Ty to chceš [NEUPRAVENO]

929 50 2
                                    

,,Jak ti máme věřit?'' začal provokativně Clint. On by mi měl být nejvíc vděčný a pak má takovýhle tón.

,,Clinte! Nech jí na pokoji!'' zastal se mě táta.

,,To je v pohodě. '' uchytla jsem jeho zápěstí,aby nevystartoval na Clinta. ,,Asi pořádně ani nemůžete,ale myslíte,že se teď zdám jeho!'' kývla jsem hlavou směrem k tátovi. ,,Nejradši bych proti nim šla sama,ale oni jdou i po vás a budu ráda,když ochráním sama sebe. Když dostanu Ellise a Yorka,budou zranitelní. Nejsou to ty hlavní vůdci,ale jsou pro ně dost důležitý. Pak vám je klidně přenechám.'' usmála jsem se falešně.

,,Můžeš nám to ukázat?'' přerušila další tichou chvíli plnou hnusných pohledů Wanda. Kývla jsem hlavou,sedla si na zem do tureckého sedu a opět moje oko proměnila na projektor.

Ukazovala jsem jim Hydru,jejich základny,informace o nich,jejich blížící se letadla a auta.

,,Jedou sem jenom kvůli ní Starku! Kdyby tady nebyla,nehrozila by další válka!'' táta zase vystartoval a já ho radši zase zastavila. A je to tady. Naštval mě. Nepřejte si mě naštvat.

,,Omlouvám se,že jsem chtěla mít rodinu. Víš,Clinte,není dobré mě naštvat. '' hodně mě naštval. Všichni mě naštvali. ,,Asi to ani nevíte,ale to já jsem stihla pomoct SHIELDu,aby vás Hydra nenašla. To já zabezpečila vaše systémy. To já zabránila tomu,aby Loki utekl z vězení. Ale asi jsem udělala chybu. '' bez jejich vědomí,jsem dala úkol Behati,aby mi zabalila všechny mé věci a všechno dala do původního stavu.

,,Ale ne..tohle znám.'' zvedl se z konce pohovky Bucky a pomalu šel ke mě. Ostatní na něj nechápavě koukali.

,,Nech mě být Barnesi!'' blížil se pořád ke mě.

,,Můžete mi říct co děláte?'' zeptala se Nataša.

,,Chce odejít. '' pořád se ke mě blížil. ,,Nevidíte to? A chce sebou vzít Lokiho. Proto ho zmiňovala. Taky něco udělala se zabezpečením. Udělala to teď. Zatímco tady sedíme. '' všechno jim vysvětlil. Asi mě vážně zná. Otočil se zpátky na mě,když se konečně zastavil. ,,Máš sbaleno?'' odfrkla jsem si a přenesla vedle mě moje věci a Beebse a Beggie.

,,To je vlk?'' zeptala se z pozadí Wanda.

,,Proč?'' přiblížil se ke mě Stark a otočil si mě k sobě.

,,Chceš mě tady jenom ty,teda takhle. Jediný důvod proč bych měla zůstat,jsi ty. Ještě mě tady chce Bucky,ale protože se mu líbím,což je dost...divný. Zabezpečte všechno a dobře. Nemůžu vám dál pomáhat. Pozdravujte Furyho a až se bude bát,kam zmizel Loki,bude se mnou. Promiň,mám tě ráda,tati.'' nakonci se mi zlomil hlas. Dala jsem mu pusu na tvář,provokativně se usmála na ostatní,zamávala jim a přemístila jsem do SHIELDu. Tedy přímo do vězení s Lokim. Se zavřenýma očima jsem začala pracovat na otevření cely.

,,Ahoj.'' pozdravila jsem ho.

,,Nazdar.'' zvedl se ze země.

,,Pomůžeš mi,já tě dostanu z téhle díry a pak pomůžu já tobě.''

,,Proč bych ti měl pomáhat?''

,,Víš,už se ti dokážu dostat do hlavy,vím co chceš. Tak pojď.'' otevřela jsem jeho celu a přenesla nás k mému autu. Do kufru jsem si dala všechny mé věci,na zadní sedačky uložila Beebse a Beggie.

,,Nevěřili mi a nebudou mi věřit. Tohle je Beebs,je novej. S tátou to bylo skvělý,akorát s ostatníma jsem měla problémy. Teď mi pomůžeš najít dva lidi,jenom dva a pak půjdu s tebou.'' řídila jsem,ale stejně jsem na něj musela na konci mrknout. Řekla jsem mu několik důležitých a podstatných informací,na které chtěl znát odpověď.

,,Myslíš,že tě chci sebou?'' choval se arogantně.

,,Loki,já to vím. Bojíš se,že kdybych se dostala k tobě blíž,ublížím ti. A asi jo,ale i tak to chceš.'' provokovala jsem ho. Navíc bude hustý,být s bohem někde ve vesmíru nebo na jiný planetě. A lidi,je to Loki. A Loki je dokonalej,tedy alespoň vzhledem. Takový bílý zuby se často nevidí.

Děkuju všem kteří to dočetli sem.

Miluju vás a jste nejlepší.

Možná jste si všimli, že jsem změnila jméno příběhu a cover příběhu. Doufám, že vám to nevadí.

Komentář, hvězdu nebo sdílení ale hlavně pokračování v čtení vždycky strašně potěší.

Peace🖖

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat