SU
Arkamı dönmemle sağ göğsümdeki acıdan akan sıcak sıvının kan olduğunu fark etmem sonradan oldu. Nasıl acıyor. Ben ne yaptım ki ona. Neden beni vurdu ki. En son ağzımdan çıkan "sen "kelimesiyle yere yığıldım. En son ateşin "denizim" diye bağırarak yanıma gelmesini ve onun gidişini gördüm. Sonrasını hatırlamıyorum bile...
MEHMET
Sonunda intikam ateşini yakmaya başladım. Zavallı gelin hanım, yanlış eve gelin gittin. Yok yok, en azından 1 kişi fazladan ölür, daha zevkli olur. Hepinizin teker teker sonunu getireceğim. 4 ten 1 çıktı kaldı 3. Hadi bakalım. Siz beni mahvettiniz, ben de sizi mahvedeceğim.Tam bu sırada telefon çaldı. Ya niye her zaman kötülük düşüncelerim yarıda kalıyor. Arayan ahmet. Ahmet benim yakın bir mafya dostumun oğlu. Ama bu saf. Ben mafya olmayacağım, doktor olacağım diye tutturdu. Oldu da.
"ne var ahmet"
"abi"
"ne"
"babam sana bir şey söyleyecekti ancak işi çıkınca benim söylememi istedi"
"neymiş o diyeceği"
"senin eski eşini ve kızını bulmuş"
"ne"
"eski eşin Nergis ve kızların Su ve Nehir bulundu"
"ne, ne diyorsun sen neredeler söyle hemen"
"ne kadar da sevindin"
"sen söyleyecek misin lan"
"tamam tamam"
"hadi"
"eski eşin Nergis ve küçük kızın Nehir elazığda"
"elazığ mı"
"hı hı"
"ya su"
"işte o şu anda hastanede, kurşunla vurulmuş, tedavisine gidiyorum"
"ne. kim lan benim kızımı vurmaya cesaret eden"
"abi, Yamanoğluların gelini varya o senin kızın ve duyduğuma göre sen kendi kızını vurmuşsun" o an kendime bütün küfürleri saydım.
"ne, ALLAH kahretsin, peki durumu nasıl"
"acil kana ihtiyacı var"
"hangi grup"
"ARH+"
"benim ki negatif, olur mu"
"elbette"
"tamam geliyorum" deyip kapattım. ne yaptım lan ben.
Nergisle birbirimizi severek evlendik. 2 kızımız oldu. Ancak babam beni zorla Nurşah ile evlendirdi. onlar zengindi. mafyalardı. bir kızımız oldu. Kader... Ben de ateşin babasıyla normal iş kurdum. Ancak sonra iflas edip, bende mafya işlerine karıştım. Nergiste kızlarımızı alıp gitti. Tam 20 yıldır bulamamıştım. Ah nergisim ah.
Hastaneye vardım. Kan arıyorlardı. Ben de "ben de var" diye bağırdım. Ateş yakama yapıştı.
"sen ne hakla buraya geliyorsun" diye kükredi. ellerini ittim ve,
"hakkım var"
"ne hakkın var lan ne"
"ben onun..."
"nesisin ha söylesene pislik"
"ağzını topla. ben onun babası, senin de kayın pederinim" diyerek gerekli kanı vermek için odaya ilerledim arkamda şaşkın bir ateş bırakarak........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZİM
ChickLit"Hastanenin morgu çok soğuk.. Burada üşümüyor musun Ateşim? Ellerin neden bu kadar soğuk ki. Hadi kalksana, hadisene inat vakti değil şu an. Üşürsün sen burada. Hadi sevdiğim adam, ben geldim, denizin geldi, kalk.." .......................... "Ateş...