İyi Misin Böyle?

219 39 3
                                    

Gördün mü bak... Bir kandil daha geldi. Bir asır daha geçti ömründen. BİR BAKMIŞSIN... Bir kaç ay sonra Ramazan-ı Şerif teşrif etmiş hanelerimize... Coşacak gönüllerimiz, sığmayacak içimize... Şeytanın bağlı olduğu günlerde huzurumuza huzur katacağız...

Peki ya sonra? Kandil de bitecek, üç aylar da, ramazan da... Sonra eski halimize geri mi döneceğiz? Sadece bu günlere mi hasdı o güzel kulluğumuz? Sadece kandil için miydi dilimizi zikirden ayırmayışlarımız. Sadece kandil için miydi nafilelerle dolu secdelerimiz... Sadece kandil için miydi dedikodudan, çitkeflikten, kırmalardan uzak kalışımız....

Ya sonra? Bırak nafileyi, farz ibadetlere dahi üşene üşene, sürüne sürüne mi gideceksin yine?

Ya sonra? O azalttığın günahlarına geri mi döneceksin?

Ya sonra? Ettiğin zinalara tekrar merhaba mı diyeceksin?

Ya sonra? Güzelce kapattığın başını geri mi açacaksın?

Ya sonra? Açılan koluna, boynuna dikkat etmeye son mu vereceksin?

Ya sonra? Kardeşlerinin arkasından sövmeye, kötülemeye, iftira atmaya devam mı edeceksin?

Ya sonra? Gözlerini yeniden harama mı daldıracaksın?

YA SONRA... BİTECEK Mİ KULLUĞUN?

KANDİLLERİN, MÜBAREK AYLARIN AMACI SADECE O GÜNLERE Mİ ÖZELDİ?

KENDİMİZE ÇEKİ DÜZEN VEREBİLME DUASIYLA... KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN... ❤️

Gençliğe HitabenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin