TANITIM

7.7K 227 31
                                    

~İşin içinde sevgi olursa her şey güzel olur. Bir gün sevgilerin değerlerini bulmaları dileğiyle...~

Ateşin denizine hoş geldiniz.

Ben Su..

Ailemin en büyük kızıyım. Benden sonra 1 kız kardeşim var adı Nehir. O 18, ben 19 yaşındayım. Annemin adı Nergis. 

Şimdi siz babamı soracaksınız. Bana babamın ben 2 yaşında iken trafik kazasında öldüğü söylendi. Ben aslen Elazığlıyım ve orada oturuyoruz. Ancak ben üniversite okumak için İstanbula geldim. Ailem Nehirin son yılı olduğu için Elazığda kaldılar.

 Hayalimdeki meslek din kültürü öğretmenliği. İNŞAALLAH ta olurum. İstanbul da Beyaz Kız Yatılı Kursunda kalıyorum. Burada her bir odada 4 kız var. İki arkadaşım var, Meryem ve Seren. İkisi de Elazığlı ve ailelerinin tek çocukları. Meryem de benim gibi tesettürlü ama Seren açık bir kız. Yine de biz onu yadırgamıyoruz çünkü biz özgür bir ülkede yaşıyoruz. Ve onu çok seviyoruz.

 Hayatın bize getirecekleri daha neler bilemiyorum. Gerisi ALLAH ın takdiri...........

Ben Ateş....

Tek çocuğum haliyle biraz şımartıldım. Annem babamla yaşıyorum. Durumumuz maddi ve manevi yönden iyi ancak ben biraz evde takılmam.

 İstanbulda oturuyoruz. 21 yaşındayım ve dedem öldükten sonra okulu bırakıp şirkette çalışmaya başladım.

 Ben ve Mert küçüklükten beri arkadaşız. Onlarında durumu iyi. Ailelerimiz birbirini tanıyor. İçki içer sigara tüteriz ancak uyuşturucumuz yoktur. Çevrem geniştir. İşlerimiz bitince birlikte eski okulumuzun önüne gideriz. Hepsi bu , ben buyum.........

DENİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin