Geçirdiğimiz şu zorlu günlerde içimizi açıyor böyle kareler. Orada olası geliyor insanın. İçine çeke çeke yaşamak istiyor Yaradan'ın güzelliklerini. Bakıp bakıp tefekkür etmek uzaklara dalmak istiyor. Yani sadece huzur istiyor aslında. Başka hiçbir şey değil.Oysa bir kaç ay öncesinde böyleydi dünya. Ama kıymet bilemedik. Mala mülke değer biçtik. Aldığımız nefese şükredemedik. Varlıklarıyla yaşamamıza sevinç katan insanlar ile mutlu olmayı beceremedik.
Denize, doğaya, ağaca, kuşa, kuşun yuvasına, kuşun çırpına çırpına yavrusuna rızık taşımasına bakarak zikretmedik Yüce Rahman'ı...
Hakkıyla eda edemedik namazları... İftarı hayal etmekten öteye götüremedik oruçları... Fotoğraf çekmekten ibaret gördük tavafı, kabeyi...
Yalnızca seri okumak, hatim indirmekten ibaret sandık Hayat Rehberi Kur'an kitabımızı... Yani ne kul olabildik ne dünyaya yakışabildik. Biz tam anlamıyla bir hiçtik.
Görünmeyen bir virüsden aç kalacağız diye korktuk... Kuşun rızkını dahi unutmayan Rabbimize olan güvenimizi yitirip rızık telaşına düştük. Depoladık durduk.
Her birimizin bir odaya dağıldığı günlerde TEK ODADA birleşip aile olmayı öğrendik. Allah Rasulü'nün s.a.v miras bıraktığı temizliği anca bir virüs ile uygulamaya geçtik. Adı da doktor önerisi oldu. Oysa seneler öncesi Peygamberi bunu biliyordu..❤️
Yapsaydık korunurduk. Uygulasaydık kuvvetlenirdi bağışıklığımız. Ölümden başka her derde deva buyurduğu çörekotunu bırakıp lok lok yuttuk hapları. Ağrı kesici olarak önerdiği ballı su içmek yerine anlık ağrı kesen ilaçlara baş vurduk.
Şimdi başa dönme zamanı. Şimdi yediğimiz içtiğimiz, kullandığımız, sergilediğimiz tavırlarımız kısacası her şeye dikkat etme zamanı.
Dünya uyandı. Geçte olsa uyandı. Hayırla atlatabilme duası ile... Sevdiklerinizin kıymetini bilin. Zira onlar olmazsa ne sokağın kıymeti kalır, ne sahilin denizin tadı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençliğe Hitaben
AléatoireAllah Rasulü s.a.v zamanında yaşamış olsaydık, gençliğin ne kadar değerli ve bir o kadar da mühim mesele olduğunu görürdük. Şu an da ki gençlik, ipleri sıkıca tutan DİN DÜŞMANLARININ elinde.. İşte bu ipleri koparmanın tek yolu KURAN, SÜNNET ve TEB...