Sevgililer arasında aşk hep diri kalır sanılıyor. Evlilik ise tam bir aşk düşmanı... Oysa tam tersi gösterilmeye çalışılıyor. Aynayı birde ters çevirmeye çalışın.
.
Sevgililer her şeyden önce günaha sürüklenmekteler. Günah olabilir! Belki günahtır! Yasak yani! Gibi yumuşatmalara gerek yok! Allah haram kılmış fazla söze lüzum yok! Sevgilin varsa geziyor tozuyorsan, el ele tutuşuyorsan, birde üstüne öpüyor öpülüyorsan GÜNAH İÇİNDESİN demektir. Gel tevbe et! Seni Yaradan samimi bir tevbeyi kabul edecek yücelikte!
.
Evlilikte her şey mübah. Kimse sizi ayıplayamıyor neden elini tuttun diye sorgulayamıyor. Çünkü Allah katında helalsiniz. Birbirinize kenetsiniz. Üstelik el ele tutuşmanız bile sevap kazandırıyor. Günahlarınız parmaklarınızın arasından bir bir dökülüyor! Böylesine güzel, her anımızdan sevap kazanmamızı sağlayan bir dinimiz var hamdolsun ❤️
.
Sevgilini yeterince tanıyamazsın. Mesaj attı atmadı, gördü yazmadı, görmedi! Neden telefonunu açmadı! Başka biri mi var yoksa! Kıskandı kıskanmadı gibi tartışmalardan öteye geçilmez. Ne evin kirası faturaları ne de geçimi konu bile edilemiyor. Çünkü o noktaya gelinememiş. Nikah yok, nikaha giden yol yok! Nikahın N'si yok! Nereden ev tutalım, ailelerimiz yakın olsun gibi doğal ve gerçek konular yok. Nasıl alışveriş yapar, ailesine düşkün mü? Evini geçindirebilecek mi? Helal olan her işi yaparım ama yuvamı aç bırakmam diyecek yürekte mi? İşte bunlar ciddi bir yol ile aileler arası tanışma ile anlaşılır. O sokak senin bu sokak benimlerle değil...
.
Evlilikte durum bambaşkadır. Kocaman bir bağ vardır aranızda. Küstüğünüzde kızdığınızda sevindiğinizde ağladığınızda hep yanınızda hep desteğinizde. Trip yapmak istediğinizde dahi size karşı tutumununu görebiliyorsunuz. NEDEN MESAJIMA CEVAP VERMEDİ YA stresleri yok mesela. Göz göze his hise olmak var. Aşk var saygı var sevgi var şakalaşma var çocuklaşma var... Varda var... ❤️
.
Dışarıda takım elbiseyle gördüğünüz sevgiliniz evlendiğinizde takım elbiseye yapışacak değil. İllaki ev hali giyinecek öyle duracak. İllaki sırtını kaşıyacak ve illaki yemek yerken hıçkıracak. AA SEN BÖYLE DEĞİLDİN ÇOK DEĞİŞTİN BIKTIM SENDEN demenin anlamı yok. Zira o değişmedi sen onun ev halini yeni görüyorsun! İstemeden de olsa geğirecek. Onun da burnu akacak. O da hastalanacak. O da kabız olacak. Ne sanıyordun? Doğa güçleri olan, hiç lavaboya gitmeyen, karnı şişmeyen, geğirmeyen haşaa insan üstü bir varlık mı?İşte sevgiliyken böyle beklentilere seni sokan şeytanı tanı... Sonra sev evliliği yuvanı.
Evlilik güzel şey zira... Allah kötü olan şeyi helal kılar mı hiç?... ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençliğe Hitaben
De TodoAllah Rasulü s.a.v zamanında yaşamış olsaydık, gençliğin ne kadar değerli ve bir o kadar da mühim mesele olduğunu görürdük. Şu an da ki gençlik, ipleri sıkıca tutan DİN DÜŞMANLARININ elinde.. İşte bu ipleri koparmanın tek yolu KURAN, SÜNNET ve TEB...