La ilahe ilallah dedinde, Allah'ın emrettiği gibi giyinip, emrettiği gibi ibadetini yapıp, emrettiği gibi hakkı ve sabrı tavsiye edip, emrettiği gibi vaktini boşa harcamayıp, emrettiği gibi modaya itaat etmeyip, emrettiği gibi haramlarla tokalaşmayıp, emrettiği gibi karşı cinslerle oturup kalkmayıp ve emrettiği gibi haramlara bakmaktan uzak durdun mu? Düşün ve ona göre LA İLAHE İLLALLAH tevhidinin hakkını ver...
Zira Allah'tan başka ilah yok deyip, modaya uygun giyiniyorsan, haramlarla el sıkışıyorsan, ibadetini yerine getirmiyorsan, tesettürü yok sayıyorsan, vaktini boşa harcıyorsan, isyanların dibine vurup içiyorsan, haramlara bakmaktan kendini alamıyorsan Allah'ı değil, nefsini İlah edinmişsin demektir!
Çalışıyor diye namazını terk eden insan Allah'ı ilah edinmemiştir... Mal mülk için çabalayıp, ibadete vaktim olmuyor ki diyen insan malı mülkü İlah edinmiştir. Okulum var deyip, namaz kılmak için yer aramayan ter dökmeyen insan okulu İlah edinmiştir.. Kısacası Allah'ın önüne koyduğumuz her şey şirktir..
Şimdi şöyle bir durum çıkıyor ortaya. "Ne yani derslere hiç girmeyelim mi o zaman, Allah Kur'an da oku demiyor mu? Diye soran kardeşlerimizde olacak. Evet Rabbimiz Yaradan Rabbinin adıyla oku buyuruyor. Ama bunu amacın İslam olsun olmasın erkeklerle aynı sınıfa gir oku diye haşaa demiyor. Allah'ın kelamını oku, Rabbini oku, Kainatı oku, Müslümanlığı oku.. Kısacası Dünyaya rehber olarak gönderilen hayat kitabın Kur'an'ı oku buyuruyor.
Peki okula gitmeyelim mi?
Gerçekten hem dünyan hem ahiretin birlikte zıt düşmeyecekse, amacın İslam'ı ayakta tutup mesleğinle insanlara tebliğ etmekse, başını açmadan, erkeklerle münasebette bulunmadan, dersine odaklanıp namazını terk etmeden evet oku kardeşim. Oku ki, dünyayı saran dinsizliği yok etmek için çabalayan Müslüman sayısı artsın. Ama bu kız çocuklarının meslek sahibi olması zorunlu anlamını çıkarmasın. Allah neden okumadın diye hesap sormayacak. Ama neden eşine çocuklarına Hakkı tebliğ etmedin, ahlakı aşılamadın diye hesap soracak..
Peki ya namaz için kaçan dersler?
Peki ya ders için kaçan namazlar? Namazın kazası oluyorda dersin kazası olmuyor mu? Neden Allah ile buluşmayı ertelemeye gönlün razı oluyorda, dünya ile buluşmayı ertelemeye razı olmuyor? Hastalandığında gitmediğin derslere, namaz için neden girmem lazım diyebiliyorsun? Eğer ki namazlar ders saatlerine denk geliyorsa ve tenefüste hala namazın vakti çıkmıyorsa tabiki böylede kılabilirsin kardeşim. Bunuda not düşelim..
Şunu unutmayın ki, çalışmak ibadet değildir. Allah'ın emrettiklerini yerine getirdikten sonra çalışmak ibadettir...
En acısıda slogan haline gelen La İlahe İllallah tevhidini ne zaman yaşayacaksın Müslüman? Kabirde mi?...
Bu konuyu görüpte aklına hadis-i şerif gelen ablamın ilettiği sahih hadis-i şerif ile noktalıyorum. Aslında bu kelam onca yazımı özetliyor....
Allah Rasulü (s.a.v) şöyle buyurdu;
"'La ilahe illallah' kulları Allah'ın azabından korur, (ama) dünyalarını dinlerine tercih etmedikçe.
Eğer böyle yapıp da (dünyalarını dinlerine tercih ederlerse) (ve hala) 'la ilahe illallah' derlerse, bu tevhid kendilerinden reddedilir ve Allah Teâlâ onlara; "Yalan söylediniz" buyurur."RABBİM BİZİ YALAN SÖYLEYEN TEVHİDÇİ MÜSLÜMAN OLMAKTAN KORUSUN😢😢😢😢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençliğe Hitaben
RandomAllah Rasulü s.a.v zamanında yaşamış olsaydık, gençliğin ne kadar değerli ve bir o kadar da mühim mesele olduğunu görürdük. Şu an da ki gençlik, ipleri sıkıca tutan DİN DÜŞMANLARININ elinde.. İşte bu ipleri koparmanın tek yolu KURAN, SÜNNET ve TEB...