Boston [NEUPRAVENO]

924 57 7
                                    

Spala jsem strašně dlouho. Všichni udělali všechno za mě a já mohla spát. Vstala jsem přesně v 10:23. Rychle jsem se dala do pucu a šla za ostatníma.

,,Díky,co jste pro mě udělali. Jak jste to vzali za mě.'' sedla jsem si na sedadlo. Ostatní se na mě jenom usmáli a pokračovali dál ve svých činnostech. ,,Ale teď jsme zase agenti Hydry. Oblékněte se do uniforem našeho týmu a připravte si co nejvíce zbraní. Každý znova vypije tu zelenou tekutiny,která vás zbaví bolesti a dodá vám sílu. Budeme jí potřebovat. Budou tam Avengers. Zjistili naší trasu a chtějí chránit SHIELD. Tentokrát budu potřebovat všechny a někdo dejte vědět Yorkovi,že musí připravit posily,kdybychom je potřebovali. Až se oblíknete,řeknu vám zbytek.'' dala jsem všem rozkazy. Garett s Coreyim byli šťastní,že konečně půjdou do boje. Oblékla jsem se do zlatočerné uniformy. Kolem pasu jsem si dala dvě zbraně,všude po těle jsem si schovala nože a jiné zbraně.

,,No,takže. Já,Jenkins,Baffin a Okesnová půjdeme hlavním chodem a budeme se snažit dostat co nejvíc lidí. Oakley a Gayle půjdou jedním ze zadních vchodů a půjdete k počítačům a získáte všechno o Kapitánovi. Leng a Fieldová půjdou zase úplně jiným zadním vchodem a získají úplně všechny složky o Kapitánovi Amerikovi a pak se přidáte k nám. A všichni společně zase odejdeme hlavním vchodem. Budou si myslet,že půjdeme po složkách o Asgardu,ale jdeme po Kapitánovi. Já pak odlákám pozornost a Baffin .'' Miluju rozkazování. Všem jsem dodala ještě několik dalších informací. Po deseti minutách co odešli Oakley s Gaylem a Leng s Fieldovou jsme vyrazili i mi. Šla jsem v čele a ostatní za mnou. Rozrazila jsem vstupní dveře a ty,kteří mi vběhli do cesty vylétli díky mému štítu kolem nás udělala.

,,Agentka Roinestad nebo mám radši říct Golden Princess?'' začal Fury. Všichni si už připravili zbraně aby byli připraveni vystřelit. Dala jsem jim povel aby ještě nestříleli.

,,Jak chcete,piráte.'' usmála jsem se na něj. Ale kdyby jste ho viděli,tak by jste sami uznali,že vypadá jak pirát s tou páskou přes oko.

,,Kde máte ty vaše šaty?'' zeptal se mě,zatímco se okolo něj shromáždili Avengers.

,,V klidu vás můžu porazit i takhle. Myslím,že jsme se už setkali,ne?'' Ukázala jsem na Avengers. ,,No,nevadí. Můžete ty zbraně dát dolů.'' prohlásila jsem znuděně.

,,Až po vás. Stejně nemáte šanci vyhrát. Vzdejte se.'' udělal krok vpřed Kapitán Amerika. Protočila jsem očima a všechny jejich zbraně poslala do vzduchu.

,,Myslíte?'' provokovala jsem je. ,,Fury,můžeme si promluvit?'' otočila jsem se zase zpátky na Kapitána. ,,Osamotě. Chtěla jsem říct jenom dospělý,ale mě je stále devatenáct. '' falešně jsem si stěžovala.

,,A jak vám mám asi věřit?'' spojil si ruce za zády. Vydala jsem se k němu. Nikdo od SHIELDu se díky mě nemohl hnout a můj tým na ně stejně mířil zbraněmi. Stoupla jsem si těsně před něj a zadívala jsem se mu do očí. Donutila jsem ho povolit. Šla jsem těsně za ním do nějaké kanceláře a celý SHIELD se nemohl ani hnout. Ještě jsem do sluchátka potichu pošeptala Jos sinulla on kaikki, sinun täytyy mennä lentokoneeseen. Meidän on palattava Němckaan. Sinun on ensin lähdettävä, saan sinut kiinni. He eivät voi tehdä mitään, he eivät voi. Pääasiassa mennä! Hold jsem trochu změnila plán. ,,Posaďte se.'' ukázal na židli a já zaujala místo naproti něj. ,,Co chcete?'' opřel se o opěrku židle a já ho okopírovala.

,,Mám teď trochu porouchanou paměť. Jak se máte Nicku?'' vysmívala jsem se mu přímo do tváře.

Pane,všichni zmizeli a sebrali nám několik souborů o Kapitánovi. Chtěli jsme je zastavit,ale nemůžeme se hnout.

Ozvalo se s vysílačky ve Furyho uchu po několika minutách ticha.

,,Co? '' vykřiknul.

,,Čas jít. '' zvedla jsem se ze židle ,,Asi si myslíte,že jsme si nepopovídali,ale řekl jste mi toho hodně.'' pokrčila jsem rameny. ,,Nemáte lízátko na rozloučenou? Ne? Tak nic. Vidíte,ale máte štěstí. No fakt. Nikdo přeci nezemřel. Zatím.'' usmála jsem se na něj a přemístila se do našeho letounu.

,,Nikoho jsme nezabili!'' začal křičet Leng.

,,Ale všechno máme,že jo?''

,,Jo. Ani si nás nevšimli. '' ujala se slova Emily.

,,Fajn. Garette musíme rychle zmizet. Poletí za námi. '' kývli jsme na sebe a vběhli jsme do řídící kabiny. Myslí jsem zadala do GPSky trasu a Garett připravil vše k odletu. ,,Všechno ihned pošlete Yorkovi. Nevím jak tohle všechno zvládnem.'' křikla jsem na ně dozadu. Jakmile jsme vzlétli,šla jsem zpět za nimi. ,,Letí za námi. Můžu vás všechny přenést,ale když to udělám,nebudu se moct přenést sama. Když proti ním budeme bojovat,prohrajeme a jeden z nás zemře. Sakra Beatrice přemýšlej přemýšlej.'' křičela jsem a chodila pořád dokola.

,,Co takhle aurum mico? Trénovala si to dost dlouho. '' přistoupil ke mě o trochu blíž Thomas. Zoufale jsem se na něj koukla.

,,Tak jo. Ale co když se to nepovede?'' začala jsem být nervózní.

,,Povede.'' chytil mě za ruce a já se mu podívala do očí. Dodala jsem si odvahu a pak ho pustila. Naštvat se,těžký nebylo. Moje oči začali měnit barvu,moje vlasy zbělali a moje šaty se změnili. ,,Všichni sednout a připoutat a otevřít quinjet. Jdeme na to!'' všichni zaujali místo na některé ze sedaček a připoutali se. Stoupla jsem si na kraj a koukala na míhající se krajinu. Blížilo se k nám pět quinjetů a další už vzlétávali. Jejich piloti se vztekali,jelikož jsem jim nedovolila palbu. Jakmile se všech,nyní už sedm letounů dostalo okolo našeho,musela jsem začít. Z rukou mi vycházela zlatá pára. Zvedla jsem ruce k nebi a vypnula hrudník. Všude začali létat, překvapivě zlaté,blesky,které ničili lodě nepřátel. Povedlo se mi to! Poprvý!

Po pár minutách už jsem byla vyčerpaná. Moje hlava se začala motat a moje blesky slábli. Z nenadání jsem padala dolů k zemi. Jako poslední si pamatuju modré nebe a vybuchující letouny.

Tak...dneska končíme.

Prosím,napište mi něco do komentářů. Sdílejte ostatním. Ťukněte na hvězdičku. Pokračujte ve čtení!!

Plánuju vydat jednu kapitolu na Štědrý den a na silvestra i Nový rok. Myslím že se máte na co těšit ❤

Peace🖖

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat