Už se na mě tolik nezlobí. Zlobí se,že jsem nepřivezla Avengers a nezabila jejich blízké. Teď už můžu na 100% říci,že už vážně nemám jediný kousek kůže,který je bez modřin či jizev. I v tom debilním podpaždí mám jizvu od kulky. Včera mě dali už zase na křeslo.
Nevím,jak to udělali,ale stále si nemohu vzpomenout co jsem dělala. Také nevím,proč mi zase vymývali mozek. Pamatuju jak jsme se s Lengem navzájem střelili a pak jak beru Kapitánovi krev. Pamatuju si Lauru,Clinta a jejich děti. Pamatuju si jak jsem si vyndala bombu s krku. Pamatuju si jak jsem se dostala k Hydře. Pamatuju si můj minulý nudný život. Pamatuju si bolest,kterou jsem musela vytrpět. Pamatuju si všechny lidi,které jsem zabila. Pamatuju si,jak jsem se od Hydry po půl roku snažila utéct do mého starého bytu,ale pak mě zase našli. Ale to je celé. Vím,že jsem určitě musela projít nějakým výcvikem,ale nepamatuju si ho. Na ostatní si také vůbec nepamatuji.
Ironie. Nemůžou najít způsob jak vytvořit víc lidí jako já,ale dokážou mi na pár týdnů smazat paměť. Pak se mi ale všechno naštěstí zase vrátí.
Teď akorát vím,že mám jít po Avengers. Můžu si sestavit vlastní tým a s ním přepadnout Avengers a dovést je do nějaké základny Hydry. Akorát jsem ještě nedomyslela jak před zátahem Hydry ochránit Lauru,Bartona a děti. Nechci aby vyrůstali další děti bez rodičů. Já jsem otce neměla a máma je a byla a vždycky bude děvka,tak nechci aby to zažili i další děti.
Hydra si o Lauře myslí,že je mrtvá a já jí před nimi i chráním,ale tohle bude normální zásah a já ho navíc budu vést a tak bude asi hodně divný,jestli narazíme na Clinta a já mu řeknu ať jde pryč. Jakmile jsem se mohla jít vykoupat, nabourala jsem se do jejich systémů a zavolala Clintovi a Lauře. No,dobrý den. Vím,že mě nemáte rádi,ale chci vás varovat. Jestli někomu řeknete,že jsem vás kontaktovala,zjistím to a neudržím se. Jestli chcete aby jste byli jako rodina v pořádku a zůstali v bezpečí musíte zdrhnout. Hned. Jediné místo,kde budete skutečně mimo radary,mimo SHIELD i mimo Hydru,tak musíte do mého starého bytu. Pořád je napsaný na mě. Je chráněn mojí magií a budete tam skutečně v bezpečí. Budete tak mít vše co budete potřebovat. Nevím na jak dlouho. To poznáte sami. Za 20 sekund vám přijde adresa. Opět připomínám nikomu ani hlásku. Máte adresu,super. Zabalte si několik základních věcí a vyražte. Jestli něco budete nutně potřebovat,stačí do jednoho z bloků na stole napsat co a dostanete to. Mějte se. Nenechala jsem jim prostor ani na jedno slovo. Ale zabralo to. Skutečně se sbalili a vydali se do mého starého bytu ve Seattlu. Několikrát jsem se do něj tajně vracela a tak je zcela bezpečný. Taky jsem si tam zařídila zlatý blok,do kterého stačí napsat co potřebuješ a skutečně to dostaneš. Pak už jsem se skutečně vykoupala.
Dnes večer mám být přemístěná zase do Neměcka,kde si složím svůj nový zabijácký tým,který půjde proti SHIELDu a bude ničit jednu základnu za druhou,dokud nezmizí. Už teď mám představu,koho budu mít v týmu. Po další hodině na křesle mě s mými věcmi posadili do quinjetu a letěla jsem zpátky do Evropy.
****
,,Jenkins,Leng,Baffin,Fieldová,Gayle a Okesnová.''řekla jsem před všema členama nacházející se na této základně jména lidí,kteří teď patří do mého týmu. Jsou to ty nejlepší lidi z různých oborů. Všichni ostatní odešli a zůstali tam jenom ti koho jsem si vybrala. ,,Jelikož teď děláte pode mnou,budete tak vypadat na první pohled. Dámy.'' křikla jsem a několik ženských přivezlo stojany s oblečením. ,, Každý ke svému stojanu. Dělejte! Vždy na sobě budete mít zlatý tričko nebo tílko se znakem Hydry. To je na vás. Myslím,že tam je i tričko s dlouhým rukávem. Pak zlato-černou bundu a mikinu a černý kalhoty se znakem Hydry. Asi vám to přijde jako blbost,ale rychle se takhle bez problémů poznáme a v ostatních to vyvolá strach. Tak obléct a jdu vás připravit.'' řekla jsem a všichni se začali převlékat. ,,Skvělý. Jdeme.'' řekla jsem hned jak se převlékli a šla jsem s nima na cvičné bojiště. ,,Každý na ruce bude mít tohle. Budete mít problém a stačí to do toho říct. Budete potřebovat pomoct,stačí to do toho říct. Budete umírat,to tam radši neříkejte,prostě se nemůžete nechat zabít.'' rozdala jsem jim náramky. Pak jsem je učila nový styl boje a stříleli jsme.
Agent Leng měl na mě v hlavě nějaké intimní vzpomínky,ale jelikož si na to vůbec nepamatuju,tak si to musel vymyslet. Lenga si pamatuji jen jako Hydru,která mě střelila do břicha a po jeho ráně jsem měla chuť umřít. Sice to bylo v plánu,ale stejně. Plán byl,že si se SHIELDem trošku pohraju a zjistím jak přemýšlí. Před nima jsem měla zastřelit člena Hydry a že než ho jakoby zastřelím, i on mě má střelit. Akorát mě teda nestřelil do nejlepšího místa. Pak jsem se měla ozvat Hydře a oni mi měli říct zbytek plánu. Zatímco Furymu jsem ukázala,že chci najít svého otce a že je velká pravděpodobnost,že je u SHIELDu. Navíc jsem si v SHIELDu vyndala bombu z mého krku,která je teď v elektrické mušce,která neustále létá okolo mě.
Konec téhle kapitoly.
Chci se jen zeptat. Jak na vás působí postava Beatrice Roinestad a jak Golden Princess?
Golden Princess jsem dělala podle filmu Lucy,ale bude umět dělat mnohem víc věcí,kvůli různým sérám a pokusům,které na ní dělali.
Na váš názor je prostor v komentářích. Nebo ho aspoň můžete projevit tak,že dáte hvězdu,budete mě sledovat,budete sdílet a pokračovat ve čtení.
Peace🖖
ČTEŠ
Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]
FanficPozor! Obsahuje sprostá slova a nesmyslná spojení. Někde sexuální,vulgární nebo provokativní scénky. Upozorňuji předem! A také na chyby. Gramatických chyb bude vááážně hodně,tak se připravte!!! Čtení jen na vlastní nebezpečí ⛔ 10.5.2018 1. místo...