Sahip çıkın yuvalarınıza... Ailenize... Canınız olan ve olmayan her Müslüman'a...
Üzerinize çektiğiniz o sıcacık yorganlara iyi bakın. Sonra tavana. Baktınız mı? Bir tavan bir çatı var değil mi hamdolsun? Her akşam sofraya konan yemeğiniz, kap kaşığınız? Hepsi tamam değil mi ELHAMDÜLİLLAH...
Oysa İsrail askerleri Filistin'deki kardeşlerimizi evlerinden çıkarıp sokağa atıyor. Ne üzerlerine örtecekleri yorganları var... Ne de su sızdırmayacak bir çatıları... Allah korur elbet... Allah Müslümanların yardımcısıdır. Ancak diğer Müslümanları da vesile kılar... Vesile olmaya adanmış olanları...
Vesile olmak istiyorsan paylaş, yaz, duyur... Duanı eksik etme. Onlar için başla duana. Kendin için değil. Zira duasında kardeşlerini önceleyen Müslüman'ın, kendisi için istediklerini Allah hayırlı bir şekilde kabul eder... Dile dökmese de...
İçinden geçir... Şimdi o kardeşlerimiz burada olsaydı yuvamı onlara açardım de... Ağla... Üzül... Göz yaşların dua olsun bir bir... Süzülsün inci tanesi gibi... Yükselsin arşa doğru...
Elbette hayattan kopmayacaksın. Elbette meşgalelerin, düzenin devam edecek. Ancak hiç değilse gereksiz kutlamalardan, partilerden, lüzumsuz işlerden vazgeç... Bir kaç saatin hiç değilse onların olsun. Allah için... Rasulü s.a.v için... Mücahid/e/ler için... Kudüs için... Kardeşlerin için... Şehitler için...
Yaşamına devam ederken, kalbinin bir köşesinde onların çığlıklarını, ağlayışlarını duy... Susturma o sesi... Eğer hissedemiyorsan en sevdiğin insanın sokaklara atıldığını, en sevdiğin insanların idam edileceklerini, en sevdiğin insanların tacize uğradıklarını düşün... Düşün ki empati kurabilesin. Düşün ki Müslüman'a yakışır vaziyette dökesin dualarına göz yaşlarını... ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençliğe Hitaben
RandomAllah Rasulü s.a.v zamanında yaşamış olsaydık, gençliğin ne kadar değerli ve bir o kadar da mühim mesele olduğunu görürdük. Şu an da ki gençlik, ipleri sıkıca tutan DİN DÜŞMANLARININ elinde.. İşte bu ipleri koparmanın tek yolu KURAN, SÜNNET ve TEB...