PİŞMANLIK DUYMAYACAĞIM!

1.5K 130 24
                                    


SU

Ben onun kardeşime yaptığını unutmuş değilim. O ise böyle bir şeyle.. İğrenç. Hemen boynuna atlayacağımı mı sandı? Ay kardeşime silah çektin boş ver, annemin haberi de yok evlilikten ama boş ver aşkım dememi mi bekliyordu? Annem ve kardeşimle konuşacak yüzüm yok, sen yetersin mi diyecektim. Neden böyle bir şey yaptı ki? Anlayamıyorum! Nasıl evlendiğimizi unuttu mu? Onu istemiyorum! Ona dair hiç bir şeyi istemiyorum! Ben onu kocam olarak tam kabullenememişken o...

 Sinirden titriyordum. Ağlamaktan yüzüm sırılsıklam olmuş. O ne yapıyor ALLAH bilir. Düşüncesiz biri o. İstemiyorum istemiyorum!!! Ama anlamaz ki! Evlilik teklifinde hayır dediğimde de anlamamıştı. Sinirliydim. Duvara boş boş bakıyordum. Kapının çarpılış sesi geldi. Hatta o kadar sertti ki kulaklarım çınladı. SABIR YA RAB! SABIR!!!!

ATEŞ

Sinirden küplere bindim. Ben ona sabahtan beri sürpriz yapmak için kendimi paralayayım; o istemiyorum deyip, banyoya kendini kilitlesin! Niye yapıyor bunu? Hala kardeşimi aklında. Sabretmek istesem de olmuyor! Davranışları beni deli ediyor.

"Alo, Mert?"

"Efendim Ateş?"

"Barda mısın?"

"Değilim"

"Hemen gel o zaman"

"Bende ne zaman gideceğiz diyordum. Tamamdır!"

Kapattım. Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı. Barda yerimi aldım. Dikiyordum kafaya içkileri. Hala o suyun davranışı geliyor aklıma. Daha çok sinirlenip, daha çok içiyorum. Bir kaç dakika sonra Mert geldi.

"Noldu abicim yavaş iç"

"Lan oğlum bu Su çok değişik"

"Niye ki? Noldu?"

"seni sevmeyeceğim, çok beklersin dedi. Bir ömür beklerim dedim"

"Eee"

"Beraber yatmayalım dedi, tamam dedim''

"Ben olsam kabul etmem"

"Ne yapayım alışmamıştır diye tamam dedim"

"Sende haklısın. Eee sonrası?"

"Gün boyunca ona sürpriz yapmak için odadan çıkmadım. Sırf küçücük bir gülümsemesi için ama o...
O istemiyorum dedi, bağırdı çağırdı. Sonra ağlayarak kendini banyoya kilitledi. Bende buraya geldim" yine sinirlendim. Şişeyi kafaya diktim.

"Oppsss. Mevzu derin. Ama abi bence kafana takma. Kardeşi gelmiştir aklına o yüzdendir belki de"

"Kardeş mevzusu ne zaman biter?"

"Bilemiyorum" bir kız yaklaştı yanıma.

"Naber?"

"Sanane!"

"İyi gözükmüyorsun. Bize gidelim mi?" bu tür kızlardan nefret ederim. Har gün birinin yatağından çıkıyorlar. Pislik!

"Ben gayet iyiyim. Sen iyi gözükmüyorsun asıl! O kadar çok erkek sana dokunmuş ki temiz yerin kalmamış"

"Sizi dinliyordum da en azından bana erkek dokunmuş. Ama sen daha karına dokunamamışsın. Yazık sana!"

"Siktir git" dedi Mert. Bense donmuştum. Haklıydı. Ben daha helallime dokunamamıştım. Kız gitti.

"Haklı oğlum kız"

"Abi boş boş konuşuyor işte. Pislik fahişe"

"Ben gidiyorum"

"Nereye?"

"Sevgili karımın yanına"

SU

Kapının çarpılışıyla dışarı çıktım. Bir süre yere çömüp ağladım. Unutamıyorum. Hiç bir şeyi! Sonra sinirle ayağı kalkıp, yataktaki gülleri dağıttım. Duvardan sarkan şekilli ışıklandırmaları tutup yere fırlattım. Odadaki her şey dağılmıştı. Tam benim fotoğraflarım olan resimlere elim gitmişti ki kolumu arkadan tutan elle yapamadım. Arkamdaki Ateşti. Ona dönüktü yüzüm artık.

"Her şeyi yık dök ama onlara karışma!" 

"İğrenç kokuyorsun. İçkide mi içiyorsun sen?!!"

"Evet. Benim olmayan karım sürprizime laf edince içkiye sarıldım. Çünkü helallime sarılamıyorum"

"Lanet olsun sürprize Ateş! Sen kardeşime yaptığını unutmuş olabilirsin ama ben unutmadım. O an gözüme gelince senden bir kez daha nefret ediyorum!"omuzlarımı tutarak sıktı. Acı ile yüzümü ekşittim ve ağzımdan inleme sesi çıktı.

"Suuusss!! O anı unutacaksın! Tamam mı?!! Bana nefretini değil aşkını söylemelisin! Lanet olsun! Bugün bir fahişe bana ne dedi biliyor musun? Hı? Sen helalline dokunamıyorsun bile dedi!"

"Canımı yakıyorsun!! " beni bıraktı. 

"Ben seni seviyorken sen nefret ediyorsun. Öyle olsun! Ama bir gün bunlar için pişman olacaksın! Hem de çok pişman olacaksın." kapıya yöneldi. Tam çıkacakken bağırdım.
"Ne şu an ne de ileri de Ateş! Hiç pişman olmayacağım. Hatta bunları yaptığım için kendimle gurur duyacağım Ateş Yamanoğlu!! Anlıyor musun?"

Kapıyı çarptı ve çıktı. Dış kapının sesi bile geldi bana. Sadece şundan pişman olacağım; kabullenemediğim ALLAH katında eşim olan birine karşı sesimi yükselttiğim için. Onun dışında asla pişmanlık duymayacağım!

DENİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin