SEVGİLİ KARICIM

2K 153 6
                                    

SU

"Sen o sun" diye bildim sadece. Bu Nehirin gösterdiği kız olan Sena değil mi? Ne işi var burada? Elazığ da olması gerekmez miydi?

"Sen de Nehirin ablasısın. Su."  Ben şok. Yanında Seda! Bu ne alaka şimdi.

"Abla" Kamera şakası mı? Dur bakayım. Kamera da yok. Peki ne dönüyor burada? Ne diyeyim? Ben burada bayılacağım ona abla dedi bu kız. Bana bir şeyler oluyor. 

"Sen şimdi geri git Elazığa" deyince bana baktı. Niye bu kızdan hoşlanmıyorum? Ama çok sinir. Ne yapabilirim? Kanım ısınmıyor.

"Abla, peki ben neden buraya geldim?" dedi sena ablasına.

"Boş ver hadi git"

"Ama... of, tamam" Sena gitti. Niye geldi, niye gitti? Bunlar abla kardeş değişik. Seda bana baktı ve;

"Ayağını denk al" dedi.

"Ne diyorsun sen?"

"Haddini bil derim o kadar"

"Sen ne demeye getiriyorsun lafı"

Bir şey demeden gitti. ALLAHım kafayı yiyeceğim. Ne oluyor böyle? AF ALLAH AF! Derim başka bir şey demem. Yurda girdim. Saat 22. Üstümü değişip, yatağa girdim. Önce Ateş evlenme teklifi etti. Sonra kardeşim bana Sena dan bahsetti. Sonra Sena yı İstabulda görüyorum ve Sedanın kardeşi olduğunu öğreniyorum. Ve  sedanın bana şifreli şeyler söylemesi, bir nevi tehdit etmesi. Her birinin arasında 2 gün var. Daha fazla düşünmedim ya da düşünmek istemedim.

Uykuya hasret gözlerimi uykuyla buluşturdum..

SEDA

Mert neden benden böyle şeyler yapmamı istedi? Hem de çok iyi bir kıza. Aslında kötü biri değilim. Sadece güçlü durmaya çalışıyorum. Çünkü ezilmekten korkuyorum. Hep ezildim ben. Babam ve annem biz küçükken öldü. Yetimhane kötüydü. Bizi hep ezerlerdi. Kardeşimi korumak için dik durmaya çalıştım. Ama başaramadım. İçten içe hep yenildim ben. O zamanlar Ateşin ailesi yardım etti bize. O yüzden Sena onlara borçlu hissediyor.

Ve evet ateşi seviyorum, ya da sevgi değil bu belki de onu istiyorum. Hevestir belki de.

ATEŞ

Bilmiyorum. Onu seviyorum ama sevmiyorum gibi bir duygu içerisindeyim. Kararsızım. Ancak onu yanımda görmek istiyorum. O ışık saçan gözlerine durmadan, bıkmadan, usanmadan bakmak istiyorum. Ben onu istiyorum. Alacağım da. Ancak neden o beni istemiyor? Ben ona nazikçe sordum o 'hayır' dedi sadece. Bu muydu hepsi? Ben hiç nazik davranmayayım mı? Hep ateş mi püskürteyim? Eğer öyle istiyorsa öyle olsun bakalım. Su. Senden 'evet ' dediğini duyacağım. Söyleyeceksin. Sen benim karım olacaksın. Zorla. Benim sevgili karıcım..


DENİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin