Her zaman söylemekten bıkmadım, bıkmayacağımda. Allah aşkına içmeyin şu asitleri. İçmeyin! midenizi delen, böcekten rengini alan ve üretenlerin dahi sağlıkları için içmediği zehirleri!
Düşünebiliyor musunuz! Kendi ürettiklerini kendileri tüketmiyor! Sonra diyoruz ki, zaman kötü yeni nesil küçücük yaşta ölümcül hastalığa yakalanıyor! Doğar doğmaz gözlük kullanmaya başlıyor! Genç kızlarımız depresyondan bir türlü çıkamıyor! Kıskanma duyguları yok oldu! Özellikle de domuz eti veya yağını (bile bile) tüketenlerin vay haline!
Not: Domuz demek günah değildir. Büyüklerimizin bizlere öğrettiği (d hayvanı) olarak hala dile getirenleriniz varsa, bilinki hayvanın kendisi günah değildir. Hayvan dışkısıyla beslendiği için tüketmek günahtır.. Zira Allah, sağlığımıza zararlı olan her şeyi haram kılmıştır...
Yani bunca içeceği bizlere sunan İslam Düşmanlarının tek bir amacı var! "MÜSLÜMAN NESLİNİN TÜKENMESİ!"
Böyle hedefi olan düşmanların ürettiklerini hala soframıza mı koyacağız? Siz neden zinalar, fuhuşlar arttı sanıyorsunuz? Neden evli insanlara dahi utanmadan göz koymalar normalleşti sanıyorsunuz! Edep, haya neden bizleri ter etti sanıyorsunuz! İşte bu yüzden! Tv ve internet bir yana, yediğimiz içtiğimizden!
Ne kaybederiz? O içeceklerin her birinw verdiğiniz parayla silah tahsilatı yapan İsrail, Müslüman kardeşlerimizi öldürüyor ve siz hala KAHROLSUN İSRAİL Mİ diyorsunuz? Kuru kuru... İcraatsiz.. Öyle kahrolacaksa ne kadar kolaymış! Duadan başka çaremiz yok diyoruz evet yok ama bu ürünleri her Müslüman elini vicdanına koyup almasa, inanın batarlar batar!İşte o zaman Kahroldu İsrail diyebilirdik.... En küçüğünden, batmasalar dahi bu kadar fazla teşkilat kuramaz, bu kadar fazla zulüm yapamazlardı. Ya biz ne zaman elimizden geleni yaptık da Rabbimiz bizi yarı yolda bıraktı....
10 seneye yakın içmiyorum ne oldu ? Hatta üstüne tiksindim. Zorlasalar asla içmem. Bir kere vazgeçerseniz, günler üstüne günler geçecek, düğün davetiyelerine gideceksiniz ikramlarda (içinde alkol olan) coca cola, pepsi, cola turka, fanta vs içecekler olacak. Ve siz, ben su alayım derseniz işte şeytan bir daha size bu konuda yanaşmaz. Duruşunuzun sağlamlığını görüp, diğer zaaflarınıza yönelecektir...
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
Hatta öyle ki kendi düğünümüzde dahi, gelen içecekleri red edip, çay içtik... Ve şimdi şeytan bana bu konuda iç iç iççç diye yanaşamıyor...
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
Lütfen artık, içmekten vazgeçmek için böyle zulümlerin, acıların gündeme gelmesini beklemeyelim.. Öfkeden ürünleri boykot edip, olaylar bitince tekrar içmeye başlamayalım..
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
Belki bu küçük görünenler bile, sevap hanemize, kardeşlerimiz için bir şeyler yaptığımıza dair not düşülecek... Müslümansak eğer, soframıza haram lokma sokmayız.. Zira haram lokma yalnızca içkiler, çalıntılar vs değildir...Sözlerim belki ağır oldu.. Hakkınızı helal edin ama bazı sözler yumuşak söylenmiyor... Aksi takdirde nefis sarsılmıyor... Selam ve dua ile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençliğe Hitaben
De TodoAllah Rasulü s.a.v zamanında yaşamış olsaydık, gençliğin ne kadar değerli ve bir o kadar da mühim mesele olduğunu görürdük. Şu an da ki gençlik, ipleri sıkıca tutan DİN DÜŞMANLARININ elinde.. İşte bu ipleri koparmanın tek yolu KURAN, SÜNNET ve TEB...