Hadi İyisin Yine Ölmedin!

271 64 18
                                    

Ölmedin bak! Sabah oldu! Bir şans daha tanıdı Rabbin! Onca günaha, onca hatana rağmen! Hala tevbe etmeyecek misin? Hala bir yerlerden başlamayacak mısın? Farzet ki dün gece ölmüştün ve "Keşke dünyaya tekrar gitsemde, yalnızca Rabbime kulluk etsem" dedin.. Ve işte Rabbin seni tekrar dünyaya gönderdi, fırsat verdi.. Her uyku birer ölüm değil miydi zaten.. İşte bak! ölümünden sonra sana yeni bir fırsat verdi Sonsuz Rızık Bahşeden!

Haydi Bismillah de! Kır içinde ki putları Hz. İbrahim gibi.. İlla önüne insan putları gelmesi gerekmez Hz. İbrahim olmak için.. Allah'ın önüne geçirdiğin herşey bir put, onu terk etmekte Hz. İBRAHİM yolundan gitmektir Ey Kardeşim! Paraysa para, nefisse nefis! Ez artık başını! "Hakimiyet yalnızca Allah'ındır" de kendine!!! Önce içimize işlemesi gerekmez miydi Ayet-i Kerimelerin! Benim Hakimim Rabbimdir!

Sen değilsin ey para putum! Sen değilsin ey dünya süsü putum! Sen değilsin ey namazımdan alıkoyan tembellik putum! Sen değilsin ey görünüşte görünüş diye tutturan güzellik putum! Sen değilsin ey beni secdeden alıkoyan bahaneler putum! Sen değilsin ey tesettüre bürünmeme engel olan YAPAMAM kuşkusu putum! Sen değilsin ey kolaları lıkır lıkır götürten "BİR TEK BENLE Mİ OLACAK BOYKOT" bahanesi putum! Sen değilsin ey Allah'ın yarattığıyla oynamaktan vazgeçmeyen makyaj putum! Sen değilsin ey harama batmak isteyen nefis putum!

Vallahide Billahide Tallahide SEN DEĞİLSİN BENİM HAKİMİM!! Beni sizler yaratmadınız ki, bunca kainat güzelliğini sizler var etmediniz ki, sizleri Allah'ın emirlerinin önüne geçireyim! Bana rızkımı veren sizler değilsiniz ki iş için namazımı terk edeyim! Bana en ufak hatamda sırtını dönmeyecek olan gerçek dost sizler değilsiniz ki, Sizlerin isteği üzerine giyinip, yiyip ve öylece hareket edeyim!

Bu defa putlarımı kıracağım! İşte bu defa put kırmaya sabah namazıyla başlayacağım! Şeytanın "yarın başlarsın, şimdi geçti, şuan hastasın, bak çok sıcak, bak hava çok soğuk abdest alamazsın şimdi, işin gücün var önce onları yap, daha çok gençsin yaşlanınca kılarsın" gibi bahanelerine aldanmadan üstelik! Vakit şuan! Vakit şimdi! Kimbilir! belki yarına çıkacak kadar bile ömrüm kalmamıştır!
"Hayırla Kalın"

Gençliğe HitabenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin