Odhodlala jsem se vstát z postele udělala ranní potřebu a oblékla se do šedivou sportovní podprsenku od VS a legíny od VS a botasky od Niku a zamířila do obýváku a svalila se na pohovku. Vzala jsem si notebook a pokračovala v práci na mém projektu.
,,Vážně máš skvělý domov. Ten pokoj vypadal skoro jako v Asgardu.'' přišel ke mě Loki.
,,No jo to víš. Jsem šikovná. Za hodinu vyrážíme,ale teď na něčem pracuji. Behati,můžeš to pustit?''
,,Ano slečno. Jsem moc ráda,že jste zpátky. '' odpověděl mi elektronický hlas. Behati je moje pomocnice. Moc jsem jí nepoužívala,ale začnu. Budeme mi pomáhat. Mám jí i v autě a po celým bytě. Je to něco jako Jarvis,akorát je lépe propracovaná a je jednoduše úžasná.
Behati mi spustila můj projekt Orel po celým obýváku a já konečně měla ten správný prostor pro jeho dokončení. Loki na mě jenom člověk a stál na prahu dveří do obýváku.
,,Skvělé Behati. Až se Bethany probudí,ze vším ti pomůže. ''
,,Dobře slečno Beatrice. Bethany se nabije za 25 minut. ''
,,Skvělé. Až bude orel hotový,pošli ho za mnou. Behati,Bethany je jenom prototyp a je to s ní někdy těžší,proto bych byla radši,aby ses orla ujala ty. ''
,,Moc ráda slečno Beatrice. Už jsem vám zadala souřadnice do auta,můžete vyrazit. ''
,,Dobře. Až bude orel hotový,ihned ho pošli do vzduchu. Bude vždycky nad námi. Tak...já jdu. A vzkaz Bethany ať se dá dohromady,konečně,fakt moula.'' Zadala jsem poslední rozkazy,chytla svůj batoh se vším důležitým a stoupla si těsně před Lokiho. ,,Čas jít ne. '' pošeptala jsem laskavým hláskem. Trochu ho to zaskočilo. Uhnul mi z cesty a společně jsme opustili můj byt. Já jako já a on jako normální pozemštan. Nakonec couvnul a nechal mě projít. Společně jsme opustili můj byt. Nasedli jsme do mého úžasného auta Behati převzala řízení.
,,To chceš jet takhle? A kam vůbec jedeme? A co si jako myslíš,že děláš?'' ptal se mě Loki. Asi to muselo vypadat divně. Volant se točí sám od sebe,já si připravuju elektronický náramek a Loki sedí připosraný vedle mě.
,,Myslím,že mi v tom sluší. Vlastně to vím. Jedeme za jedním páprdou. Jenom si s ním promluvím a pak můžeme vyrazit. Nechci se tam přemísťovat. Kdyby jsem od nich utekla,což už se mi dvakrát povedlo,tak mám alespoň odvoz. '' objasnila jsem to nejdůležitější a dál pracovala na mém náramku. Ten má být spojený s mým orlíkem. Sice v něm bude Behati,ale ona ví,jak miluju dávat ostatním jména,takže orel se bude nějak jmenovat. Asi trochu pozměním Behatin hlas. Jakmile jsme všechno s Behati dodělala a připojili náramek k orlovi otočila jsem se na Lokiho.
,,Nechceš se koukat na cestu? ''
,,Víš,že jsem tě přivolala i bez kamenu nekonečna?''
,,Taky se divím. Jak si to udělala?''
,,Mohla bych být taky bohyně..nemyslíš? Mou magií jsem obelstila boha. '' utahovala jsem si z něj. Taky jsem se divila,že se mi to povedlo,ale povedlo. ,,Víš co mě mrzí? Že jsem ještě nebyla v Německu,když ses tam předváděl. POKLEKNĚTE.'' napodovala jsem ho a smála se u toho. ,,To sis vážně myslel,že to zabere?''
,,Upřímně? Ano. Jsou to jen obyčejní lidé. Nic neznamenají. ''
,,Jo a proto sedíš v autě s pozemšťankou. '' Po zbytek cesty jsem si z něj utahovala. Díky mému autíčku jsme se na dané místo dostali v bleskovým čase. Miluju to auto. Pomocí Lokiho jsem se dostala do Williamsoví kanceláře. On má vlastní kancelář v nějaký prdeli,u který mě vůbec nezajímá jak se jmenuje. Spíš mě zajímá,že tam má hodně dobrou ochranku,ale Loki mě dostal přímo do jeho kanceláře.
ČTEŠ
Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]
FanfictionPozor! Obsahuje sprostá slova a nesmyslná spojení. Někde sexuální,vulgární nebo provokativní scénky. Upozorňuji předem! A také na chyby. Gramatických chyb bude vááážně hodně,tak se připravte!!! Čtení jen na vlastní nebezpečí ⛔ 10.5.2018 1. místo...