,,Díky mě je na živu a dál od Hydry.'' řekla jsem s klidným hláskem a sledovala reakci ostatních.
,,Bucky?'' nevěřil mi Steve a radši se ho ještě zeptal.
,,Jo,je to tak. '' smutně přikývl a pak se zase otočil na mě ,,Už si pro ně udělala všechno. Nemusíš se tam vracet!''
,,Vážně všechno? '' on ví,že jsem ještě všechno nezvládla.
,,Fajn,tak všechno ne,ale ty sama víš,že to nedokážeš!'' hádali jsem se jak dva milenci.
,,Bucky! Fakt už mi někdy lezeš na nervy! Jasně,že to dokážu! Ale nechci! Chápeš?! To je rozdíl! ''
,,Stačí! '' přerušil nás Rogers z naší hádky.
,,Co chceš Rogersi?'' prskla jsem na něj,ale nespouštěla pohled z Buckyho.
,,Jak se vy dva znáte?'' navázal Steve. S Buckym jsme se myšlenkami domluvili,že tady to řešit nebudeme. Kývli jsme na sebe a já jsem mě,Buckyho,Steva,Hillovou,Natašu,Clinta,Wandu,Starka a Sama přenesla do lesa,kudy běžel Bucky. ,,Přestaň tohle dělat!'' křiknul na mě Steve jakmile jsme se do toho lesa dostali.
,,Steve!'' okřiknul ho nazpět Bucky. ,,Nechtěl jsem se tam vrátit,jako k Hydře,ale jak jsem viděl jak se ty a Stark hádáte kvůli mě,nemohl jsem jít ani sem. Žil jsem v Bulharsku. Fakt hezká země. Teda celkem. No nic. Tam mě našla Hydra a chtěla ze mě udělat zase Winter Soldiera. Když začali říkat ty slova,přiběhla tam tady ta maličká.'' uculil se na mě,já zase protočila očima a opřela se o strom. ,,Dala mi odvahu a naději a dala mi možnost aby se ze mě celý půlrok nemohla stát ta nestvůra. Uvědomil jsem si,že tady budu před Hydrou v bezpečí,ikdyž třeba budu sedět ve vězení. V půlce cesty jsem si to začal rozmýšlet a měl jsem chuť si to vrátit. Ve snu se mi zase zobrazila Trice a řekla mi,že tady na mě čekáš Steve a že tady budu v bezpečí. Dost jsme spolu prožili. Několikrát mě zachránila. Vždycky když Hydra zjistila,kde jsem,ona mě přenesla jinam. Nebo když tušili kde jsem,ona jim přenastavila celý systém. Je skvělá. Dokud nezabíjí nebo nebojuje. To porazila i mě. Když jsem chtěl utéct,tak ona běžela se mnou,ale když je vycítila,nechala běžet jenom mě a sama se jim vzdala. Ale nevím co s ní dělali dál. Od tý doby se mi sotva ozve. '' dokončil monolog. ,,Viděl jste jí někdo?'' zeptal se a já přesně věděla kam naráží.
,,Jo? Vždyť stojí přímo za tebou?'' nechápal Clint.
,,No jasně,ale když jsem jí viděl naposledy neupravenou,měla celý břicho a obličej bez modřin. Jak vypadá teď?''
,,Příšerně.'' vložil se do debaty Stark,protože mu došlo o čem Bucky mluví. Naštěstí nikdo jiný nechápal o čem mluví.
,,Trice?'' otočil se na mě naštvaný Bucky.
,,Já za to nemůžu!'' bránila jsem se.
,,Co všechno ti dělali?'' a začala zase naše hádka.
,,Nic co bych nezvládla!''
,,Ty si tak tvrdohlavá! Mohl jsem ti pomoct!''
,,Jo a jak asi? Tím,že by s tebe udělali zase to monstrum? Stačí když jenom jeden z nás bude zabiják nemyslíš? A navíc,já jsem tam šla dobrovolně. Já se tam zase vrátím. '' zakončila jsem naší diskuzi.
,,Skončili jste?'' zastavil nás Stark. Kývla jsem na něj a zase ustoupila a s nádavkami jsem šla zase k mému stromi. Věděla jsem,že mě budeš chtít přemlouvat. Přesně proto jsem tě nechtěla vidět. Nadávala jsem mu,opřela jsem se o strom a koukla se na ostatní.
,,Proč si to udělala?'' ptala se mě Nataša. Jen jsem pokroutila rameny a dál na ně koukala. Pořádně vlastně ani nevím, prošla jsem jeho vzpomínky,jelikož to byla moje práce a vím co všechno ho nutili dělat. A navíc jsem měla pro Hydru být jednička já a ne Winter Soldier. Ale Bucky je vážně úžasný,vždycky se mi snažil pomoct,ikdyž to bylo zakázané. Je to u mě nepřirozené,ale mám ho ráda.
,,Všechno všem jasný? '' přenesla jsem nás zase do jejich základny a s Hillovou jsem se vydala do mé věznice.
,,Hillová? Nepouštějte ke mě prosím nikoho.'' ona na mě jenom kývla a já si lehla na mou postel. To je takovej ignorant. On prostě nemůže pochopit,že já se tam musím vrátit. Všechno co mám,co vím a co umím jsem se naučila tam. A když splním ještě několik úkolů,budu moct vést celé jedno oddělení Hydry.
Konec dnešní kapitoly..
Líbí se vám Bucky? Mě se líbil,když měl krátký vlasy,ale s těmi dlouhými...no nevím nevím. Ale jo,Bucky je skvělý.Váš názor? Napište ho do komentářů. Klikněte na hvězdu. Jestli jsem vás nějak zaujala,začněte mě sledovat. Jestli vás zaujal tento příběh,sdílejte mezi ostatní nebo doporučte ostatním. Hlavně pokračujte ve čtení.
Chtěla bych strašně poděkovat za 500 přečtení. Někomu se to zdá jako pitomost,ale strašně vám děkuju. Jsem ráda,že vás to baví.
Peace 🖖
ČTEŠ
Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]
FanficPozor! Obsahuje sprostá slova a nesmyslná spojení. Někde sexuální,vulgární nebo provokativní scénky. Upozorňuji předem! A také na chyby. Gramatických chyb bude vááážně hodně,tak se připravte!!! Čtení jen na vlastní nebezpečí ⛔ 10.5.2018 1. místo...