Nataša [NEUPRAVENO]

1.9K 91 1
                                    

Sehnali jedno zrnko CPH-4 a to mi taky daly. Ta nahradila mou ztracenou krev a vědomosti. Nechtěli mi věřit,že mi vážně něco je,ale když jsem se neprobouzela,dali mi to zrnko.

Už vím co mi bylo. Trefil mě do místa,kam mě předtím trefil i Jack Raml,agent SHIELDu a předtím mě tam trefili i agenti Hydry a tak to pro moje břicho a navíc na stejném místě bylo už moc.

Jsem už celý 3 dny zavřená v mé cele,bez žádných návštěv,bez vody a bez jídla a extrémně kontrolovaná a hlídaná. Kdybych chtěla jsem i přes to všechno dávno u Hydry,ale jsou různé možnosti jak budou reagovat. Falešná smrt jejich agenta přímo v nepřátelský kanceláři. Ale stejně mu neodpustim,že jsem kvůli němu měla chuť umřít. Vím,že takový byl plán,prostě že mě má střelit,ale nevychytal úplně nejlepší místo.

,,Dobrý den. Moje jméno je...'' vstoupila do mého vězení rudovláska.

,,Agentka Romanovová. Beatrice Roinestad. Už jsme se poznali. '' pozdravila jsem jí z rohu místnosti. ,,Jdeme si popovídat? Tak jo. A nedostanu něco k jídlu? Nechci vám krást jídlo. Přijde mi to ubohé.'' mrkla jsem na ní. Do místnosti jsem přenesla velký stůl s jednou židlí na každé straně.

,,Neřekla jste si agentka,proč?'' Zeptala se mě odhodlaná zrzka.

,,Víte,myslím,že titul agentka si už dál nezasloužím.'' řekla jsem a sedla si na jednu ze dvou židlí a Nataša si sedla naproti mě. Asi vážně začnu uvažovat o změně povolání.

,,Proč?''

,,Co ode mě chcete?'' zeptala jsem se narovinu a neokecávala to.

,,Co plánujete?'' opřela se o stůl.

,,Co bych měla plánovat?'' namítala jsem.

,,Ale notak! Za dva dny si převrátila půlku SHIELDu a teď jen 3 dny sedíš a nic neděláš! A navíc si dobrovolně zastřelila svého parťáka!'' tolik vzteku ze sebe vypustila.

,,A jste si tím jistá? Nezmizelo vám náhodou jeho tělo? '' jo,konečně už se cítím jako pravý stroj pracující pro Hydru. Ona po mé větě zpochybila a přemýšlela o Baldrickovi.

,,Víte,že velmi dobře lžete? '' vzpamatovala se.

,,To i vy. Máme to v povaze. '' odpověděla jsem jí hned bez sebemenších pochyb.

,,Co všechno Hydra ví?''

,, Ví vše co umím a ví jak mě zabít,proto bomba vedoucí do mozku. Ano,jenom výbuch mozku mě dokáže zneškodnit. O SHIELDu už toho ví míň. Neříkám jim všechno,ikdyž si to myslí. Spíš se pořád snaží udělat víc vylepšených jako já,ale překvapivě jim to nejde. Vždy když mi berou krev,tak jí trochu přeměním,aby nezjistili jak vytvořit další. ''

,,Působivé.'' dala si ruce kolem prsou.

,,Děkuji. A co to jídlo?''

,,Copak to nezvládnete sama?''

,,Vážně? Ubohé. Tak fajn. '' najednou se předemnou objevil plný talíř špaget. ,,Tak co dál?''

,,Máme pro tebe nabídku.'' opřela se zase o židli a dala si ruce okolo boku,zatímco jsem do sebe ládovala špagety. ,,Řekneš nám všechno o Hydře,nevrátíš se k ní,nebudeš s nima navazovat kontakty,nic. A necháme tě jít. Nebo tě zabijeme. ''

,,Jak mě chcete zabít?''

,,Sama si to přece řekla. Bombou v mozku.'' to si jako myslí,že jí pustím do mé hlavy?

,,A řekla jsem vám,co v tý bombě musí být? To nebyla obyčejná bomba. A vy víte,že nelžu.'' zakoukala jsem se jí do očí. ,,A co takhle. S něčím vám pomůžu a pak mě vrátíte Hydře.''

,,Proč chceš zpátky k Hydře?''

,,Jakmile mě zdrogovali,doktor který mě měl zachránit se na mě vykašlal. Můj nevlastní bratr nic dělat nemohl. Od dealerů v obleků jsem nemohla nic čekat,tak jsem akorát sebrala jejich takzvaného doktora Chernikova,který mě mimochodem unesl z mého krásného Seattleského bytu do nějaký špinavý díry kde mě zdrogovali a s ním jsem se vydala do tajné základny Hydry. Pak jsem ho zabila. Jeho i pilota letadla. Hydra ve mě viděla naději. Dala mi budoucnost kde neumřu. Další rok jsem se vycvičila v mé magii,bojovala,prala se,jezdila na mise, zkoumala jsem své znalosti a co všechno dokážu. Když si všichni mysleli,že umřu,že není jiná možnost a všichni mě opustila,byla tu Hydra. Zažila jsem tam bolest,slzy a utrpení a sice ze mě vytvořili monstrum,který si ochočili,ale teď jsem to já. Teď mě Hydra neovládá.'' jenom debil by si mohl myslet,že mě Hydra neovládá. Samozřejmě,že mě ovládá. '' Ovládá jenom Golden Princess. Neotočili se ke mě zády,jsem tady. Jsem naživu. '' dokončila jsem svůj monolog. ,,Dali mi život a vy mi ho chcete zase vzít.''

,,Nabízíme vám nový život.''

,,Jo,obyčejný. Bez Hydry,bez magie,bez znalostí,bez bojů a misí. Díky nechci.''

,,Nebo se můžete vzdát Hydry a začít dělat pro SHIELD. Máte schopnosti,které by se nám hodili. Ještě není pozdě.'' snažila se mě přemlouvat.

,,Myslím,že pro tuto devatenáctiletou dívku je už pozdě.'' vzdala to a odešla. Dojedla jsem a pak všechno kromě postele nechala zmizet. Sedla jsem si místo rohu,který jsem teď dost často obývala,na postel. Začala jsem projíždět informace o lidech tady.

Našla jsem na ně takovou špínu,to by jste se divili. Seskočila jsem dolů s postele a palci ruky se dotkla podlahy. Když už tady všechny tak štvu,alespoň dvoum lidem udělám něco jako radost. Do Starkovi hlavy jsem dala myšlenku,kde je Pepper a jak se má a co s ní je. Je to přece bohužel můj otec a tak ať má alespoň nějakou rodinu,když má tak příšernou dceru. Rogersovi jsem to chtěla říct osobně a tak jsem si ho sem myslí přivolala.

,,Co chceš?'' zeptal se mě pohrdavě.

,,Pořád myslíte na Buckyho. Vím,kde je jestli to chcete vědět. '' hlasitě polknul,ale nakonec to odsouhlasil. Všechno co jsem si teď v prostoru připravovala jsem roztáhla po celý věznici. ,,Vidíte to? Teď je v lese. Jde sem. Sice za to trochu můžu já,ale došlo mu,že tady s váma je více v bezpečí,než když bude někde sám venki. Přesně za 33 hodin a 43 minut tady bude. Tady máte. Pomocí tohohle,ho budete moct sledovat,ale nepomáhejte mu nebo si to rozmyslí. Musí se sem dostat sám.'' dala jsem mu takovou kartičku,kterou jsem vymyslela.

,,Proč?'' byl rád,že ho může vidět a že jde sem. Cítila jsem to.

,,Dělám jenom zlo a když už se mě chcete zbavit,tak alespoň vím,že je pořád ve mě něco dobrýho. A řekněte Luisovi,že za to,co se ze mě stalo on nemůže. '' smutně jsem se na něj usmála a zase sedla na mou postel. Připadala jsem si jako blázen. Pomáhám nepřátelům. Už chci aby tahle hra skončila.

Jaký máte názor na Natašu? Já jí mám strašně ráda a není to jenom kvůli tomu,že jí hraje Scarlett 😹😹

Váš názor? Máte na něj prostor v komentářích.

Čtěte dál,sdílejte ostatním a klikněte na hvězdu.

Peace🖖

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat