Vyjasnění [NEUPRAVENO]

728 36 4
                                    

Předem upozorňuji,že zde bude hodně textů písní a jestli je nechcete číst nebo neumíte anglicky,nemusíte,ale nakonec kapitoly vám dám i český překlad,ale v češtině to nemá ten půvab.

,,Takže si to ujasníme... Stark je můj otec a já osobně jsem zničila celou Hydru?''

,,Pochopila jste to správně...'' oba dva jsme upili ze skleničky. Akorát já se skotskou a on s vodou.

,,A proč bych to dělala,když Hydra mi dovolila žít?''

,,Musím přiznat,že jsem vás moc nechápal. Ale myslím,že to bylo právě kvůli Starkovi. Bylo to hrozná změna. Jak na vaší i jeho straně. On měl oči jen pro vás a vy jen pro něj. Bylo to velmi...zajímavé..'' dopila jsem svou sklenku.

Nalila jsem si další sklenku a vrátila se do mého křesla. V jedné ruce jsem držela sklenku a druhou rukou jsem si mnula čelo.

Něco mě napadlo!

Jemu zrovna někdo telefonoval,tak na to byl skvělý čas.

Mávla jsem rukou a zase jsem byla fialová a s děrami.

Olízla jsem si prst ruky a tím kroužila okolo díry na čele. Všechno se začalo obnovovat. Buňky se spojovali a dohromady dávali informace.

Vzpomínám si!

Loki! Kde je kurva Loki?

Panebože...táta. Ten jeho pohled,když se na mě díval. A Luis a Bucky... Panebože!

Zase jsem se vrátila do mé lidské podobizny a bez rozloučení se přenesla do sídla Avengers.

Táta má vždycky někde zásobu alkoholu. Nalila jsem si whiskey a sedla si na kraj pohovky.

Nervózně mi naskakovala noha dolů a nahoru.

,,Myslíte,že to jenom dělala nebo si nás vážně nepamatovala?'' Za pár hodin jsem uslyšela Kapitána,jak se ke mě pomalu všichni blíží.

Můj pohled zůstával na skleničce s whiskey a na mojí tikající noze.

,,No teda....'' vyklouzlo Clintovi z pusy.

,,Čau..'' Šeptla jsem a ani se na ně nepodívala.

,,Co tady děláš?'' Ujala se slova Nataša.

,,Víte,že Loki si hraje na Ódina? Vtipný,co? ''

,,Co?''

,,Jo,proto odešel a nechal mě tam samotnou. Tam v Německu, kam jsem od vás utekla.''

,,Ty si vzpomínáš...'' objasnila to všem Nataša a já se na ní teprve podívala. Naše oči se setkali a já se po několika letech někomu skutečně podívala do očí.

Její lehký úsměv přestal a v bolestech se zkácela na zem. Přesunula jsem pohled zpátky ke skleničce a jí se konečně ulevilo.

,,Proč si to udělala?'' Začal na mě křičet Kapitán.

,,Já za to nemůžu.'' Šeptla jsem a napila se whiskey.

,,Jo,jasně.'' Procedil mezi zuby a sehnul se k Nataše.

,,Odejděte.'' Vyhrkl ze sebe Stark

,,Starku? Co děláš? '' okřikl ho Kapitán. Ten se na ně otočil a nasadil snad nejhorší vražedný pohled na světě,takže nakonec vážně všichni odešli.

Stark se na mě pomalu otočil se skleněnými oči. Věděla jsem,že má skleněný oči i přes to,že můj pohled byl na chlastu.

Zničehonic jsem se zvedla,skleničku nechala levitovat ve vzduchu a skočila mu do náručí. Moje slzovody byly neovladatelné.

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat