SÜRPRİZ

1.5K 126 9
                                    


SU

Bir ömür asla beklemez, beklese de sevmem onu. O, 2, 3 gün sonra sıkılır. 

Kendimi banyoya attım. Yanıma pijama takımı ve boyunlu bone aldım. Onları giyinip çıktım.

"Beraber yatmayalım" dedim.

"Neden"

"Ateş, lütfen"

"Of, tamam. Sen yatakta yat ben kanepede yatarım."

"Peki" Yatağa geçtim. O da kanepeye. Uykuya hasret gözlerimi uykuyla buluşturdum.

Sabah 8 de uyandım. Aşağı indim. Ateşle babası konuşuyorlardı. 

"İşte böyle baba. Evlendik ve onu buraya getirdim."

"Hım"

"sizinle kalmayı düşünüyorum"

" iyi olur, annen araba da bekliyor. Kendinize iyi bakın"

"Tamam" gitti. Bende ateşin karşısında durdum.

"Annem ve babam evde değil"

"Anlattın mı?"

"Evet"

"Anladım, sen nereye?"

"Yok gitmiyorum bir yere"

"Hım, tamam. Bir de okul kaydımı sildim, artık okumuyorum"

"neden"

"hayatımı mahvettin de"

"okulla ne ilgisi var"

"sen hayatımı aldın, bir de okulla ne ilgisi var diyorsun"

"biraz gülsen" arkama bakmadan kanepeye çömdüm.

---Akşam 8--

Odaya ilerledim. Bugün hep oturma odasında oturdum.Sıkıntıdan patlamıştım.  Ateşte odadan hiç çıkmadı. Odanın kapısını açtım ve şok oldum. Oda ışıklar ile süslenmiş. Güller yataktaydı. Ve büyük ekran televizyon açıldı. Gördüğümle şok oldum. Büyük bir video onunla benim resimlerim. Etrafı fotoğraflarımızla çevriliydi. Çalan müzikse beni deli ediyordu nedensizce! Arkamı döndüm. Ateş!

"Neden bunları yapıyorsun?" dedim

"Ne?"

"Bana bunları yapma! Sürpriz yapma! İstemiyorum!!
Bunları istemiyorum! Seni sevmiyorken bunlar bana boş geliyor!! Sen beni bu evliliğe zorladın ve bunlar... Anlamsız geliyor! İstemiyorum!!"
kendimi banyoya attım. Ağlıyordum. İstemiyorum! Ne bu evliliği, ne Ateşi, ne bu sürprizleri, ne de başka bir şeyi!! İstemiyorum!!!

ATEŞ

Neden böyle tepki verdi ki? Ben onun mutlu olmasını istemiştim sadece! Demek ki benim nazikliğim yaramıyor! Ben, bilmiyorum. Suyu çözemiyorum. Tepkisini anlamıyorum. Lanet olsun!



DENİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin