Hayır anlamıyorum. Anlamayacağım. Hiçbir zaman da anlamayı düşünmüyorum! Hak vermiyorum. Vermeyeceğim. Hiçbir zaman da vermeyi düşünmüyorum! Bu konuda sakin değilim. Kalmayacağım. Hiçbir zaman da kalmayı düşünmüyorum!
Şuan AKK bölüm yazarken tutamadım kendimi buraya geldim. Birilerine ulaşır mı faydası olur mu bilemeyeceğim. Ama Rabbim ulaştırır ümidiyle yazıyorum.
Ey Müslüman'ım diyen kardeşim! Ey ben Tesettürlüyüm deyip modaya itaat eden kardeşim! Özüne dön artık! Geçmişine yeniden bak... Yeniden oku...
"Ben İlahiyat talebesiyim farkındayız heralde bazı şeylerin!" demekle masumlaşmıyor TESETTÜRÜ AYAKLAR ALTINA ALIŞLARIN!
Söyler misin bana nedir bu saç gösterme merakın?
❗ Hiç mi acımıyor için TESETTÜR KATİLİ olurken...
❗Hiç mi sızlamıyor vicdanın TESETTÜRÜN HAKKINI VERMEYE ÇALIŞANLARIN HAKKINA GİRERKEN...
❗Hiç mi gelmiyor aklına NE YAPIYORUM BEN? sorgusu...
❗Hiç mi düşmüyor kalbine AHİRET KORKUSU...Ben senin için üzülürken SEN kombin telaşındasın... Bunun adı idrak etmemek değil... Bunun adı bilgisizlik değil... Bunun adı cahillik değil... Bunun adı "Bilgiye ulaşmanın zor olduğu bir zamandayız" değil...
Her şey bir tıkla ulaşacak kadar elinin altında! Her yer kitap... Her yer internet... Her yer dolu insan...
❗BİLMİYORDUM RABBİM! diyebilecek misin?
❗KİMSE UYARMADI RABBİM! diyebilecek misin?Oysa ne güzel fenomendin değil mi? Herkes güzelliğini konuşuyor, peşinden koşuyordu değil mi? Saçını göstererek bir de modaya itaat ediyordun oh mis! Şeytan mutlu, nefis mutlu, İslam düşmanları umutlu! Sen de yaptığın reklamlarla, öldürdüğün HAKLARLA huzurla uykuya dalıyorsun değil mi?
Saçının gözükmesinin yanlış olduğunu söyleyenlere de artık aldırmıyorsun... Nasılsa "Herkes kendi hayatına baksın! Herkesi eleştirene bak! Bir de Müslüman olacak!" diye öne atlayan avukatların var öyle değil mi? Günahına ortak olup üstüne bir de destekleyenleri gördükçe daha da kabarıyor nefsin değil mi?
İnsan doğru yoldaysa eğer, eleştiriler onun günahını döker! Ancak yolu yol değilse, yolu HAKKA varmıyorsa, gelen eleştiriler ONUN İYİLİĞİ İÇİNDİR... O ELEŞTİRİDEN ZİYADE UYARIDIR, NASİHATTİR... RABBİNİN memnun olmadığı bir hal üzerindeyken ELEŞTİRİLERE GÜLÜP GEÇMEK MARİFET OLMAZ Azizim...
Gel vazgeç artık... Sığınma artık bonem kayıyor bahanelerine... O bone kayıyor madem ÇEKME O ZAMAN o halinin resimlerini! İndir boneni tekrar! Gösterme tek bir saç telini!
Madem kayıyor bone! Neden devam edersin deve hörgücüne?!
Sen hiç, topuz yapmayan, baş örtüsünü saç dibinden bağlamayıp aşağı indiren HANIMLARIN, BONESİNİN KAYDIĞINI GÖRDÜN MÜ? Kayacak olan boneyi görmedin ki kaydığını göresin değil mi!
Ne olur bahsetme bana Tesettür Ayetlerinden... Ne olur sosyal medyada Tesettürle ilgili Ayet Hadis yazma... Yazma yaşa...Yazma yaşa... Yazma yaşa... Yaşadıkça ister istemez yazacaksın zaten! Ama yaşamadan yazma... Yapma artık din üzerinden riyanı... Dudağındaki rujla, gözündeki sürmeyle, açık kalmış boynunla, kolunla, gözüken saçınla YAPMA ARTIK BUNU ALLAH AŞKINA...
BANA İĞNEYE ALERJİM VAR HASTALIKLARIYLA GELME... Metale alerjisi olan birinin, metal takı takışlarını fark etmeyen bir toplum da hayal etme.... Metale gerçekten alerjisi olanlar BAŞKA ÇARELER ÜRETİR... ŞALINI ÇENE HİZASINDAN DOLAR...
Düşünsene...İğneye alerjim var deyip şalını salan sen, eşarp taktığında iğne takıyorsun! Neden? Eşarp iğnesiz durmuyor diye değil mi? Peki şal takarken meydana gelip, eşarp takarken yok olan METAL ALERJİSİ diye bir hastalık var da biz mi duymadık?
Ah birazcık düşünsek... Çok değil biraz... Allah'ın bizi gördüğünü bilerek yaşasak... Ulaşsak artık ihsan sahibi olmaya... Meslekte, okulda, dünya telaşında hep üst kademeye yükselmeye çalışırken bir kez de kullukta kademe tırmanmaya çalışsak... Oysa Kulluğun seviyesini arttırdığımızda AŞIRI DİNDARLIK, AŞIRIYA KAÇIŞ, YOBAZ olunuyor ama dünyayı yükselttiğimizde başarılı birey olunuyor değil mi...
Hayat yönlerimiz şaşmış... Yeniden düzeltmemiz duası ile...
Selamun aleyküm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençliğe Hitaben
RandomAllah Rasulü s.a.v zamanında yaşamış olsaydık, gençliğin ne kadar değerli ve bir o kadar da mühim mesele olduğunu görürdük. Şu an da ki gençlik, ipleri sıkıca tutan DİN DÜŞMANLARININ elinde.. İşte bu ipleri koparmanın tek yolu KURAN, SÜNNET ve TEB...