět,co se děje. Pak jsem si sedla na Beebse.
,,Dělej.'' pobídla jsem ho.
,,Na tohle si nesednu.'' ukázal na Beebse.
,,Nebojte pane,nic vám neudělám.'' promluvil Beebs a já se trošku uchechtla. Když se pořád nehýbal,znovu jsem vzala jeho ruku a přehodila ho přes obrovského vlka.
,,Beebsi,běž!'' dala jsem rozkaz a Beebs se rozeběhnul. Běžel přímo k budově. Tohle je jedna z nejhlídanějších budov Hydry. Mají v ní totiž svoje kanceláře a pracovny všichni důležití lidé. Ne šéf,ale jeho blízcí spolupracovníci. Takže York a Ellis tam jsou. A budou tam naposledy. ,,Beebsi,já všem zmrazím mozky,takže nebudou nic vnímat. Ty mě dostaňte dovnitř a Beggie,ty mi zjisti,kde přesně ty dva jsou,dej to vědět mě a Beebsovi,já je přenesu na jedno místo a Beebsi,ty mě dostaneš na to místo. Doufám,že jste všichni rozuměli. Začněme.'' dala jsem jako obvykle rozkazy a Beebs ještě zvýšil rychlost. Když se před námi objevila obrovská budova,Beggie se zneviditelnila a vletěla do ní jako první. Radši jsem ani nevnímala Lokiho nadávky,které mu bez přestání vylétávali z pusy.
Konec kapitoly...
Když kliknete na hvězdu nebo napíšete nějaký hezký komentář, samozřejmě mě to potěší. Můžete taky sdílet nebo doporučit vaším přátelům. Hlavně rozhodně pokračujte ve čtení.
Je tady někdo tanečník? Já tancuju a dneska jsem vyhráli 1.místo v extralize.Peace🖖
ČTEŠ
Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]
FanficPozor! Obsahuje sprostá slova a nesmyslná spojení. Někde sexuální,vulgární nebo provokativní scénky. Upozorňuji předem! A také na chyby. Gramatických chyb bude vááážně hodně,tak se připravte!!! Čtení jen na vlastní nebezpečí ⛔ 10.5.2018 1. místo...