Běžte do prdele! [NEUPRAVENO]

1.6K 80 2
                                    

Nemohla jsem usnout a tak jsem si jenom ve vzduchu kreslila obrazce,které díky mé zlaté magii hořeli. Abyste rozuměli,tak třeba magie,kterou ovládá Wanda má červenou barvu,Pietro měl modrou a já mám zlatou. Neměla jsem chuť s nikým mluvit. Bucky by mi rozmlouval vrácení k Hydře a ostatní by se mě ptali zase na Buckyho. Ale stejně ke mě někdo míří. Uslyšela jsem kroky,mířící ke mě.

,,Beo?'' poslala jsem ohnivou kouli na Luise,který zrovna vešel do mé cely,ale on se jí bohužel vyhnul.

,,Co chceš?'' prskla jsem na něj a pořád tvořila ohnivé obrazce ve vzduchu.

,,Nemluvili jsme spolu rok. Jseš moje ségra.'' dostal se blíž ke mě.

,,Tak to se pleteš. Ta malá hloupá holka byla tvoje podotýkám nevlastní sestra. Teď jsme nepřátelé. Ty SHIELD a já Hydra. Ty dobro a já,teda podle tebe zlo. ''

,,Hail Hydra co? Jak můžeš?'' stoupl si nad mojí hlavu.

,,Za prvý,proč bych nemohla. Za druhé,Hail Hydra jsem nikdy neřekla. A teď běž pryč. '' stočila jsem svůj pohled na něj. Když neodcházel,začala jsem po něm střílet zlaté koule magie. ,,Běž do prdele Luisi!'' konečně vypadnul z mé cely. Vzala jsem si notebook a vlezla do kompů Hydry. ,,Generále.'' pozdravila jsem obraz na druhé straně počítače.

,,Agentko.''

,,Řeknete mi už,co mám udělat?''

,,Věří vám trochu?''

,,Myslím,že už začínají. ''

,,To je dobře. Je mi jedno jak,ale zjistíte z čeho se skládá sérum,které dali Steveu Rogersovi. ''

,,To vám můžu zjistit,i kdybych zůstala v Německu.''

,,Ale vy nám zjistíte jak se vše vytvářelo,kdo všechno vyrobil a také zjistíte všechno o Kapitánovi. Nakom mu záleží. A pak i něco o SHIELDu. Něco co je může zničit napořád. Všechny členy,všechny začínající učně,všechny vylepšený,kteří by se k ním mohli přidat. A zjistíte co všechno Fury tají. '' všechno tohle jsem mohla zjistit už v Německu. ,,Jakmile nám pošlete informace,zůstanete tam ještě pár dní a mezitím nám pošlete úplně vše o SHIELDu i ty nedůležité informace. Dále k nám přivezeš všechny Avengers a jejich rodinné příslušníky nebo blízké zabiješ. Pak vás čeká křeslo.''

,,Ne! Tak to ne! Na to debilní křeslo už nepůjdu! A to všechno? Co to jako má být? ''

,,Agentko!''

,,Williame! Za to jak jste se ke mě choval,si zasloužíte lekci! Takhle se se mnou bavit rozhodně nebudete! Běžte do prdele generále. '' vymazala jsem jim všechny údaje o mě a o Buckym a o Avengers. Všechny jsem uložila na flešku,kterou dokážu otevřít jen já. ,,Nashle!'' zamávala jsem na kameru a típla hovor. To je takovej kretén. Zase jsem si lehla na záda a kreslila do vzduchu. Ježiš. Zase jsem někdo jde.

,,Agentko,nadechněte se.'' ozvalo se mi v mozku. Začala jsem křičet.

,,Ne! Prosím.'' začala jsem brečet a vstala z postele.

,,Agentko,uklidnite se.'' začalo se na mě ozývat ze všech stran mé cely. ,,Jste připravená se poddat?''

,,Ne. Nejsem. Ne. Prosím.'' skácela jsem se k zemi.

,,Trice?'' vešel do místnosti Bucky.

,,Agentko,poddejte se.'' přímo na mě vyřvávala podlaha a já ještě víc křičela a brečela.

Vstala jsem a utřela slzy.

,,Jsem připravená zabíjet a sloužit Hydře.'' řekla jsem s chladným tónem.

Konec kapitoly!!

Hodně krátká kapitola,já vím,ale jinak to nešlo😹. Prostě mi trochu docházeli nápady,tak je trochu kratší kapitola.

Nevíte někdo nějakou aplikaci,kde se dají stahovat obrázky kromě Pinterest a WeHeartIt?

Dejte hvězdičku,napište mi něco hezkého do komentářů,sdílejte všem,kteří milují Avengers tak jako já a pokračujte ve čtení.

Peace🖖

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat