Esselamu aleyküm kardeşlerim. Nasılsınız?
Direk konuya geçip, sizleri de duaya teşvik etmek istiyorum..
Yeni olan küçük kimliğimi kurban bayramından sonra kaybettim. Evde olduğundan emindim ama yoktu. Evi talan ettim. Tüm çantalara, tüm cüzdan, resimlik ne varsa didik didik ettim ama bulamadım. Kalemliğime kadar baktım ama yok yoktu hiç bir yerde.
En son masaya koymuş, eşimin ikazıyla cüzdanıma koymuştum. Koyuş o koyuş cüzdanda da yoktu. Cüzdanımdaki kağıtları bile tek tek açtım. Eşimle de baktık. Yoktu yahu. Artık son çare yeniden randevu alıp, bir daha kimlik çıkarmaktı.
Çünkü eski kimlikteki seri no vb. bilgilerin, yeni kimliğe geçtikten sonra bir işlevselliği kalmıyordu.
Ve günlerden 6 eylül. Ailemin yanına yolculuk etmem gerek. Ortada kimlik yok! Yapacak bir şey de yok... Eski kimlikle çıktım yola. Bir sorun olmaması için herkese dua edin dedim. Çok şükür çevirme gibi durumlar olmadı.
Bir kaç gündür içten dua ettim.
"Rabbim sana yalvarıyorum. Katından bir mucize gönder ve ben cüzdanımı açtığımda kimliğim orada olsun. Aa demek ki ben görmemişim diyeyim"
Ve şimdi perşembe günü tekrar evime döneceğim nasipse. Bilet almak için banka kartımı alayım diye cüzdanımı açtım.
ŞAKA GİBİ! KİMLİĞİM DİREK GÖRÜNÜR HALDE BANA BAKIYORDU! BU GERÇEKTEN BİR MUCİZEYDİ. HALA NASIL MUTLUYUM ANLATAMAM. DİDİK DİDİK ETTİĞİM CÜZDANIN İÇİNDE DİREK GÖRÜNDÜ...
HEY GÜZEL ALLAH'IM SEN NELERE KADİRSİN! BİZ GERÇEKTEN SANA NASIL DUA EDECEĞİMİZİ BİLMİYOR VE SAMİMİ OLAMIYORUZ!!
Duaya teşvik olur amacıyla hepinizle paylaşıyorum bunu. Duadan hiç ayrılmayın. Araya aracı koymayın. Direk sizi Yaradan ile başbaşa kalın, konuşun, dertleşin. Bolca isteyin. Ama samimice.. Kulluk görevlerinizi de yerine getirmeyi unutmayın..
Zira böylesine Yüce Bir Rabbimiz'e secde etmemek, nankörlükten başka bir şey olmaz...
Selam ve dua ile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençliğe Hitaben
AcakAllah Rasulü s.a.v zamanında yaşamış olsaydık, gençliğin ne kadar değerli ve bir o kadar da mühim mesele olduğunu görürdük. Şu an da ki gençlik, ipleri sıkıca tutan DİN DÜŞMANLARININ elinde.. İşte bu ipleri koparmanın tek yolu KURAN, SÜNNET ve TEB...