Stark mě ubytoval v domě Avengers. Nejsem součást Avengers,akorát jim ukupuju barák. Stark mi chtěl dát ten nejúžasnější pokoj,ale já si radši vybrala ten nejdál od všech členů Avengerů. Celý dny jsem v něm zavřená a snažím se vycházet jenom v noci,kdy vím,že už tam nikdo není. Stejně nemůžu opustit dům,tak je to vlastně jedno. Jsem tady šest dní a nikoho jsem neviděla. Dost mi to vychází. To můj dokonalý mozek.
Poslední dobou se o mě dost píše v novinách. Někdo si myslí,že jsem novou členkou Avengers,někdo si myslí,že jsem tátova milenka,což zní vážně příšerně. Někdo si myslí,že jsem jejich vězeň a dalších několik věcí.
Tajně jsem si do mého pokoje namontovala Behati,takže tohle domácí vězení není tak strašný. Mám tady úžasnou postel,několik notebooku,Behati,psací stůl s židlí,koupelnu mám sice společnou s Natašou,ale obě dvě se té druhé snažíme vyhnout. Mám tu skříně na moje věci,které mi sem Luis přivezl,jelikož on je jediný,kdo se dostane přes mojí bariéru i bez mojí pomoci. Vlastně tady mám už všechny moje věci,ale mého bytu v Seattlu se jen tak nevzdám.
Už byla zase noc. Čas,kdy se můžu jít najíst. Ale dnešek je jiný. Všichni Avengers vypadli z domu. Jsou na nějaký akci. Došla nejdřív k oknu a otevřela ho dokořán. Do 3 sekund do mého pokoje vletěla Beggie. Posadila se na jednu z mých poliček a okamžitě usla. Teda spíš Behati jí začala nabíjet a opravovat. Zavřela jsem okno,popadla špinavé nádobí a vydala se ven z mého pokoje. Špinavé nádobí dala do myčky a začala jsem si vařit něco k jídlu.
,,Co to?'' otočila jsem se do místa odkud jsem slyšela hluk. ,,Peter Parker? Že? '' ukázala jsem na kolika v červenomodrém kostýmu s pavučinami,který rozrazil okno.
,,Jo...ty ..ty..ty seš dcera pana Starka,že? Promiň,musím něco vyřídit. '' řekl a chtěl se rozeběhnout zase zpátky z budovy. Vydala jsem se jeho směrem a podívala se do místa,kde bylo předtím okno. Podívala jsem se dolů na zem a tam byl Spider-man a nějací chlápci. Uvažovala jsem,jestli mu mám pomoct. Nakonec jsem tou dírou vyskočila a moje oblečení se změnilo na šaty s korunkou. Nechala jsem si narůst křídla a přistála jsem vedle SpiderMana.
,,Poprvý všichni Avengers vypadnou z domu a zrovna přijdete vy. Behati zařiď aby Jarvis nemohl nikoho kontaktovat. '' řekla jsem do mého šperku.
,,Co si zač?''otočilo se na mě 6 mužů a Peter.
,,Někdo kdo se umí prát.'' řekla jsem a rozeběhla se proti nim. Dávala jsem jim takové,které jim ublíží,ale nezabíjí. Čtyři už leželi a ještě dva. ,,Spidermane!'' křikla jsem na něj když se za ním obejvili další dva. On se otočil a oni schytali pavučiny. Já srovnala ještě ty dva. ,,Dobrá práce kluku. Ahoj Karen. '' pozdravila jsem i ženu v jeho obleku. ,,Beggie,přines mi pouta. 8 prosím. '' řekla jsem naopak do náramku.
,,S kým to mluvíš? Kdo si? Proč máš křídla? Co to? Jak víš o Karen? Jak víš moje jméno? Woooww. '' slyšela jsem pořád Parkera. Neposlouchala jsem ho a radši šla k těm chlápkům. Když jsem uviděla blížící se orlici,začala jsem jim dávat ruce za tělo a poutat je.
,,Slíbila jsem,že nikoho kromě Ellise a Yorka nezabiju. Chci aby na mě byl táta pyšný. '' objasnila jsem mu alespoň něco. ,,Díky Beggie. '' pohladila jsem orlici,když jsem všech 8 mužů spoutala.
,,Tývado. To to to je orel. To je opravdový orel. ''
,,Je to robotická orlice. Beggie. Tu masku si už můžeš sundat. '' on nic nechápal,ale stejně to odkýval a sundal si masku z obličeje. ,,Chceš si jí pohladit? ''
,,Ne ne ne. To je dobrý. '' odstoupil trošku dál ode mě.
,,Beggie?''
,,Ano,slečno Beatrice?''
,,Najdi kde přesně je vězení a cesty do něj a pak se sem vrať. Proč si tady? Starkova ochranka by to určitě zvládla. '' přeměnila jsem se zase do mé normální podoby.
,,To je...hustý. Víš...poprvý jsem tě viděl,když si byla ve vězení a koukal jsem se na lidi,které si zabila. ''
,,Jo. Já vím. Nemusíš mi to připomínat. Teď je společně odvedeme do vězení a ty tady pak počkáš a vyřídíš si to okno,kudy si prolítnul. ''
,,Jo,jo,jo jasně. ''
,,Můžeme.'' přiletěla Beggie. Nechala jsem všech osm mužů levitovat předemnou a já a Peter jsme šli za Beggie.
,,Jarvisi.''
,,Slečno Stark. ''
,,Promiň,že jsem ti omezila přístup,počkat..slečno Stark?''
,,Pan Stark nařídil,abych ti tak říkal. '' radši jsem za tím jenom pokroutila hlavou a pokračovala ve svém.
,,Máme tady osm vězňů,otevři celu prosím. '' poslech mě a já nechala plout osm mužů dovnitř. Oblak,který je nesl upadl a oni spadli na zem. ,,Sakra. Kuře. '' vyběhla jsem směrem ke kuchyni,kde se vařilo mé kuře. Naštěstí bylo v pohodě a tak jsem ho naporcovala na dva talíře a čekala než přijde Parker. ,,Dáš si? '' začala jsem nevině.
,,Asi bych měl jít. Teta May už se musí bát. ''
,,Poznám kdy kdo lže. A ty lžeš. Tvoje teta si myslí,že si u Neda. Do mých osmnácti jsem si musela vařit sama,takže v tom nějaký cvik mám. Neotrávím tě. '' nakonec neodolal a oba jsme si společně sedli ke stolu a jedli.
,,Co všechno umíš? ''
,,Všechno. '' jenom zakroutil hlavou a jedl dál. Beggie konečně přiletěla, sedla si na stůl a pozorovala nás dva. ,, Nemusíš se jí bát.''
,,Já se jí nebojím. '' snažil se hrát na tvrďáka. ,,Hmm.. takže. Patříš k Avengers?''
,,Ne! Rozhodně ne!'' hned jsem to zamítla. ,,A sakra. '' zanadávala si a otočila se směrem ke dveřím. Do místnosti vešli Avengers. Všichni vysmátý a opilý. Oba dva jsme hlasitě polkli a koukli se na ně. Dobře,všichni opilý nebyli. Bucky za nimi šel se svým klasickým nabručeným výrazem a snažil se držet co nejdál od táty. Upřímně...nechci s ním mluvit. On..zabil někoho,koho jsem naneštěstí nikdy nepotkala,ale strašně ráda bych ho potkala. A to je můj děd a babička od táty. Ani se mu nechci kouknout do očí. Vlastně je pravda,že já se nikomu nekoukám do očí. Vždycky když s někým mluvím,nebo říkám,že se jim dívám do očí,vždy koukám lehce mimo, jelikož když se někomu podívám do očí,bolí je to. Nemůžu si pomoct. Prostě začnou působit mé schopnosti a on trpí. Takže,aby jsme měli všichni jasno,když se někomu doopravdy podívám do očí,hrabu se mu v mozku nebo jednoduše trpí a když se s někým normálně bavím a říkám,že se mu dívám přímo do očí,koukám většinou na jeho řasy.
Jakmile nás uviděli,zastavili se a sklapli. Někdo se lekl Beggie,někdo mě a někdo nechápal co tu oba děláme a proč je rozbitý okno. Stoupla jsem si směrem k Avengerům a začala.
,,To okno rozbil tady Spidey. Páni. To je dobrý tak ti budu říkat. '' na chvíli jsem se otočila,ukázala na Parkera a zasmála se. ,,Dole v celách máte 8 chlápků,který ti chtěli ukrást nějaký zařízení. '' ukázala jsem naopak na Starka. Zvedla jsem Beggie ze stolu a posadila si tu obrovskou orlici na rameno. ,,Já zase půjdu. Ráda se vás všechny po týdnu viděla. '' poslední větu jsem řekla sarkasticky. Vzala jsem si talíř s jídlem,z linky ještě vzala flašku s pitím a odešla do pokoje.
Kooneec.
Hvězda,komentář,sdílení,doporučení,sledování a čtení. To všechno pro mě můžete udělat a dělá mi to strašnou radost. Díky.
Peace🖖
ČTEŠ
Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]
FanficPozor! Obsahuje sprostá slova a nesmyslná spojení. Někde sexuální,vulgární nebo provokativní scénky. Upozorňuji předem! A také na chyby. Gramatických chyb bude vááážně hodně,tak se připravte!!! Čtení jen na vlastní nebezpečí ⛔ 10.5.2018 1. místo...