Okumadan Peçeye Girme!

346 52 16
                                    


Gülme krizine girdiğinizde kimse bunu fark edemiyor.

Peçe altından rahatça gülebiliyorsunuz.

Ses yapmamak şartıyla çiğnemek istediğiniz sakızdan ötürü kıpırdayan ağzınızı kimse göremiyor.

İsterseniz koca koca lokmalar götürün ağzınıza! Gören yok! Rahatlık full!

Güneşin etkilerinden korunuyorsunuz.Grip olduğunuzda burnunuzu rahatça silebiliyorsunuz. Oldukça komik gelebilir bu maddeler :) Ancak peçe takanlar çok iyi bilirler. Bunları dile getiren olarak tarihe geçeceğim anlaşılan  :)

Diş ağrısından şişen yanağınız, yara çıkan ağzınız görünmeyecek!Acı biberden yanan ağzınızı açtığınızda kimse görmeyecek! :) Gülüyorsunuz değil mi? Gülün gülün iyi gelir kalbe :) Ama bunlar gerçekler :)

...............................................................................................................................................................

Selamun aleyküm kardeşlerim. Panomda verdiğim linkten yazının tamamına ulaşabilirsiniz. Hemen hemen sorulacak olan sorulara cevap verdiğimi düşünüyorum. Yazı oldukça uzun. Siteye olan desteklerin artması nedeniyle sizi oraya yönlendiriyorum. 

 Web sitesi deyince her şeyin bedava olduğunu sananlar oluyor ne yazık ki.. Üstelik kimileri daha da ileriye gidip "Hem hizmet veriyor hemde reklam koyuyor para kazanıyor!" diye eleştiride bulunuyor! Madem bu kadar kolay buyurun sitenin masraflarını karşılayın bende eyvaAllah diyeyim!

Bu zamana kadar kimseden destek istemedim. Tek başıma ödemeleri yapmaya çalıştım. Ancak artık ücretler arttı. Hem sitenin kadinvari.com adına ücret ödüyorum hemde siteyi barındıran sunucuya! Kira öder gibi sürekli ödüyorum. Ve siteden henüz bir kazancımda yok. Kazanç için çıkmadığım, hizmet için çıktığım bu yolda artık zorlanıyorum. Sırf tesettür konularının faydasını görenler olduğu için siteyi kapatamıyorum. Aksi takdirde vicdanım rahat etmeyecek..

 Bu sebeple sizlerden istediğim para mal mülk değil! Siteye girip dilerseniz yorum yapmak ve reklam tıklamak..

 Reklamların içerisinden uygun olmayanları hep eliyorum. ama öyle bir şey ki yeniden çıkabiliyor bazı reklamlar. Eğer açık saçık reklamlar çıkarsa haklarınızı helal edin.. Bir site yönetmek gerçekten çok zor. Beni anlayacağınızı umut ediyorum. Hepinizi çok seviyorum... 

Gençliğe HitabenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin