Hned po tom, co jsem několika agentům zlomila nosy, jsem se nechala spoutat a odvézt zpět do cely. Sedla jsem si do rohu a nabourala se do kamerového systému v mé cele. Vytvořila jsem znovu smyčku a pokračovala v práci na počítači ohledně mého robotického dravce.
Shit.
Slyšela jsem kroky blížící se k mé cele.
Rychle jsem zmenšila moje věci a připnula jsem si je na bok.
Co ten tady dělá?
Vždyť ani nebyl v té tělocvičně. Jak se sem sakra dostal?
Do místnosti vstoupil můj nevlastní bratr.
,,Beo?'' řekl potichu a vešel do místnosti. Rychle jsem si stoupla.
,,What the fuck are you doing here?''
,,Co já tady dělám?! Co ty tady děláš? Sakra Beo, podívej se na sebe. Myslel jsem, že si mrtvá. K SHIELDu jsem se dostal, aby už se nestalo nikomu, to co se stalo tobě. A pak tě vidím v televizi, jak-''
,,Okay, agente Perry. What the fuck? Nejsi ptakopysk, nemusíš si hrát na agenta. ''
,,What the fuck Beo?''
,,Nic. Ještě něco mi chceš sdělit?'' zeptala jsem se s neutrálním tónem. Po pěti minutách ticha a zírání do očí, konečně odešel. Posadila jsem se zpět na zem, zavřela oči a napojila se na počítač ve Furyho kanceláři. Zapnula jsem ho a po dalších 10 minutách se mi konečně podařilo se na něj napojit a přenášet můj obraz. ,,Dobrý den piráte. Nevím, co jste chtěl získat tím, že je tu můj nevlastní bratr, ale nic se nezměnilo. Ale nějaké jídlo by mi nevadilo.'' Skončila jsem.
Už mě to tady opravdu přestávalo bavit. Přivolala jsem prvního strážného a chvíli si s ním pohrála a nechala ho v mé cele. Poté jsem vypla všechny kamery, které se nacházeli v mé blízkosti. Poslední krok. Přivolala jsem si druhého agenta, pořádně si ho prohlédla a přeměnila jsem se na něj. Poté ho nechala zmizet. Vytvořila jsem falešný kamerový záznam, kde v mé normální podobě nastupuju do výtahu a pak znovu zapnula kamery.
Rychle jsem běžela od mé cely. A křičela pro pomoc.
,,Co se stalo?'' přiběhl ke mě Steve.
,,Šla-šla k výtahu. Říkala něco o vás Kapitáne. Nemám sebemenší ponětí, co udělala se Cedrickem. Objevila se mlha, ona zmizela a Cedrick seděl v cele. Viděl jsem, jak nastupuje do výtahu. To je vše.''
,,Dobře, začneme jí hledat. Ale vy musíte na ošetřovnu!'' rozkázal mi.
,,Ale pane, já jí musím hledat. Viděl jste, co udělala se Cedrickem?''
,,Pomůžete nám, ale nejdříve vás musí zkontrolovat.'' řekl a odběhl pryč. Odkývla jsem to a vydala se směrem k záchodům. Jakmile jsem zalezla na prázdné pánské záchody, zneviditelnila jsem se a přemístila do Furyho kanceláře.
Chodil sem a tam. Všem dával nějaký rozkazy ať mě koukají i hned najít.
Jakmile se kancelář vylidnila a byl v ní jenom Fury, který se se vzdychem posadil zpět k svému stolu. Sedla jsem si na kraj jeho stolu a zviditelnila jsem se.
Musel se mě leknout, jelikož vyskočil do stoje.
,,Zdravím piráte.'' usmála jsem se na něj. On začal posouvat ruku k jeho telefonu. ,,Ani to nezkoušejte.'' Rychle jsem vzala jeho mobil a hodila ho za sebe. ,,Víte, mám pro děti bez rodičů slabost. Nechci, aby někdo vyrůstal bez žádné rodičovské autority. Proto jsem se snažila zachránit Clinta a Lauru. ''
,,Tak co od nás chcete?''
,,Skalpel.''
,,Co prosím?'' propaloval mě tím svým jedním okem.
,,Skalpel. To je..''
,,Já vím co je skalpel, ale jak vám to pomůže?'' Vzdychla jsem, odstranila vlasy z mého krku a mávla rukou.
,,Vidíte to? Mám v krku něco jako fazolku, která by mi mohla odpálit mozek a tudíž celou mou existenci. Musíte být velmi opatrní a klidný abyste ho celý bez problémů vyndali, ale to v Hydře nejste nikdy a nikde a tak chci soukromí a skalpel. ''
,,Dobře a dál?'' posadil se zpět do svého křesla.
,,Dělám na jednom projektu. Vymyslela jsem ho sama a jsem na něj pyšná, ale když ho udělám na základně Hydry, seberou mi ho. Chápete to? Já na něm pracuju a oni by mi ho vzali.'' protočila jsem očima.
,,Co k tomu potřebujete?'' zaujala jsem ho.
,,Friday... a Starkovu laboratoř.'' dodala jsem. ,,Pokud toto vše dostanu, za odměnu. Můžete se mě zeptat na jednu otázku. Odpovím pravdivě.'' zamrkala jsem na něj.
,,Vážně nic necítíte?''
,,Co? Můžete se zeptat, kde je základna Hydry nebo něco a vy se zeptáte na tohle? Ne. Well. Neměla bych nic cítit. ''
,,Tak fajn. Platí. Teď, ale všechno dejte do původní formy a vraťte se do své cely prosím.'' falešně se na mě usmál.
,,Samozřejmě řediteli.'' stoupla jsem si, zasalutovala mu a přenesla se do mé cely. Cedrick, ten strážný, už v mé cele nebyl, tak jsem se jen posadila a vše se snažila navrátit do původního stavu.
Akorát Rogers pořád zmateně pobíhal a hledal mě.
Byl čas na spaní.
Moje představivost zdůvodnila to, že jsem byla v oblečení na spaní a vedle mě se tyčila jednolůžková postel. Lehla jsem si a za pár chvil už jsem v klidu oddychovala.
Kooneec...
Jestli chcete, aby příběh pokračoval, dejte hvězdu, napište komentář, sdílejte mezi ostatní, dejte mi follow a hlavně...čtěte dál!!
Kdo se taky tak strašně těší na Infinity War? Já!! Chci tenhle příběh napsat co nejdelší, teda alespoň dokud mě to bude bavit.
Peace🖖
ČTEŠ
Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]
FanfictionPozor! Obsahuje sprostá slova a nesmyslná spojení. Někde sexuální,vulgární nebo provokativní scénky. Upozorňuji předem! A také na chyby. Gramatických chyb bude vááážně hodně,tak se připravte!!! Čtení jen na vlastní nebezpečí ⛔ 10.5.2018 1. místo...