338 [NEUPRAVENO]

1K 49 8
                                    

Jako klasicky jsem si sedla do rohu místnosti,tak abych viděla na Lokiho. On si stoupl doprostřed místnosti a koukal se zase na mě. Kolem nás chodili lidi,kteří nás kontrolovali.

,,Jestli chceš ty informace,musíš mě pustit i takhle na dálku do své hlavy. '' prohlásila. Všechny informace už jsem dostala a chtěla mu je nějak sdělit,ale pořád mě nechtěl do jeho hlavy pustit a vždycky mě nějak vyhnal ven. ,,Loki!'' zvýšila jsem hlas a připadala si jako jeho matka. Nakonec povolil a já mu všechny informace předala.

,,Proč nechceš jít se mnou? Nechceš vládnout? Společně by jsme mohli získat všechny kameny nekonečna a vládnout!''

,,Ohh,ty chceš abych šla s tebou? Já se ti snad líbím? Vždyť jsem pouhá ženština. '' měnila jsem tóny,abych zněla co nejvíce provokativně.

,,Nejsi. '' řekl tak potichu,abych to neslyšela. Ale smůla,slyšela. ,,Tak proč nechceš jít? ''

,,Sakra Loki! Já budu moc mít rodinu! Ty si jí měl a nevážil sis jí! Ano,vím jak se k tobě chovali a vím jak si Rigu miloval,ale někdy ses k ní choval jako já k mému otci!''

,,Kdo je tvůj otec?'' spojil si ruce za zády.

,,Anthony Edward Stark. '' podívala jsem se na něj.

,,Že by láska?''

,,Láska? Možná...hlavně rodina. V žilách mi proudí jeho krev. Mám stejný DNA jako on. On je důvod proč jsem tady. Ne ty. '' opovrhovala jsem jim. ,,Teď nechci koukat na tebe,ale být s ním kurva! A já tady sedím s tebou. '' odvrátila jsem od něj zrak a položila se na zem a zavřela oči. Ještě,že jsme jeli na jídlo,jinak bych tady asi umřela hladem. Fury mezi námi spustil oponu a tak jsme spolu nemohli komunikovat.

Už jsou to dva dny co jsem tady zavřená. Když za mnou přišel Vision,sdělila jsem mu,že budu mluvit jenom s tátou. A taky jo. Kromě tohohle jsem Visionovi nic neřekla,když přišla Wanda,Clint nebo Nataša,nic jsem jim neřekla. Ani jeden z nich totiž není můj táta.

Obrátila jsem se na druhý bok a koukala na tu oponu mezi mnou a Lokim.

,,Starku. '' zvedla jsem se a napřímila se.

,,Co takhle říkat mi táto? Tak dobře ti to šlo,když si to říkala Visionovi a křičela si na Lokiho. '' pořád jsem byla ve svém oblečení od Victoria's Secret a tak jsem si obmotala ruce okolo břicha. Sice mě pouští na záchod a osprchovat se,ale vždy na to mám jenom pár minut a čistý oblečení mi vážně nedávají.

,,Jsem tvoje dcera. ''

,,Já jsem tvůj otec. ''

,,Já mám vážně tátu. '' ukápla mi slza.

,,Jo máš. '' byl na měkko. Odstranil bariéru,vstoupil ke mě do cely a objal mě. Svoje ruce jsem obmotala kolem něho a hlavu položila na jeho rameno.

,,Rodinné shledání. Nádhera. '' ozval se z druhé cely Loki.

,,Drž hubu!'' řekli jsme oba na ráz a usmáli se na sebe.

,,Jsem rád,že mám dceru. ''

,,Já vím.'' uculila jsem se.

,,Víš,já..''

,,Já vím. '' nemusel to říkat celý.

,,A nečti mi myšlenky. Vlastně mi nechoď do hlavy. ''

,,Dobře. '' pravdivě jsem se usmála. ,,Víš...já... skutečně tě mám ráda,teda jestli se tomu tak dá říkat. Vždycky jsem chtěla mít tátu. ''

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat