Cumhurbaşkanı - Nureddin Yıldız

553 64 11
                                    

Her dönem olduğu gibi bu dönemde olacaktır ilim adamlarına kurulan tuzaklar.. Oyuna gelmeyin kardeşlerim. Amaçları şahıslar değil, İslam'ı bitirmek.. Bugün Nureddin Yıldız olur, yarın Cübbeli Ahmed hoca. Başka gün başka hoca.. İsim fark etmez.. Tek tek İslam'ı bitirme hedefine giden yol bu..

Neden Adnan Oktar ile uğraşan yok?

E çünkü adamın İslam ile alakası yok!

2007 de yayınlanmış bir videonun orta kısmındaki cümleyi, yanlışmış gibi akseden (ismi lazım değil) medya, şuanda Cumhurbaşkanımız içinde aynısını yapıyor. İsim verilmeden yapılan konuşmaları, şunun için dedi deyip piyasa sürüyorlar ve o kişi hakkında soruşturma başlatılıyor. Düşünsenize neden şimdi? 11 senelik bir video neden 2018 kadınlar gününde ortaya sürüldü.. İlk kez mi kadınlar günü geldi? Nedense tamda Nureddin Yıldız hakkında çıkan konuşmaların üzerine yapıldı bu...

  Veya gerçekten Cumhurbaşkanımız ile hocalar arasında ki bağları koparmak için fitne yayılıyor.. Veya Cumhurbaşkanımızda bir hata içerisinde.

Kimse hatasız değil kardeşlerim. Kimseye hatasız bakamayız. Peygamberler dışında herkes eleştirilebilir. Yani sözün özü arka planda neler olduğunu bilemeyiz. Birine soruşturma başlatılması o kişinin yanlış olduğunu göstermez. Eğer öyle olsaydı bu zamana kadar gelmiş geçmiş ilim adına hapse giren kim varsa, soruşturma başlatılan kim varsa yanlış kişi olarak adlandırmamız gerekirdi...

  Doğruluk daima taşlanmıştır.. Yanlışlar daima korunmuştur. Dua edelim kardeşlerim. Varsa yanlış Allah ortaya çıkarsın..

Cumhurbaşkanımızda bizim.. Nureddin Yıldız da bizim.. Hepsine sahip çıkalım.. Düşmanları bölünerek sevindirmeyelim..

Herkes hata yapar. Cumhurbaşkanıda, hocalarda, tüm insanlıkda.. Burada esas olan hatalara rağmen kardeş bağını koparmamak ve uyarılara nasihatlere açık olmak..

Sosyal medya bu konuyla kaynıyor. Hatta Nureddin Yıldız'ı sevmeyenler bile, Nureddin hocayı koruyor. Aslında korunan şahsı değil, korunan İslam. İslam adına yapılan oyunların farkındalar..

Sizlerde bu oyuna gelmeyin. Medya öyle bir şeyki, pkk leşlerini göstermezken, Müslüman şehitlerini gösterir daima.. Bizde sanarız ki Müslümanlar teroristleri öldüremiyor..

Başka bir zamandada pkk leşleri masummuş gibi gösterilip, Müslümanlar tarafından, aman dilemelerine rağmen, zalimce katledilmiş olarak sunuluyor..

Medya bu.. A'nın Z olması, Z'nin A olması çok kolay..

Bize düşen bölünmemek. Nureddin Yıldız'ı sevin sevmeyin. Cumhurbaşkanını sevin sevmeyin.

İslam'ı seviyor musun? Tamamdır. Gel sarılalım kardeşim 😳

Allah'a emanet olun.. Allah'a sığının.. Tarafsız araştırarak uzaktan izleyin olan biteni. Zira usandık artık.. Kulağımızı tıkamak bazen en iyisidir ve kamera arkasını yalnızca Allah bilir...

...........

ALGI OPERASYONU...

1- Nureddin Yıldız'ın "KADINLAR DÖVÜLEBİLİR" diye kırpılıp servis edilen videosu 2007 yılına ait, yani 11 yıl öncesine ait. Peki neden şimdi servis ediliyor? Amaç ne? Kadın dövülebilir mi sorusuna verdiği uzun bir cevap "Kadın hiç bir şekilde dövülemez, Namaz kılmasa bile", Sadece "Fuhuş yapan kadın dövülebilir: "Böyle bir durumda bile dövmek deyince insanlar işkence anlıyor, Kadının yüzüne vuramazsınız, Kadının göğüs bölgesine vuramazsınız, Kadına yumrukla vuramazsınız, Kadına avucunuzun içiyle bile vuramazsınız, Ancak parmaklarınızın ucuyla vurabilirisiniz" diyor. Hatta onu dinleyenler böyle dayakmı olur diye gülüşüyor...

GERÇEK BU İKEN : Sevgilisini beyzbol sopasıyla dövdüğü için mahkemelik olan soytarı çıkmış ekrana, utanmadan kadın dövülürmü diye ahkam kesiyor, Kadın hakları temsilcisi kesiliyor.

2- Nureddin Yıldız'ın "ASANSÖR FETVASI" diyes ervis ettikleri video 2013 yılına ait, yani 5 yıl öncesine. Asansörle ilgili sorulan bir soruya "Hiç kimse yoksa, kapalı bir ortamda Yabancı bir erkekle asansöre binmeniz sakıncalı" diyor.

BİR ÖRNEKTE BEN VEREYİM : 28 gün önce Antalya'da komşusunu asansörde bayıltıp, tecavüz eden Alçağa ne diyeceksiniz? Onu geçtim 5 gün önce Adana'nın Seyhan İlçesi'nde 10 yaşındaki kız Asansörde tacize uğradı. Size yüzlerce örnek sayabilirim.

3- KARANLIK BİR EL DEVREDE : 28 şubat dönemi gibi her taraftan topluma İRTİCA HORTLADI haberleri pompalanıyor. Eskiden Şevki Yılmaz'ın videoları kesilip servis edilirdi, Bugün Nureddin Yıldız'ın, Dün Ankara otogarının ortasında Müslüm Gündüz, Ali Kalkancılar kol kola girip zikir çekiyordu, Bugün Esenboğa Havalimanının ortasında zikir çekiyorlar. Kadınları keselim diyen soytarıları piyasaya sürüyorlar. Hocaların fotoğraflarını alıyorlar, Üzerlerine "kadınlar sokağa çıkmasa tecavüze uğramazlar, yakında kız çocuklarını gömelim diyecekler" diye yazıp paylaşıyorlar. Bir insanın 8-10 yıl önceki videoları neden bulunup bugün kırpılarak servis edilir? Bunlar Müslüm Gündüz'ü 28 Şubatta Fadimeleri tuzağına düşüren SAPIK HOCA, Bugün ise kızları keselim diye fetva veren ALİM HOCA diye servis etmediler mi? Anlamıyormusunuz Amaç irtica hortladı, laiklik elden gidiyor, şeriat geliyor, 2019 seçimi öncesi bunu büyüterek kampanyaya çeviriyorlar.

4-  Kadına el kaldırılmasına her şekilde karşıyım. Burda anlatmak istediğim mesele, Birileri ülkeye en hassas olduğumuz yerden, kadınlar üzerinden kirli bir operasyon çekiyor, Hem insanlar dinden soğutuluyor, Hem Hocalar hedef alınıp itibarsızlaştırılıyor, Hem irtica hortladı yaygarası kopartılarak algı operasyonu yapılıyor. Bir TAŞLA bir kaç kuş hedefleniyor.

BİZ BU FİLMİ 28 ŞUBATTA İZLEMİŞTİK...

(alıntı - görünce tekrar ele almaya gerek kalmadı)

Gençliğe HitabenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin