AMA BANA KARŞI İLGİSİZ

118 18 3
                                    

Ama bana karşı ilgisiz...
Ama beni sevmiyor...
Ama beni dinlemiyor...
Ama derdimi paylaşmıyor.
Ama akşam eve geliyor yüzüme bile bakmıyor.
Ama bana sevgi sözcükleri söylemiyor.

Vb. Uzarda gider...

Öncelikle anlayışsız bir eşle yaşamak gerçekten çok zordur. Hayat çekilmez olur, hiçbir şey tat vermez. İnsanın evine bakası bile gelmez. Haklısın çok haklısın. Lakin bu hallerine sabredersen mükafatı büyük diye buyuran bir Rabbinde var...

Ve ya eşin seni anlamıyor sen başka adamlarla konuş, eşinde göremediklerini tamamla diye fısıldayan bir şeytan ve nefis de var. Nasılsa onlar seni dinler, sana hak verirler... Çünkü bir tek eşin kötüdür, diğer herkes iyidir iyi.

Oysa emin ol şuan eşinle bir yabancı gibi yazışsanız o da seni dinliyor gibi yapacak, seni anlıyormuş gibi mesajlar atacak, hatta sabahları günaydınlara boğacak. Sen de ne kadar güzel biri, keşke böyle bir adamla evlenseydim diyeceksin.

Yani o medet umduğun sosyal medya adamlarının da gerçekte rengi değişiyor. Onlarla da evli olsan aynı sıkıntıları yaşayabilirsin. Sosyal medyadaki gibi toz pembe olmaz hiçbir şey. Burada kira, faturalar, evin geçimi gibi sorumluluklar yok. Yazış kapat bitti. En fazla internet faturası gelir.

Sen seni anlayacak dinleyecek bir dost peşindeysen gerçekten, mümine hanımları seç. Onlar senin gecende yıldız olur, ay olur. Dünyanı aydınlatır seni Rabbine daha çok yaklaştırır. Dünyayı değil, asıl yurdunu ahiretini kurtarman için mücadele eder. Hakkı ve sabrı tavsiye ederler. Hiç olmuyorsa boşanma yolunu söylerler ancak evliyken başkasıyla görüşmenin vebalini, günahını anlatırlar... Boşanmak Allah'ın sevmediği ama helal olan bir eylemdir. Öyleyse bunun dışına çıkma derler.

Velhasılı kelam... Şeytan yasağı tatlı gösterir. Haramı sevdirir. Haram helale dönüşünce her şey bambaşka olur. Kimi helalin daha tatlı olduğunun farkına varır kimi de tatlıdaki acıyı tercih eder. Acıyı tercih edenlerin çatısı bir süre sonra çatırdamaya başlar ve birileriyle görüşme ihtiyacını devreye sokar. Varsa böyle bir ihtiyacın şeytanın haramlara yönlendirmesini çöpe atıp, Rabbinin helal kıldığı hemcinslerinle kardeşliğe adımını at... Faaliyetler edin... Onlarla yoğunlaş... Dilinden zikir, alnından secde düşmesin. Bak gör nasıl da iyi gelecek ruhuna, imanına, beklentilerine...

Yeterki sana haramları tatlı gösteren, normalleştiren YASAK ELMA gibi dizilerden uzak dur...

Kayınvalidemin bir sözüyle bitirmek istiyorum "ELİNDEKİ KÖTÜYE SAHİP ÇIK" Yani dışarıdaki elindekinden daha iyi değil...

Measselam...

Gençliğe HitabenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin