7 AYLIK MI?

1K 79 12
                                    

SU

"7 Aylık oldun kızım benim"

"kocaman oldu kızım" diyerek elini karnıma koyan ahmetin elini iteledim. Alışamadım ona, 6 aylık evli olmamıza rağmen. Sevemeyince olmuyor işte, kalbimdeki aşk yapıştı oraya, çıkmıyor.

"kızım mı" dedim. Derin bir nefes verdi ve,

"ben seni tek değil, onu da kabul ettim Su, neden hala böyle davranıyorsun" dedi hüzünlü bir şekilde.

Babamla birlikte yaşıyorduk. Odamız ayrıydı ahmetle, hamilesin rahat uyu demişti. Şu anda yatağımda oturur vaziyetteydim, ayaklarımı uzatmıştım. Ahmette yanı başımda sandalyede oturuyordu.

başımı eğdim ve "alışamadım sana. hem bu çocuk benim" kafamı kaldırıp yüzüne baktım, elimi de karnıma koydum.

"sadece benim, ne senin ne de ateşin" gülümsedi ve,

"tabi ki senin kızın, ama bari babası olayım" demesiyle ateş aklıma geldi.

"yalnız kalmak istiyorum" dememle dışarı çıktı. Uzandım ve yorganı üstüme örttüm. Onun babası olmak istiyorsun, peki öz babası. Bir gün sormayacak mı, öz babasını. O zaman ne diyeceksin.

Ah ateş ah, neden inanmadın bana.

ATEŞ

Aklım hiranın evlilik teklifine takıldı. Suyu bana "hira seni seviyor" demesine gitti aklım, haklıydı. Ya gerçekten annemi hira öldürdüyse ve suçu suya attıysa.

Odamın balkonunda sigara tüttürüyordum. Bir ara bırakmıştım ama sudan sonra tekrar başladım. Ama artık aşırıya kaçıyordum, günde en az yarım paket bitiyordu.

Ceketimi almamla, dışarı çıktım. 

"alo baba, hemen sahil kenarına gel" deyip kapattım. Arabayı çalıştırıp hemen oraya sürdüm. Sahile vardığımda babam oradaydı. Hemen yanına gittim.

"ne oldu oğlum" babam artık iyice çökmüştü. Saçına daha çok kır düşmüştü. Yüzü fazlasıyla kırışmış, göz altları morarmıştı.

Ona suyun bana hira hakkında dediklerini, hiranın evlilik tekliflerini anlattım.

"ya annemi öldüren hiraysa" annemim adı geçince babamın gözlerine hüzün çökmüştü.

"seda ve sena"

"ne oldu onlara, ne alaka"

"onları hira tehdit etmiş ve yurt dışına göndermiş" demesiyle şok oldum, babam bana neden gönderdiğini anlattı, sırf seda beni seviyor diye. Bir insan nasıl bu kadar çirkinleşebilir.

"ben de hiradan şüpheleniyorum oğlum"

"tamam baba ben gidiyorum." arabama bindiğimde telefon çaldı, arayan Mehmetti. Neden arıyordu ki.

"alo"

"suyun çocuğu 7 aylık"

"ne.....ne diyorsun, su ha...mile mi" nasıl olurdu.

"hem de kız" ondan bir çocuğa mı hamileydi,kalbime bir hüzün çökmüştü. 

"bak neyi kaybettiğinin farkına var çirkef şerefsiz" tam kapatacağı sırada,

"dur"

"ne var"

"7 aylık mı"

"evet"

"ama ahmetle 6 aydır evliler, yani çocuk benden" dememle dıt dıt sesi geldi. Ne yani suyum hamile miydi, hem de 7 aylık ve benden. Şu an sevinçten havalara uçabilirdim.

Kafamı karıştıran bir konu vardı, suyla ahmetin evlendiğini bana söyleyen hira, bunu neden söylememişti.

Ben ne yaptım, hamile karımı yüz üstü bıraktım. 7 aydır onun hasretiyle yanıp tutuştum. - her ne kadar bir yanım anneni öldürdü dese de- . O da benim bir parçamı taşıyordu, çocuğumu, kızımı.

Seni seviyorum denizim her ne kadar bir aralar bir yanım anneni öldürdü cezasını çeksin dediyse de kalbim inanmadı, ama ben aklıma uydum dinlemedim kalbimi. Ama hira çekecek cezasını, göreceksin ve tekrar benim denizim olacaksın.


DENİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin