Úvod

3.2K 55 6
                                    

Vítejte!

Jmenuji se Bee a kdybych řekla, že tohle je můj první příběh, tak bych lhala. Už předtím jsem se snažila napsat nějaké příběhy, ale vždy byli tak špatné, že jsem je musela smazat.

Tenhle příběh asi nebude výjimka.

Bude zde hodně gramatických a stylistických chyb, za což se omlouvám. Můžete mi je připomenout v komentářích a já se je budu snažit časem opravit.

Opravdu se snažím, ale je to těžké. Píšu na mobilu, který nefunguje úplně nejlíp a také nejsem nejlepší v češtině. Na všechno, co koukám, čtu nebo poslouchám, tak je v angličtině, takže čeština není moje silná známka. Říká 100% Češka...

Také zde bude několik vulgárních slov, násilí a nelegálních činností.

Ode dne 29.7.2020 se snažím příběh upravit a udělat ho alespoň trochu čitelný. Nevím, jestli to pomůže a nebo jestli to dělám ještě horší. To se uvidí... Příběh zažil už několik změn jmen a obálek, tak jsou ja řadě i samotné kapitoly.

Příběh nechci měnit, protože mě nenapadá jak. Možná se změní nějaké akce a něco se přidá nebo zruší, ale spíš se opravdu snažím, aby to bylo lépe čitelné.

☆ ☆ ☆

Příběh se odehrává v USA, v životě klasické teenagerky, která žije sama v Seattlu. Její matka, která žije v LA, jí koupila vcelku velký byt v Seattlu.

Když se jí konečně rozhodně navštívit její nevlastní bratr, stane se nečekaná dramatická situace, která změní jejich životy navždy.

Co se dal bude dít a jak se do její příběhu připletli Avengers zjistíte už v dalších kapitolách.

☆ ☆ ☆

Doufám, že vás tohle alespoň trochu zaujalo.

Předem upozorňuji na další věc.

Postavu popisuji podle určitého obrázku, který jsem si udělala v hlavě a dávám jí oblečení, které se líbí mě.

Nejsem proti, aby jste zapojili vaší představivost a ignorovali detaily o postavě a nahradili je vašemi. Můžete si postavu v hlavě upravit ve vzhledu podle sebe.

Mě se jen prostě lépe píše, pokud mám nějaký obrázek o tom, jak postava bude vypadat a poté můžu psát o lehkých detailech.

Nechci, abyste si mysleli, že pokud nevypadáte jako hlavní postava, nemůžete do role v myšlenkách


Také je nově venku můj nový příběh Blade, který můžete najít na mém profilu. Je to také příběh o Avengers, ale spíše se zaměřuje na Spideyho.

Každopádně, děkuju za zúčastnění v mé TED TALK a teď se můžete dát do příběhu.

Love you guyssss.

-Bee

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat