Selamunaleykum!!
SU
'Seni seviyorum denizim' terlemeye başladım ben. Sanki bana milyonlar verseler bu kadar heyecanlanmam. Ah kalbim! Ne oluyor sana? Kardeşine silah çeken adamın sözüne mi heyecanlanıyorsunç
Durmuyor, hızlıca atıyor. Sonra Ateş elimden tuttu. Beni bir odaya götürdü. Oda oldukça büyüktü. Daha çok beyaz ve kırmızı yoğundu. İlerledim. Ve gördüğüm şeyle şok oldum! Kapının yanındaki duvarda sadece benim resimlerim var! En ortada büyük bir resim ve etrafı benim değişik resimlerim.
Başımı dönderip yatağın üstündeki yatağa bakınca sok üzerine şok geçirdim.
Kocaman bir tablo da fotoğraflarımız, seni seviyorum, s kalp a yazıları.....
Bu adam ne yapmış böyle? Çok mu seviyor beni? Benim fotoğraflarımı nereden bulmuş?
"Fotoğraflarımı nereden buldun?"
"çevrem geniştir" sustum. Çünkü kahvenin en güzel tonuna gözüm yapıştı. Kaldım öyle. Şimdi gözlerine bakmaktan korkmuyordum. Çünkü o benim helallimdi. Ama annem geldi aklıma. Ondan habersiz evlenmiştim. Nehiri düşündüm. Silah altındaydı. sinirlendim. Kafamı çevirdim hışımla.
ATEŞ
Odaya girince gözlerindeki şoku fark ettim. Bunları ben yapmıştım. Seda onun telefonundan gizlice kendine yollamış, sonra mesajları silmişti. Sonra bana yolladı. Su ile evlendikten sonra seda hiçbir şekilde bana yaklaşmadı.
"Fotoğraflarımı nereden buldun?" beklediğim soru.
"çevrem geniştir" ah o siyah ışıklarım benim. Nasıl özlemişim sizi? Bilemezsiniz. Simsiyahlar ama ışık saçıyorlar. Ama bir anda ışıklar söndü. Kafasını çevirmişti. Niye ki?
"Ne oldu denizim?"
"Yok bir şey"
"Söyle Su"
"Neden bana denizim diyorsun? Gözlerim mavi değil. Denize mi benziyorum? Onun gibi başı sonu belli değil miyim? Çok mu derinim? Neden bana denizim diyorsun?"
"Gözlerin mavi değil. Doğru. Ama sen benim denizimsin. Sen beni o siyah gözlerine baktığım günden bu yana içinde kaybettin. Ben senin siyah gözlerinde, denizinde kayboldum. Kendimi bulamıyorum. Çok büyük orası. Ama benden başkası giremiyor. Giremez de zaten. Kendimi bulamadım. Çıkamıyorum oradan. Beni sadece sen bulabilirsin denizim."
Sustu. Sustum. Sadece bir birimize bakıyorduk. Kaldım. Buz tuttum
"Seni sevmiyorken benimle neden bir ömür geçirmek istiyorsun"
"seveceksin"
"çok beklersin"
"bekleyeceğim. Seni bir ömür beklerim denizim. Bir ömür. "
ofladı. Çok tatlı bu! Seviyorum denizim seni. Ben ise gülümsedim. Kalsın bir müddet şu yanda, ben seni bir ömür beklerim. Bir ömürüm senindir tatlı şey. Bir ömür......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZİM
ChickLit"Hastanenin morgu çok soğuk.. Burada üşümüyor musun Ateşim? Ellerin neden bu kadar soğuk ki. Hadi kalksana, hadisene inat vakti değil şu an. Üşürsün sen burada. Hadi sevdiğim adam, ben geldim, denizin geldi, kalk.." .......................... "Ateş...