Vstala jsem ve tři ráno a připravila se a zabalila několik věcí. Trochu jsem se namotivovala a pak se vydala na střechu,kde už stál náš quinjet. Sedla jsem si vedle Garetta a čekali jsme než přijdou ostatní. Zatímco kontroloval všechno na našem dopravním prostředku,nadával jak ho všechno bolí. Nakonec všichni došli a posadili si. Každýmu jsem dala vypít zelenou tekutiny,která je zbaví bolesti a přidá jim trochu sílí. Vymyslela jsem to sama a pořád jsem nezjistili jak to mám pojmenovat. Pak všichni dali na chvíli zase pokoj. Zaujala jsem místo pomocného pilota vedle Garetta a ten konečně nastartoval a my vzlétli.
,,Takže Oakley a Gayle zůstanou tady a ozvou se nám,kdyby se něco posralo. Jsou tam jenom dvě místnosti,takže tak těžké to nebude. Baffin a Okesnová budou hledat nějaké důležité informace,já a Jenkins se probouráme do jejich počítačů a seženeme informace a Leng a Fieldová celou jejich základnu zničí. Platí? Ok.'' dořekla jsem a vyběhli jsme z quinjetu. Všechno šlo rychle. Já a Jenkins jsme získali informace z počítačů a rovnou je poslali do Washingtonu DC,Baffin a Okesnová našli nějaké důležité složky a hned jak jsme se dostali ven z budovy, Fieldová a Leng začali ničit. Všechny důležité informace poslány a tudíž základna SHIELDu v Phoenix byla tím pádem zneškodněná. Odletěli jsme kousek za město,kde jsme přistáli na nějaké pole a všichni jsme si trochu odpočinuli.
Jakmile jsme se dali dohromady,Oakley zase vzlétnul směrem k Dallasu. Ve Phoenixu byla nejmenší,v Dallasu už bude o něco větší,v Atlantě a v Houstonu jsem našla něco ve vzduchu a v Bostonu to bude asi nejtěžší a dá nám to určitě zabrat.
Byla jsem docela ráda,že sem někdo dal miniledničku. Všichni jsme si vyndali něco k jídlu,zatímco nám náš Oakley pilotoval. Za to od nás schytával menší vtípky.
,,Je to normální byt v paneláku. Všechny od SHIELDu zabít,když se vám někdo postaví do cesty tak taky,na ostatní si nebudeme plincat náboje. Oakley a Gayle asi tuší co mají dělat. Fieldová a Leng budou krýt mě a Jenkinse a Okesnová a Baffin budou hledat složku ohledně Asgardu. Tak. Jdeme!'' dala jsem opět rozkazy a vyběhla ven. Zatím jsem se ani na jedné misi s mým novým týmem nepřeměnila na postavu Golden Princess,což je docela zvláštní.
Jako první šel Scott a Emily,pak Mellisa s Baldrickem a pak já s Thomasem. Než jsme se mi s Thomasem vůbec do toho bytu dostali Scotta a Emily už většinu zastřelili. S Thomasem jsme každý zasedl k nějakému počítači a hledali nějaké informace,co by se nám mohli hodit. Pak jsme zase s quinjetem odletěli na nějakou volnou plochu. Jako první jsme se my,holky,šli osprchovat do takových menších sprch,pak jsme převzali hlídku. Já s Thomasem jsme měli hlídku první 2 hodiny,pak Gayle a Oakley a dál je mi to jedno jelikož budu spát.
Naše služba s Thomasem uběhla docela rychle. Pak jsme se nacpali jídlem,že jsem myslela,že mi moje břicho rupne. Jakmile jsme většinu vyjedli,přímo jsme zády padli na postel. Smáli jsme se a ani jsme nevěděli čemu. On ale najednou z ničeho nic usnul a tak jsem se k němu otočila zády a místo aby jeden z nás spal nahoře na palandě,oba dva jsme spali na jedné posteli zády sebou.
Probudila jsem se s Thomasovou rukou v obličeji a jeho probudila moje noha na jeho břiše. Schodila jsem ho ze země a to udělalo takovou ránu,že to probudilo úplně všechny kdo se nacházel v místnosti. Začala jsem se smát jako blázen.
,,Dobré ráno.'' pozdravila nás zívající Emily,kterou jsme probudili. Kývla jsem na ní na pozdrav a trochu se protáhla.
,,Kdo má hlídku?'' zeptal se Corey.
,,Mellisa a Baldrick.'' řekl s chladným hlasem Thomas. ,,Stávejte!'' zakřičel a všichni jsme se začali skutečně zvedat a připravovat.
,,Garett a já jdeme připravit letoun,vy ostatní se připravte. Náš další úkol je ve vzduchu a tak to bude probíhat trochu jinak. Thomas vám všechno vysvětlí. Emily,až se připravíš,převezmi hlídku. Máte 55 minut.'' převzala jsem vedení. Převlékla jsem do čistého černo-zlatého oblečení a udělala ranní hygienu.
ČTEŠ
Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]
FanfictionPozor! Obsahuje sprostá slova a nesmyslná spojení. Někde sexuální,vulgární nebo provokativní scénky. Upozorňuji předem! A také na chyby. Gramatických chyb bude vááážně hodně,tak se připravte!!! Čtení jen na vlastní nebezpečí ⛔ 10.5.2018 1. místo...